Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
feniksa141993
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 12.08.2010 г. 19:12 ч. Мнения: 1 Местоположение: kermen
Skype: fenyks6
|
 комутатури
Здравей те тъй като от скоро научих за форума беше ми много интересно и се регистрирах. Аз отдавна карам вартбург и е много запазен.Прочетох във сайта кадето е написано за комутаторите кадето се свързват към кондензаторите.Интересуваме как точно се свързва и какви комутатури трябва да купя ако може да ми обясните всичко подробно. Благодаря ви предварително.
|
Четвъртък, 12.08.2010 г. 19:36 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: комутатури
Докторе, защо реши, че само Ивака има идея за чии са тия комутатори? Общо взето съм ги ползвал на всички машини с чукчета, които съм имал. Даже и мотокарът е с такъв. Та самите комутатори заместват кондензаторите и правят така, че през чукчетата да минава само сигнал, а не целия ток за бобините. Също така премахват и ефекта от подскачането на чукчето при много високи обороти (или поне така пише на упътването). Най-читавите са едни метални елховски, а има и едни пластмасови, които си горят на няколко години(аз съм изгорил 2). Имат 4 кабела: "+" от контактния ключ(обикновено се взема "+" от бобините); маса от някъде по купето; сигнал от чукчето и един кабел към бобината (Б37 или нещо такова се водеше контакта - след 16 часа работен ден не мога да се сетя) Абе има на бобината два контакта: "+" и към комутатора. В цялата схема кондензатора си остава на мястото, но не е вързан и ако стане нещо на път за 10 минути може да се махне комутатора и да се върже отново кондензатора. На някои модели комутатори има и пети кабел към кондензатора и с едно ключе се избира дали сигналът да минава през комутатора или през кондензатора. На този модел комутатори му трябва такова ключе. Металните елховски немат нужда, защото много трудно горят - моите са на поне 80 000, преживяли са 3-4 коли, мокрени са в големи локви, напичало ги е слънцето всеки ден и нищо им няма. Цената преди 6-7 години беше по 25 кинта парчето, ама са едни от най-добре изхарчените ми пари. Колата върви по-добре във всички режими, грее по-малко, чукчетата не нагарят, реже се до 8000(стига да няма съпротивления като филтри и гърнета да я спъват) и гори по-малко, особено градско студена.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Четвъртък, 12.08.2010 г. 23:47 ч. |
|
 |
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
 Re: комутатури
Малко пояснения с коментари,снимки и чертежи.За Вартбург трябват три броя.Вместо чукчетата, или три датчика на Хол и магнит или три оптрона и диск с процеп. http://www.ladaclub-bg.com/faq/155-bezkontaktno и http://www.vtnauto.com/ru/3620.html#sch.Аз мисля да пробвам с този модел.В гугъл има доста информация за руските комутатори. При стандартните запалвания с чукчета кондензатор се слага за да се образува трептящ кръг и да се получи високо напрежение във вторичната намотка на бобината.Комутаторът си е електронно запалване със всички предимства.Може да се управлява с чукчета,с разни датчици / индуктивни,магнитни и светлинни/ тук кондензатор не се монтира,защото бобината се управлява от електрониката.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Събота, 11.09.2010 г. 23:30 ч. |
|
 |
jomes
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 25.09.2010 г. 17:11 ч. Мнения: 1 Местоположение: varna
|
 Re: комутатури
Аз имам доста информация за това на pdf обаче. Пишете на Л.С. който има желание да му изпратя на мейла файловете.
_________________ Carolina Herrera 212 Sexy
|
Събота, 25.09.2010 г. 17:13 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|