Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
проблеми със свещите http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=2067 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | ceco [ Сряда, 01.07.2009 г. 14:30 ч. ] |
Заглавие: | проблеми със свещите |
Здравейте! Става въпрос за 353 от 1984 г. през около 100 км. пробек излиза от строя свеща на цилиндъра до водната помпа, смяна и пак същото. Къде ли може да е причината? Някой ако е имал подобен проблем и ако сподели ще съм благодарен. |
Автор: | WR353 [ Сряда, 01.07.2009 г. 15:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Аз имам същият проблем.Останалите 2 свещи са керемидени,тази е винаги омаслена и заминава. |
Автор: | Wartburgman [ Четвъртък, 02.07.2009 г. 08:38 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
и аз съм с такъв проблем |
Автор: | ceco [ Петък, 03.07.2009 г. 08:45 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Преди няколко дни монтирах ладови бобини като мислех да съм решил проблема, идеята взех от форума, но ефекта беше същия. Какво имаш в предвид "Библията и шлайфане"? Сега при удобен случай ще сложа и свещи от ВАЗ и ще пиша какъв е ефекта. |
Автор: | Оги [ Петък, 03.07.2009 г. 08:51 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Свещите от ВАЗ са с дълга резба- избери си други с къса Не ти е проблема в свещите, доктора ти е писал ясно за какво става дума. |
Автор: | Atanas [ Петък, 03.07.2009 г. 12:05 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Надявам се си проверил дали добре се връща лостчето на обогатителното устройство на карбуратора.Това е много честа причина за цапането на свеща на първи цилиндър. Имах два 2Т Вартбурга и на двата това устройство го бях изолирал и не го използвах. На един приятел го направих с обикновено жило и пружина на самото лостче и при пускане на се връщаше само до край. |
Автор: | Wartburg_ [ Понеделник, 24.08.2009 г. 10:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Какво като са с дълга резба бе слагш дифтунки и готово. |
Автор: | Bat_Ilko [ Вторник, 25.08.2009 г. 01:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Проблемът не е в резбата на свещите, а в топлинното число. Ако не е спазено ще ги скапва бързо и ще ги зацапва. Ивака беше слагал някакви с дълга резба, ама трябва да се търси по каталози. |
Автор: | Wartburg_ [ Вторник, 25.08.2009 г. 09:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Моите свещи за 3 различни марки ама едната е с дълга резба карам с нея 2-3 месеца без проблеми. |
Автор: | Alehandro [ Вторник, 24.11.2009 г. 10:35 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Колеги,аз мисля че е от обогатитиеля на карба.Прегледай го. |
Автор: | Santa [ Сряда, 25.11.2009 г. 21:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
Имат значение свещите...ама не се задълбавайте толкова там.Всякакви НЕфалшиви свещи стават.Ако не са някакви брутални ментаци,ще надживеят колата.Тия на пазара от левче бройката доказано не стават! |
Автор: | nKaLiZaTuRa [ Четвъртък, 07.01.2010 г. 11:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: проблеми със свещите |
КОЛЕГИ сега виждам темата и аз имах същия проблем! ПЛАТНО НА БЕНЗИНОВА ПОМПА ! карах така 5000км... накрая разглобих Помпата смених платното... и сичко си дойде на мястото от тогава напраивих 24 000км без смяна на свещи... след което продадох колата! Надявам се бях полезен Поздрави от РУСЕ |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |