Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Зацапана свещ на трети цилиндър
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=5765
Страница 1 от 1

Автор:  deso [ Понеделник, 05.05.2014 г. 18:30 ч. ]
Заглавие:  Зацапана свещ на трети цилиндър

Свещите на първи и втори цилиндър са сухи и бели,а на трети от към ремъка омаслена.Нови са и им размених местата като за начало,но проблема остана.Има за смяна кабели и лули,но проблема ако остане какво да търся ? Има омасляване на колектора при този цилиндър.

Автор:  niki_k [ Понеделник, 05.05.2014 г. 18:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

Смени само това чукче с ново/на въпросния цил./,регулирай му хлабината и виж дали дава искра! Ако се повтори номера със зацапването,смени бубината.Ако и тогава е същото-лошо!Ще трябва да премериш компресията и на трите цил.и ако на трети е по-малко,ето от къде идва всичко.Дано не е последното!Успех!

Автор:  deso [ Понеделник, 05.05.2014 г. 18:52 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

Обещаха ми да ми замерят компресията,но не ми се мисли за най-лошото.Ако е чукче което не си знае годините пей сърце :mrgreen:

Автор:  Zizi [ Вторник, 06.05.2014 г. 00:11 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

niki_k написа:
Смени само това чукче с ново/на въпросния цил./,регулирай му хлабината и виж дали дава искра! Ако се повтори номера със зацапването,смени бубината.Ако и тогава е същото-лошо!Ще трябва да премериш компресията и на трите цил.и ако на трети е по-малко,ето от къде идва всичко.Дано не е последното!Успех!


Ники става въпрос за Вартбург, не за Трабант. Десо смени си платното на бензиновата помпа и си готов. Няма да мериш компресии и разни други....

Автор:  deso [ Вторник, 06.05.2014 г. 16:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

Смених бензиновата помпа с нова.Махнах старите лули и кабели и поставих от друг модел кола,но малко използвани.Наложи се и да смажа жилото на газта,защото заяждаше.Сега ускорява повече,държи обороти и трите свещи са окей.Без проблем вдигнах 100 км/ч , а преди сякаш беше голяма мъка.

Автор:  Wartburgman [ Сряда, 07.05.2014 г. 22:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

Същия проблем преди време имах и аз.Смених платното на помпата и се оправи дзверо.

Автор:  Оги [ Четвъртък, 08.05.2014 г. 13:32 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

В такъв момент не спира да пуши и вдига разхода. Т.е. ако сте установили, че запалването и центровката на тоз цилиндър са о.к. - няма от какво друго свещта да е черна. Това означава богата смес, която е следствие от недозиран бензин /възможно е и задавяне/ само към този цилиндър. Което може да се случи само на 3-ти, заради конструктивната особеност на помпата- да бъде задвижвана мембраната и от вакуума в картера.

Случвало ми се е за 10 км да изгори около 10 л. заради спукана мембрана. Пушеше като парен локомотив и откъдето мина- димна завеса.

Автор:  deso [ Четвъртък, 08.05.2014 г. 15:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

Да,имах такъв проблем с пушенето.Дори като загрееше двигателя,продължаваше да пуши много.Когато го палех студен доста се тормозеше в началото,а смукача беше едва едва дръпнат.Сега всичко е наред.

Автор:  Оги [ Събота, 10.05.2014 г. 10:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Зацапана свещ на трети цилиндър

Когато мотора се пали студен, смукача е необходим на 2-та цилиндъра за да запалят, а в същото време- вреден за 3-тия. В третия сместа се излива "направо от маркуча", т.к. всмуква се течен бензин в него през спуканата мембрана.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/