Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
Вътрешно каре
Здравейте. Става въпрос за вътрешното каре на полуоската сега съм я извадил от към скоростната кутия (не можах да я развия от към главината и я смъкнах със все нея). Причината е вартбурга аварира- зимата скъса шарнирния болт на долния ляв носач. След това с пътна помощ ме го изтеглиха и му смени майстора шарнирния болт. Но после каза че карето било разпиляно и трябвало и него да го оправи, но се се оказа че нямал части. Сега съм решил да го видя за какво става въпрос и извадих полуоската. Виждам че има 3 иглени лагера ли са нз точно как се казва. Та имат иглички и 3 пръстена. Само че при мен бяха само 2 пръстена и освен това видях че някои иглички са счупени други са изкривени. Намазах с грес там мястото и ги наредих(налепих) до плътно запълване после сложих и пръстена но след това ми останаха много малко иглички. Сега нз какво да правя. Това нещо цялото каре гледам че е набито на шлици в полуоската. Мога ли да намеря лесно само иглички и пръстен за да го сглобя или цяло каре да търся. Мисля че полуоската и няма нищо друго. Другото което е да ми кажете колко е броя на иглите за всеки лагер т.е. дали иглите се слагат до запълване.
|
Неделя, 16.05.2010 г. 17:10 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Вътрешно каре
Иглите се нареждат плътно една до друга и после като сложиш черупката върху тях,тя трябва да се върти леко без запъване.Игли предполагам могат да се намерят в магазини за лагери,но трябва и черупка.Варианта е или ново каре или от морга,или от колега черупка и игли.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Неделя, 16.05.2010 г. 19:51 ч. |
|
|
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
Re: Вътрешно каре
Ами и трите канала са гладки на пипане по дължина. Сега ходих да ги проверя. Иначе в края навътре и на трите се осеща някаква вдлъбнатинка напречно, ама това е вътре в края, предполагам така са направени. А за карето как да разбера тука ми предлагат едно. Иначе според мен сегашното е добре ако му се сложат игли и пръстени(черупка). Моя вартбург е 353 със 86та със преден радиатор. Пръстена вътрешния му диаметър го меря е 19.3мм външния 27мм в най-издутата част(по-средата) 13.2мм на височина. И благодаря много, че ми пишете, че сега машината е в много лошо състояние, няма и номера и искам да я стегна за да не замине за скраб.
|
Неделя, 23.05.2010 г. 14:53 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Вътрешно каре
Ако идеш в магазина за Вартбург в Търново може да ти предложат немско каре, а ако ти предложат такова със сигурност е истинско, няма да те преметнат. Щом каналите на планетата са гладки значи нямаш проблеми, а вдлъбнатините навътре са заводски - така е отлята планетата
|
Неделя, 23.05.2010 г. 20:32 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|