Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Карбуратор
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=2311
Страница 1 от 1

Автор:  wartburg 353 Sport [ Понеделник, 19.10.2009 г. 19:53 ч. ]
Заглавие:  Карбуратор

искам да попитам дали вместо карбуратор с 2 камери мога да сложа с 1 камера. Ще стане ли и има ли разлика в разхода

Автор:  Bat_Ilko [ Понеделник, 19.10.2009 г. 21:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Ще ти трябва колектора и тенджерата, дето е отгоре, заедно с карбуратора. Мощността е малко по-малко и разходът е литър-литър и половина отгоре. Май има и малка разлика в дължината на жилото на газта.

Автор:  ChakaZulu [ Понеделник, 19.10.2009 г. 22:04 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Е добре де, защо? Аз не виждам и едно предимство.

Автор:  wartburg 353 Sport [ Сряда, 21.10.2009 г. 19:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

точно намерил съм си почти нов за ниска цена и просто за инфо. питам

Автор:  Alehandro [ Вторник, 27.10.2009 г. 12:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Колега,наистина зашо ти е еднокамерен след като двукамерния има много повече предимства.Едва ли ти е толкова повреден че не може да се оправи! Ни си знаеш.

Автор:  goro-varna [ Неделя, 15.11.2009 г. 23:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

незнам но баща ми доста години караше с 1но камерен и после като сложи 2камерния(като се има в предвид че мотора заедно с карбуратора бяха чисто нови) не беше никък доволен и си сложи 1камерния.

Автор:  Alehandro [ Вторник, 17.11.2009 г. 13:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Така е колега, но мотора по начало си е бил с еднокамерен.Не е препоръчително да заменяш еднокамерния с двукамерен и обратно.Но щом си решил направи го и пиши да видим какви са резултатите / разход, мошност, стабилност на празен ход и др/.

Автор:  theultimate [ Вторник, 17.11.2009 г. 19:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Доколкото знам няма мотор за еднокамерен и за двукамерен карбуратор. Това, че карбуратора е нов, не значи че е настроен. В завода всеки карбуратор се настройва според конкретния двигател. Много ясно че като сложиш карбуратор от кашона без никаква настройка почти сигурно няма да работи добре.

Автор:  znainainai_ [ Четвъртък, 19.11.2009 г. 15:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

колеги много съм чувал че слагат на вартбург карбуратор от шкода, били много доволни,и давал икономия,нека който е чувал или е слагал такова нещо да сподели мнение

Автор:  2t-Pleven-2t [ Вторник, 24.11.2009 г. 03:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

хаха ми те са си шкодови двукамерните имас предвид :)

Автор:  Alehandro [ Вторник, 24.11.2009 г. 10:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Колега, за карбуратор Иков 32 ЕДСР ли става вэпрос?Нормално е да е по-икономичен, защото при него отварянето на втората дроселна клапа е пневматично.Така преходът към натоварването става по-плавен и отварянето и зависи само от разреждането в карба, а не от характеристиките на пружини и жила.

Автор:  Santa [ Сряда, 25.11.2009 г. 21:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Еднокамерния нямаше да е толкова лош....ако имаше ускорителна помпа.Еднокамерни карбуратори се правеха чак до средата на 90-те все пак...

Автор:  Gosho [ Петък, 27.11.2009 г. 19:33 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Ivaka написа:
Това с карбуратора от Шкода е пълна глупост. Става дума за карбуратор Иков 32 EDSR(на Вартбург е 32 SEDR)

1.Той е с по-малки горивни жигльри т.е. работи на по-бедна смес - двигателя става по икономичен, по тих, върви по-малко и ще блокира по бързо.
2.Този карбуратор е с вакумно отваряне на втора клапа - това е направено основно за икономия и е пълна глупост - клапата се отваря когато и колкото си поиска и е напълно възможно например при изпреварване тя да не се отвори... с две думи к*р бай Иване
3.Този карбуратор има система за принудителен празен ход - т.е. при отнемане на газта спира притока на гориво през системата на празен ход до момента в който двигателя не достигне честотата на въртене на празен ход - тогава горивоподаването се възобновява. Сам може да се сетиш как отново в този случай има липса на мазане, съкращава се живота на двигателя.


Вакуумно , пневматично ... все в .. :mrgreen:

Автор:  theultimate [ Петък, 27.11.2009 г. 20:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Карбуратор

Най-добрия метод за понижаване на разхода за всяка една кола е да се постави по-малък жъгльор на........десния крак [smilie=2beers] Вартбурга няма да харчи по-малко на празен ход с друг карбуратор. Цаката е да се докара оптимална настройка на сместа при всички режими и да се настъпва по-малко. В София специално ако очаквате вартбурга да харчи колкото модерен дизел - дори по инерция няма да стане.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/