Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

проблеми със свещите
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=2067
Страница 1 от 1

Автор:  ceco [ Сряда, 01.07.2009 г. 14:30 ч. ]
Заглавие:  проблеми със свещите

Здравейте! Става въпрос за 353 от 1984 г. през около 100 км. пробек излиза от строя свеща на цилиндъра до водната помпа, смяна и пак същото. Къде ли може да е причината? Някой ако е имал подобен проблем и ако сподели ще съм благодарен.

Автор:  WR353 [ Сряда, 01.07.2009 г. 15:41 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Аз имам същият проблем.Останалите 2 свещи са керемидени,тази е винаги омаслена и заминава.

Автор:  Wartburgman [ Четвъртък, 02.07.2009 г. 08:38 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

и аз съм с такъв проблем

Автор:  ceco [ Петък, 03.07.2009 г. 08:45 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Преди няколко дни монтирах ладови бобини като мислех да съм решил проблема, идеята взех от форума, но ефекта беше същия. Какво имаш в предвид "Библията и шлайфане"? Сега при удобен случай ще сложа и свещи от ВАЗ и ще пиша какъв е ефекта.

Автор:  Оги [ Петък, 03.07.2009 г. 08:51 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Свещите от ВАЗ са с дълга резба- избери си други с къса :idea: Не ти е проблема в свещите, доктора ти е писал ясно за какво става дума.

Автор:  Atanas [ Петък, 03.07.2009 г. 12:05 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Надявам се си проверил дали добре се връща лостчето на обогатителното устройство на карбуратора.Това е много честа причина за цапането на свеща на първи цилиндър. Имах два 2Т Вартбурга и на двата това устройство го бях изолирал и не го използвах. :wink: На един приятел го направих с обикновено жило и пружина на самото лостче и при пускане на се връщаше само до край.

Автор:  Wartburg_ [ Понеделник, 24.08.2009 г. 10:18 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Какво като са с дълга резба бе слагш дифтунки и готово.

Автор:  Bat_Ilko [ Вторник, 25.08.2009 г. 01:13 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Проблемът не е в резбата на свещите, а в топлинното число. Ако не е спазено ще ги скапва бързо и ще ги зацапва. Ивака беше слагал някакви с дълга резба, ама трябва да се търси по каталози.

Автор:  Wartburg_ [ Вторник, 25.08.2009 г. 09:07 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Моите свещи за 3 различни марки ама едната е с дълга резба карам с нея 2-3 месеца без проблеми.

Автор:  Alehandro [ Вторник, 24.11.2009 г. 10:35 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Колеги,аз мисля че е от обогатитиеля на карба.Прегледай го.

Автор:  Santa [ Сряда, 25.11.2009 г. 21:21 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

Имат значение свещите...ама не се задълбавайте толкова там.Всякакви НЕфалшиви свещи стават.Ако не са някакви брутални ментаци,ще надживеят колата.Тия на пазара от левче бройката доказано не стават!

Автор:  nKaLiZaTuRa [ Четвъртък, 07.01.2010 г. 11:58 ч. ]
Заглавие:  Re: проблеми със свещите

:D КОЛЕГИ сега виждам темата и аз имах същия проблем! ПЛАТНО НА БЕНЗИНОВА ПОМПА !

карах така 5000км... накрая разглобих Помпата смених платното... и сичко си дойде на мястото от тогава напраивих 24 000км без смяна на свещи... след което продадох колата!

Надявам се бях полезен

Поздрави от РУСЕ ;)

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/