Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
комутатури http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=3064 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | feniksa141993 [ Четвъртък, 12.08.2010 г. 19:36 ч. ] |
Заглавие: | комутатури |
Здравей те тъй като от скоро научих за форума беше ми много интересно и се регистрирах. Аз отдавна карам вартбург и е много запазен.Прочетох във сайта кадето е написано за комутаторите кадето се свързват към кондензаторите.Интересуваме как точно се свързва и какви комутатури трябва да купя ако може да ми обясните всичко подробно. Благодаря ви предварително. |
Автор: | Bat_Ilko [ Четвъртък, 12.08.2010 г. 23:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: комутатури |
Докторе, защо реши, че само Ивака има идея за чии са тия комутатори? Общо взето съм ги ползвал на всички машини с чукчета, които съм имал. Даже и мотокарът е с такъв. Та самите комутатори заместват кондензаторите и правят така, че през чукчетата да минава само сигнал, а не целия ток за бобините. Също така премахват и ефекта от подскачането на чукчето при много високи обороти (или поне така пише на упътването). Най-читавите са едни метални елховски, а има и едни пластмасови, които си горят на няколко години(аз съм изгорил 2). Имат 4 кабела: "+" от контактния ключ(обикновено се взема "+" от бобините); маса от някъде по купето; сигнал от чукчето и един кабел към бобината (Б37 или нещо такова се водеше контакта - след 16 часа работен ден не мога да се сетя) Абе има на бобината два контакта: "+" и към комутатора. В цялата схема кондензатора си остава на мястото, но не е вързан и ако стане нещо на път за 10 минути може да се махне комутатора и да се върже отново кондензатора. На някои модели комутатори има и пети кабел към кондензатора и с едно ключе се избира дали сигналът да минава през комутатора или през кондензатора. На този модел комутатори му трябва такова ключе. Металните елховски немат нужда, защото много трудно горят - моите са на поне 80 000, преживяли са 3-4 коли, мокрени са в големи локви, напичало ги е слънцето всеки ден и нищо им няма. Цената преди 6-7 години беше по 25 кинта парчето, ама са едни от най-добре изхарчените ми пари. Колата върви по-добре във всички режими, грее по-малко, чукчетата не нагарят, реже се до 8000(стига да няма съпротивления като филтри и гърнета да я спъват) и гори по-малко, особено градско студена. |
Автор: | montoya [ Събота, 11.09.2010 г. 23:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: комутатури |
Малко пояснения с коментари,снимки и чертежи.За Вартбург трябват три броя.Вместо чукчетата, или три датчика на Хол и магнит или три оптрона и диск с процеп.http://www.ladaclub-bg.com/faq/155-bezkontaktno и http://www.vtnauto.com/ru/3620.html#sch.Аз мисля да пробвам с този модел.В гугъл има доста информация за руските комутатори. При стандартните запалвания с чукчета кондензатор се слага за да се образува трептящ кръг и да се получи високо напрежение във вторичната намотка на бобината.Комутаторът си е електронно запалване със всички предимства.Може да се управлява с чукчета,с разни датчици / индуктивни,магнитни и светлинни/ тук кондензатор не се монтира,защото бобината се управлява от електрониката. |
Автор: | jomes [ Събота, 25.09.2010 г. 17:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: комутатури |
Аз имам доста информация за това на pdf обаче. Пишете на Л.С. който има желание да му изпратя на мейла файловете. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |