Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Спирачна система на Баркас Б1000 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч.
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: mrusev1
Мнение Спирачна система на Баркас Б1000
Проблема е, че след няколкократно натискане на спирачката педала блокира окончателно и дори след дни не се освобождава. За да се освободи трябва да се отвори някой щуцер и да падне налягането. Спирачната течност е от Шел уж качествена. Отначало блокира предно ляво колело.
Някой срещал ли е този проблем и как го е решавал.
Баркаса в случая е модел двутактов 1990 г двукръгов(почти като Вартберг 353).
Моето мнение е, че по всяка вероятност нещо в спирачната помпа заклинва, но защо и как не знам, явно ще проличи след отваряне.
Дали има главен спирачен цилиндър, които да става от друга кола за Баркас?
Ако имате мнение и опит - споделете.
Благодаря


Вторник, 24.04.2012 г. 08:22 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч.
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: mrusev1
Мнение Re: Спирачна система на Баркас Б1000
Благодаря за съвета Докторе.
Може би трябва да попитам още нещо - дали може да има някаква несъвместимост между
тези последни версии на спирачното масло и устойчивостта на гумата в маркучите?
Имам още една молба - дали някой има електронно копие на Ремонтен каталог на Баркас и такъв за резерви части. Аз сканирах и си направих такова нещо от Ръководство за експлоатация в формат DjVu, но там няма почти нищо по съществено като например схема за обезвъздушаване. Ако на някой му върши работа ще му го изпратя. Дали от Робур би станал гл. спир. цилиндър за Баркас? Поздрави


Вторник, 24.04.2012 г. 21:26 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Събота, 27.04.2013 г. 08:47 ч.
Мнения: 1
Местоположение: Bulgaria
Skype: lao_dz
Мнение Re: Спирачна система на Баркас Б1000
mrusev написа:
Проблема е, че след няколкократно натискане на спирачката педала блокира окончателно и дори след дни не се освобождава. За да се освободи трябва да се отвори някой щуцер и да падне налягането. Спирачната течност е от Шел уж качествена. Отначало блокира предно ляво колело.
Някой срещал ли е този проблем и как го е решавал.
Баркаса в случая е модел двутактов 1990 г двукръгов(почти като Вартберг 353).
Моето мнение е, че по всяка вероятност нещо в спирачната помпа заклинва, но защо и как не знам, явно ще проличи след отваряне.
Дали има главен спирачен цилиндър, които да става от друга кола за Баркас?
Ако имате мнение и опит - споделете.
Благодаря!
Аз имам абсолютно същия проблем и ще Ви бъда много, много благодарен да помогнете !!! Предварително БлагоДаря!!!


Събота, 27.04.2013 г. 09:07 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 314
Мнение Re: Спирачна система на Баркас Б1000
Най-вероятно запушен маркуч. Като натиснеш педала- налягането е адско и течността минава през него към спирачния апарат или цилиндърче но на обратно- я няма никаква докато не разхлабиш щуцера. Може да го свалиш и надуеш за проба.
Течностите с по-висок ДОТ са по-безопасни за спирачната система, също и при разливане върху боята, само трябва да се има предвид, че ДОТ 5 е на силиконова основа и не се смесва с останалите, т.к. при доливане с някоя друга може да се пресече.
Защо е изтрит коментара на доктора, предполагам е писал нещо подобно... [smilie=pirat]


Понеделник, 29.04.2013 г. 12:20 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 14.07.2011 г. 18:30 ч.
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: mrusev1
Мнение Re: Спирачна система на Баркас Б1000
Благодаря за мненията. Проблема е решен и се оказа изключително досаден и прост - оста/лоста/ с който се регулира празния ход/на главния стирачен цилиндър/ беше в грешно положение, т.е липсваше всякакъв луфт и естествено не се освобождаваше налягането, но се предоверих на майстора от който взех колата след ремонт и там погледнах най-накрая. Естествено минах през увгарските спирачни цилиндърчета отпред, които допълнително ми замътиха проблема, да не споменавам за унгарските накладки и спирачните челюсти, които бяха с такава геометрия че въобще не ставаха за слагане освен след юнашко пилене за да легнат на местото си. Общо взето доста опит и нерви за нещо, което иначе е просто. Поздрави.


Понеделник, 29.04.2013 г. 14:20 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов