ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Алтернативни маншони за 353/1.3
Та мъчим се ние тука с един варел и реших да напиша до какви изводи стигнахме:
Ако си скъсате оригиналните маншони на колата или са за смяна си имате голям проблем. Оригиналните издържат много, всички други са пълен боклук, който издържа половин година и след това са за смяна, унгарски или друг афтърмаркет. Затова и правя тази тема, ако някой намери заместител на оригиналните, да напише номер, фирма, от каква кола и т.н.
Маншони за полуоските: В Пловдив има едни занаятчии, които правят за всякакви коли маншони, но явно и те не знаят какво вършат или съзнателно го правят, защото и техните след по-малко от година са напукани, а другаде скъсани и вече са за смяна : Първата снимка. Трудно ми е да не коментирам колко грешен е дизайна на тази полуоска, но нищо не намерих след дни търсене на маншони от друга кола, които да стават. Такива размери няма. Затова отидох на вариант да търся универсални. Хубавото при тях е, че се разтягат много и покриват много размери, могат да се режат, намират се във всеки по-голям магазин за авточасти. След много мерене и гледане реших, че Bailcast DBC 600 и DBC 500 се доближават най-много до оригиналните размери. 500 на кутията, 600 вътрешното каре и 500 на външното. Ръбовете хубаво прилягат и самите маншони са доста меки за разлика от афтърмаркета. Като само маншоните на карето широкия външен ръб е отрязан съвсем леко, така че да може да се стегнат равномерно и двата с широка скоба. Скобата за карето трябва е широка, а такава трудно се намира и трябва да се разтърсите, ние ползвахме старите.
От тази фирма съм доволен, преди години съм слагал на Трабант универсален за рейката и още е здрав. Дори мисля, че ще пасне и на варела, но трябва да се провери. Времето и експлоатацията ще покаже дали ще издържат повече от другите.
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Алтернативни маншони за 353/1.3
Карай смело, издържат много. При мен се случи след около 100 х.км. един точен майстор вместо да бие шарнира го удари с чука, съответно му погоди една дупка и се наложи да го сменим.
|