Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Проблем с прекъсване при по-висока скорост. http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=2019 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | starter [ Понеделник, 08.06.2009 г. 11:15 ч. ] |
Заглавие: | Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Здравейте, на втория ден след като реших един проблем, ме посреща друг. тази сутрин като карах към работа, като дойде време за 3-та предавка с повечко газ колата започна нещо като да прекъсва (бие към тресене чак), и в момента на прекъсването сякаш се чуваше нещо като щракване откъм предния капак и разхода на гориво скачаше почти до max. на 4-та нещата пак са същите и с малко газ. проблеми май няма само като карам на 1-ва и 2-ра. и предни дни имаше подобен проблем, но свещите бяха доста стари. сега съм с нови. казаха ми да проверя центровката, но нямам микрометър с който да меря, а и никога не съм правил. отворен съм за съвети какво да проверявам или изпробвам мерси |
Автор: | wartburg_fen [ Вторник, 09.06.2009 г. 00:50 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Подобен проблем...оказа се разхлабени закрепващи винтове на плочката с чукчетата към корпуса, след здраво закрепване и нова центровка колата се оправи. Зизи кажи някой ден след 11.06 когато си свободен да дойда, че търся едно оригинално жило имаше в мазето а не го намирам никъде и затова се бавя с ремонта |
Автор: | starter [ Вторник, 09.06.2009 г. 11:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
наистина го прави без значение от предавката, даже и на свободна. снощи проверих втората камера. отваря се без проблем. нямах възможност да направя още по-добър оглед, защото заваля. интересното е, че тази сутрин сякаш не мизерставаше но май и не нсатъпах достатъчно. като се прибирам ще го понастъпя да видим да не се е оправило от самосебеси днес ще проверя плочката с чукчетата да не се е разхлабила. |
Автор: | starter [ Сряда, 10.06.2009 г. 17:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
вчера така и не услях да оставя колата да истине по светло, че да видя чукчетата, но наистина и като се прибирах беше наред. днес също няма проблеми, върви идеално възможно ли е причината да е била това, че не беше палена една седмица нещо да се е било затлачило, и онзи ден като я посмачках малко да се е продухало? все пак при възможност ще погледна плочката с чукчетата |
Автор: | wartburg_fen [ Четвъртък, 11.06.2009 г. 09:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Аз пък все си мисля за плочката, защото при нас беше точно както ти го описваш и ту правеше тея мизерий ту не, в зависимост дали плочката се е закрепила на някаква магия докато накрая не се разбута окончателно. Скоро правили ли ли са ти центровка или да си сменял плочката? |
Автор: | 353 [ Неделя, 14.06.2009 г. 16:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Като почне да се разбутва, съм забелязвал че двигателя почва да звънти много, ако се поддържат постоянни обороти над 3000, примерно ускоряваш много плавно на втора и задържиш оборотите постоянни. Иначе при добра центровка само си ръмжи. |
Автор: | CuMo [ Неделя, 14.06.2009 г. 23:24 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Тъй и тъй си говорите за работата на ДВГ и аз да попитам. Случва ми се вече втори трети път, като чукна на стартера да запалвам и от ауспуха се, че "ПАТ!" Това пък що е? |
Автор: | theultimate [ Неделя, 14.06.2009 г. 23:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Центровка. Горивото се залапва прекалено късно, когато вече е поело към ауспуха и вместо в цилиндрите, изгаря там и се чува това. |
Автор: | CuMo [ Понеделник, 15.06.2009 г. 16:16 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Е то като гледам, ако имам всеки ден свободен, трябва само кола да оправям. 'бати варела.... ше стана автомеханик... Половин ден карам, два в бокса |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 15.06.2009 г. 19:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Точно. Трабанта ми разказа играта докато го оправя, защото предния собственик е бил мърляч и смених на практика всичко без купето и двигателя. След това поддръжката беше смешна и то предимно донастройване на нещо от нямане какво да правя. |
Автор: | starter [ Понеделник, 15.06.2009 г. 19:30 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
и аз съм на мнение, че колата е доста лесна за поддръжка, стига тя да е редовна. преди да се кача на Wartburg-а карах MZ, който взех доста стегнат, и почти не съм усетил сериозна работат по него. сега да се върна на темата. май наистина ще трябва да търся някой да ми направи центровка... не успях да проверя какво е състоянието на чукчетата, но преди няколко дена колата неочаквано загуби мощност. като се прибрах и развих свешите, свеща на първия цилиндът (този, който е откъм купето, че не съм напълно сигурен 1 или 3) беше черна и мазна. 2-ри и този с бензиновата помпа бяха перфектни. след като почистих добре свеща (нямаше нагар, само зацапано) колата пак върви без проблеми вече няколко дена. тия дни пак ще я видя дали се зацапва. всешите са нови NGK BP6HS най-вероятно е прецакана ценртовката на цилиндъра нали... |
Автор: | CuMo [ Вторник, 16.06.2009 г. 08:51 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Д-р Зизи, варела, който карам е каран от баща ми до сега, но наистина поради една или друга причина поддръжката му не е била на топ ниво. Та сигурно сте прави. @starter, при мен първи цилиндър /точно така, тоя дето е откъм купето/ е леко надран и с по-ниска компресия, съответно свещта му никога не е "на керемида". Винаги стои леко черна. Което не означава, че при теб не може да е центровка. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 16.06.2009 г. 20:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Ивака е човека за центровка в Стара Загора, но е на бригада. |
Автор: | Santa [ Вторник, 16.06.2009 г. 21:17 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Аз до кога с вас ще се занимавам...пак ме споменавате без да сте сипали пиене... .Баси и хората сте станали. Цапането на свещ може да е от центровка,ама може и да не е.Направи центровка,пък ако се оправи-оправи.Ако не се оправи,трябва да се види карбуратора.Ако и тогава не се оправи...ми от никоя скрабаджийница няма да те върнат.Принципно... С доктора ще се съглася.Държат на лоша поддръжка и в това е най-големия им проблем.Започне ли да се троши и да не върви,е време за връщане на желязо,защото е практически невъзможно да оправиш всичко без голям набор части,гараж и много свободно време.Ако се поддържа...може и да кара много...де да знам...това трябва някой стар трабантаджия/вартбургджия да се пита колко държат...тук повечето сме си купували колите стари. Сега изчезвам,че имам куп работа,а времето летиии... |
Автор: | mk [ Петък, 26.06.2009 г. 22:56 ч. ] |
Заглавие: | Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост. |
Аз карам вартбурга од 1988 г, и сум прв сопственик,поддържал сам редовно колата в изправност,и не е имало никакви сериозни проблеми двигател мина 200.000 км и оште не е во лошо састојание.(приста масло и подобни не е видел).Разхода на гориво е савсем друга прикаска.Съгласен сум вартбурга е доста държелива кола. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |