Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Карбуратор http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=2311 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | wartburg 353 Sport [ Понеделник, 19.10.2009 г. 19:53 ч. ] |
Заглавие: | Карбуратор |
искам да попитам дали вместо карбуратор с 2 камери мога да сложа с 1 камера. Ще стане ли и има ли разлика в разхода |
Автор: | Bat_Ilko [ Понеделник, 19.10.2009 г. 21:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Ще ти трябва колектора и тенджерата, дето е отгоре, заедно с карбуратора. Мощността е малко по-малко и разходът е литър-литър и половина отгоре. Май има и малка разлика в дължината на жилото на газта. |
Автор: | ChakaZulu [ Понеделник, 19.10.2009 г. 22:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Е добре де, защо? Аз не виждам и едно предимство. |
Автор: | wartburg 353 Sport [ Сряда, 21.10.2009 г. 19:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
точно намерил съм си почти нов за ниска цена и просто за инфо. питам |
Автор: | Alehandro [ Вторник, 27.10.2009 г. 12:33 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Колега,наистина зашо ти е еднокамерен след като двукамерния има много повече предимства.Едва ли ти е толкова повреден че не може да се оправи! Ни си знаеш. |
Автор: | goro-varna [ Неделя, 15.11.2009 г. 23:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
незнам но баща ми доста години караше с 1но камерен и после като сложи 2камерния(като се има в предвид че мотора заедно с карбуратора бяха чисто нови) не беше никък доволен и си сложи 1камерния. |
Автор: | Alehandro [ Вторник, 17.11.2009 г. 13:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Така е колега, но мотора по начало си е бил с еднокамерен.Не е препоръчително да заменяш еднокамерния с двукамерен и обратно.Но щом си решил направи го и пиши да видим какви са резултатите / разход, мошност, стабилност на празен ход и др/. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 17.11.2009 г. 19:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Доколкото знам няма мотор за еднокамерен и за двукамерен карбуратор. Това, че карбуратора е нов, не значи че е настроен. В завода всеки карбуратор се настройва според конкретния двигател. Много ясно че като сложиш карбуратор от кашона без никаква настройка почти сигурно няма да работи добре. |
Автор: | znainainai_ [ Четвъртък, 19.11.2009 г. 15:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
колеги много съм чувал че слагат на вартбург карбуратор от шкода, били много доволни,и давал икономия,нека който е чувал или е слагал такова нещо да сподели мнение |
Автор: | 2t-Pleven-2t [ Вторник, 24.11.2009 г. 03:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
хаха ми те са си шкодови двукамерните имас предвид |
Автор: | Alehandro [ Вторник, 24.11.2009 г. 10:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Колега, за карбуратор Иков 32 ЕДСР ли става вэпрос?Нормално е да е по-икономичен, защото при него отварянето на втората дроселна клапа е пневматично.Така преходът към натоварването става по-плавен и отварянето и зависи само от разреждането в карба, а не от характеристиките на пружини и жила. |
Автор: | Santa [ Сряда, 25.11.2009 г. 21:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Еднокамерния нямаше да е толкова лош....ако имаше ускорителна помпа.Еднокамерни карбуратори се правеха чак до средата на 90-те все пак... |
Автор: | Gosho [ Петък, 27.11.2009 г. 19:33 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Карбуратор | |||||||||
Вакуумно , пневматично ... все в .. |
Автор: | theultimate [ Петък, 27.11.2009 г. 20:57 ч. ] |
Заглавие: | Re: Карбуратор |
Най-добрия метод за понижаване на разхода за всяка една кола е да се постави по-малък жъгльор на........десния крак Вартбурга няма да харчи по-малко на празен ход с друг карбуратор. Цаката е да се докара оптимална настройка на сместа при всички режими и да се настъпва по-малко. В София специално ако очаквате вартбурга да харчи колкото модерен дизел - дори по инерция няма да стане. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |