Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Изправяне на кори
Някой има ли идея за изправяне на корите на вратите, когато са се огънали от влагата?
|
Сряда, 26.03.2008 г. 20:58 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Имаме.И сме я приложили на практика даже-един лист фазер от магазина.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 26.03.2008 г. 21:27 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Зимаш две плоскости(фазер)слагаш корите между тях и под гардероба за 5 дена
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Сряда, 26.03.2008 г. 21:29 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
И след 5 дена са пак нагънати като ги хване влагата.
Фазера е 10 лева листа,от един лист се правят 4 врати и остава даже.
Кой ви ги дава тия идеи да изправяте тоя умрял картон не мога да разбера...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 26.03.2008 г. 22:21 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Не съм пробвал, но си мисля че ако се намокрят и се притиснат хубаво с нещо за известно време може да се изправят
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 00:33 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Дори да стане,мислиш в грешната посока.Оригиналните кори са пълен боклук.Материала е гаден.И по-лошото е,че от тоя материал са направени куп неща по колата.Облицовките на предните колконки,на задните колонки...пак същата гнус е използвана.Импрегниран картон.Фазера поне е от по-едри частички.Тук имаме нещо изключително финно смляно.Не знам какво са ползвали германците,ама като гледам шуплите дето стават...може и да е рециклирана хартия.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 00:40 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Доколкото знам Ивака си е правил кори на единия Вартбург и би трябвало да знае как става. Въпроса в случая е как могат да се иправят оригиналните
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 00:47 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Да ги претапицираш е едно.Те оригинално са една мушама.Руска при това.Същата,която са ползвали руснаците за ладите и москвичите.На моя 2 дена след като взех колата ми остана в ръцете дръжката заедно с кората.Като разколачих всичко,го видях що за материал е.А на мушамичката,с която и сега са тапицирани 3 от 4-те ми врати си имаше лилав печат ГОСТ- нещо си.Предполагам ако и други хора са си разбутвали тапицериите,ще да са намерили същия печат.Пак обяснявам,че това е ОРИГИНАЛНАТА на колата тапицерия.Идеята да се направят картонени кори и дръжката за вратата да се хваща за картона си е изцяло немска.Руснака не работи така.Той използва коларски болтове(без глави),хванати за здрав метал.
Какъвто и картон да сложиш,ще си остане картон.Мек е.Фазера е много по-здрав и позволява далеч по-сигурно захващане на самата дръжка на вратата.Подсилването с рапидки го прави на практика "вечен".Моята шофьорска врата е без.Нямах нерви да ги отбелязвам и я захванах само за релсите.Резултатът е 4е тропа като карам по павета.Но от към здравина...нещата са несравними с оригиналната тапицерия,дори и в тоя вид.
Работата....ако имате на разоложение зеге...е буквално 10 мин на врата.Ни повече,ни по-малко.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 01:20 ч. |
|
|
mugen
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:20 ч. Мнения: 7
|
немските картони са боклук, както е казал Санта
_________________
|
Четвъртък, 27.03.2008 г. 19:26 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
имах го този проблем подлойих фазер стана малко по дебела но не се стигна до рязане лепене и всякви други иначе наи удобния на4ин е - с фазер боядисан с няква боя протиж влага мойе ЯХТЕН ЛАК трябва също да се подложи наилон залепен за металните рамки !
режи се и става по добре откакто е било тия неща са бели кахъри но важни за окото!- а ние с ивака определено държим на това!
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Понеделник, 07.04.2008 г. 20:16 ч. |
|
|
pe6o_mnt
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 24.01.2010 г. 13:22 ч. Мнения: 13 Местоположение: Montana
|
Re: Изправяне на кори
Аз имам същия проблем. Мойте кори така са се изкривили, че леко като ги дръпнеш ти остават в ръката. Чудя се ако ги залепя с някакво лепило за вратата дали след време пак ще се вадат
|
Вторник, 09.03.2010 г. 19:16 ч. |
|
|
pe6o_mnt
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 24.01.2010 г. 13:22 ч. Мнения: 13 Местоположение: Montana
|
Re: Изправяне на кори
Под мойте кори нямаше никакъв найлон. Сигурно предишния собственик го е махнал.
|
Вторник, 09.03.2010 г. 23:39 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Изправяне на кори
А на трабант има ли полза да се лепи наилон
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 10.03.2010 г. 21:31 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Изправяне на кори
Аз поне досега кола без найлон на корите не съм видял. Слагай смело. Също така не съм видял и вартбург с найлон, освен там, където сме слагали, ама знам, че по прнцип си има. Хубаво е да има и към багажника. Не мирише от товара и купето не изстива толкова бързо.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Четвъртък, 11.03.2010 г. 10:41 ч. |
|
|