Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Или по скоро така са им разрешили от СИВ...
|
Събота, 06.07.2013 г. 11:09 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Така, километража вече е монтирах а резултатите са следните:
До 40-50км/ч стрелката трепери с около 4-5км/ч(неприятно...), може би проблема е в жилото... Над 50 се оправя.За сметка на това обаче неприятното изоставане при ускорение(което при мен се равняваше на около 10 км/ч до 100 след това намалява доста) вече го няма, километража реагира веднага при ускорение и спиране. Освен това разположението на циферблата вдъхва известна увереност у водача(сега 120 са на средата на километража) и при 120 сега ми изглежда като западна кола(100% внушение), понеже едно е 120 да са на средата на скоростомера(12 часа), друго е да са там където на нормалните коли е максималната скорост - на БМВ-то при съшия наклон на стрелката където с вартбурга съм на 120 с бавареца съм на 220-230. Така че километража определено играе голяма психологическа роля у водача и най-вероятно точно това е била целта на завода-безопасност, затова така са разположили цифрите. Направих сверка на километража с Фолксваген Пасат, а резултатите са че при 60, 100 и 120км/ч(това измерихме) моя километраж показва 2-3км/ч надолу от пасата - той е на 100 аз съм малко под 100, той на 120 аз малко под 120 и т.н. така че смятам това е достатъчно, дори да показва няколко км/ч над реалното не е болка за умиране(има оборотомери, слух и т.н.) а и скоростомера по принцип е ориентировъчен уред.
|
Понеделник, 08.07.2013 г. 23:38 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
На мен идеята много ми допадна , като цяло. Само едно не ми харесва VW стила на километража. Защо примерно не сложиш циферблат (има всякакви лепенки в ролята на циферблат , които могат да се направят) пак до 220 , но със по дълги черти , че тези ми се струват много къси или да направиш циферблат в стил оригиналния Вартбург , но пак 120 да ти е в средата (т.е. разграфяването си е същото) и една хубава стрелка пак от Вартбург. Хем ще изглежда заводски , хем малко ще загатне нещо от великия irmscher. Това е само като идея , иначе и така е добре. Чудесна работа!
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Вторник, 09.07.2013 г. 01:03 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Километража на вартбурга никога не ми е харесвал - нито като шрифт, нито като разположение на циферблата, дори стрелката не ме радва. Просто чак сега реализирах идеята за друг километраж. Иначе този както е така във фолксваген стил много повече се доближава като оформление и шрифт до оригиналния Вартбургов километраж разграфен до 220(да, има такъв слаган на мелкус, 353wr и irmscher). Ето как изглежда оригиналния вартбургов километраж разграфен до 220, на снимката се вижда пак оригинален но разграфен до 180(ранните wr-и и първите мелкуси)
|
Вторник, 09.07.2013 г. 01:34 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Това с треперенето на стрелката до 40 не е от жилото - така са си (или поне при моите две VW-та беше така).
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 09.07.2013 г. 09:39 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Човека от който взех километража и той това каза - че и на неговия фолксваген треперила така до 40
|
Вторник, 09.07.2013 г. 12:27 ч. |
|
|
iei
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч. Мнения: 71 Местоположение: Sofiq
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Трепери,когато жилото не е влязло до край в таблото(поне при VW)
_________________ ieiei@mail.bg
|
Сряда, 10.07.2013 г. 14:35 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Баща ми има Пасат 90-та година, който е с много подобен километраж и стрелката му започна да трепери така когато смени жилото с неоригинално. До към 60км/ч едвам се разбира с колко караш. Ако карам с 40 стрелката трепери между 30 и 50км/ч.
Иначе мен пък винаги ме е дразнело, че на повечето коли на километражите пише някакви недостижими стойности. На едната ми кола е до 180км/ч, а тя с адски зор прави 150 на равно, на другата е до 260, а едвам едвам се добира до 220. Не виждам смисъл, но всеки с разбиранията си. Вярно е и че оригиналния километраж на Вартбурга е доста недодялан.
_________________ GameOn
|
Събота, 13.07.2013 г. 11:29 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Най-малкото заради бруталното изоставане при ускорение и спиране си заслужава да се смени. Впрочем явно жилото се е понаместило, понеже трептенето понамаля и е напълно търпимо(и с вартбурговия километраж ми трепереше малко до към 30кмч)
|
Събота, 13.07.2013 г. 12:55 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Ето една снимчица с километража, вече монтиран. А също и седалки от БМВ, абе изобщо ханса баровец го раздава
|
Неделя, 04.08.2013 г. 21:18 ч. |
|
|
NOSleto
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 12.02.2012 г. 02:34 ч. Мнения: 20 Местоположение: София
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
как е новия километраж?
_________________
|
Понеделник, 26.08.2013 г. 19:41 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Добре, до 40 трепери леко, нагоре спира, показва сравнително точно и дава съвсем друго усещане и визия. Дотук няма човек край мен който да го е видял и да не го е одобрил, всички казват че VDO стила на километража се връзва супер с колата, интериора и таблото.
|
Вторник, 27.08.2013 г. 01:12 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
сега и малко лепенки с пламъци и капчици и тунинга е супер... ще си пълни километража до 220
|
Вторник, 27.08.2013 г. 08:46 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Както се вижда от снимките, гони се изчистена линия на колата, а не нещо в стил бързи и яростни. Ако гонех "fast & furious style" щях да сложа огромни брони, по поръчка или от друга кола, вътре щеше да е с неони и някакви седалки тип корито, волана щеше да е Спарко, а не оригинален от Вартбург и така.
|
Вторник, 27.08.2013 г. 16:12 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Вартбург разграфен до 220? Защо не!
Определено кефи. Седалките също са застанали. Е, ако имаше и някой пламък, както каза доктора, щеше да е друго, имаш още къде да го гониш, но бива като за Вартбург.
|
Сряда, 28.08.2013 г. 20:39 ч. |
|
|