Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Проблем с прекъсване при по-висока скорост.
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=2019
Страница 1 от 1

Автор:  starter [ Понеделник, 08.06.2009 г. 11:15 ч. ]
Заглавие:  Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Здравейте,
на втория ден след като реших един проблем, ме посреща друг.
тази сутрин като карах към работа, като дойде време за 3-та предавка с повечко газ колата започна нещо като да прекъсва (бие към тресене чак), и в момента на прекъсването сякаш се чуваше нещо като щракване откъм предния капак и разхода на гориво скачаше почти до max.
на 4-та нещата пак са същите и с малко газ.
проблеми май няма само като карам на 1-ва и 2-ра.
и предни дни имаше подобен проблем, но свещите бяха доста стари. сега съм с нови.
казаха ми да проверя центровката, но нямам микрометър с който да меря, а и никога не съм правил.

отворен съм за съвети какво да проверявам или изпробвам :(
мерси

Автор:  wartburg_fen [ Вторник, 09.06.2009 г. 00:50 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Подобен проблем...оказа се разхлабени закрепващи винтове на плочката с чукчетата към корпуса, след здраво закрепване и нова центровка колата се оправи.


Зизи кажи някой ден след 11.06 когато си свободен да дойда, че търся едно оригинално жило имаше в мазето а не го намирам никъде и затова се бавя с ремонта :)

Автор:  starter [ Вторник, 09.06.2009 г. 11:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

наистина го прави без значение от предавката, даже и на свободна.
снощи проверих втората камера. отваря се без проблем.
нямах възможност да направя още по-добър оглед, защото заваля.
интересното е, че тази сутрин сякаш не мизерставаше :shock: но май и не нсатъпах достатъчно.
като се прибирам ще го понастъпя да видим да не се е оправило от самосебеси :?

днес ще проверя плочката с чукчетата да не се е разхлабила.

Автор:  starter [ Сряда, 10.06.2009 г. 17:36 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

вчера така и не услях да оставя колата да истине по светло, че да видя чукчетата, но наистина и като се прибирах беше наред.
днес също няма проблеми, върви идеално :)
възможно ли е причината да е била това, че не беше палена една седмица :?
нещо да се е било затлачило, и онзи ден като я посмачках малко да се е продухало?
все пак при възможност ще погледна плочката с чукчетата :|

Автор:  wartburg_fen [ Четвъртък, 11.06.2009 г. 09:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Аз пък все си мисля за плочката, защото при нас беше точно както ти го описваш и ту правеше тея мизерий ту не, в зависимост дали плочката се е закрепила на някаква магия докато накрая не се разбута окончателно. Скоро правили ли ли са ти центровка или да си сменял плочката?

Автор:  353 [ Неделя, 14.06.2009 г. 16:52 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Като почне да се разбутва, съм забелязвал че двигателя почва да звънти много, ако се поддържат постоянни обороти над 3000, примерно ускоряваш много плавно на втора и задържиш оборотите постоянни. Иначе при добра центровка само си ръмжи.

Автор:  CuMo [ Неделя, 14.06.2009 г. 23:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Тъй и тъй си говорите за работата на ДВГ и аз да попитам.
Случва ми се вече втори трети път, като чукна на стартера да запалвам и от ауспуха се, че "ПАТ!" [smilie=blowup]
Това пък що е?

Автор:  theultimate [ Неделя, 14.06.2009 г. 23:47 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Центровка. Горивото се залапва прекалено късно, когато вече е поело към ауспуха и вместо в цилиндрите, изгаря там и се чува това.

Автор:  CuMo [ Понеделник, 15.06.2009 г. 16:16 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Е то като гледам, ако имам всеки ден свободен, трябва само кола да оправям.
'бати варела.... ше стана автомеханик... :mrgreen:
Половин ден карам, два в бокса [smilie=boff]

Автор:  theultimate [ Понеделник, 15.06.2009 г. 19:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Точно. Трабанта ми разказа играта докато го оправя, защото предния собственик е бил мърляч и смених на практика всичко без купето и двигателя. След това поддръжката беше смешна и то предимно донастройване на нещо от нямане какво да правя.

Автор:  starter [ Понеделник, 15.06.2009 г. 19:30 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

и аз съм на мнение, че колата е доста лесна за поддръжка, стига тя да е редовна.
преди да се кача на Wartburg-а карах MZ, който взех доста стегнат, и почти не съм усетил сериозна работат по него.

сега да се върна на темата.
май наистина ще трябва да търся някой да ми направи центровка...
не успях да проверя какво е състоянието на чукчетата, но преди няколко дена колата неочаквано загуби мощност.
като се прибрах и развих свешите, свеща на първия цилиндът (този, който е откъм купето, че не съм напълно сигурен 1 или 3) беше черна и мазна.
2-ри и този с бензиновата помпа бяха перфектни.
след като почистих добре свеща (нямаше нагар, само зацапано) колата пак върви без проблеми вече няколко дена. тия дни пак ще я видя дали се зацапва.
всешите са нови NGK BP6HS
най-вероятно е прецакана ценртовката на цилиндъра нали...

Автор:  CuMo [ Вторник, 16.06.2009 г. 08:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Д-р Зизи, варела, който карам е каран от баща ми до сега, но наистина поради една или друга причина поддръжката му не е била на топ ниво. :|

Та сигурно сте прави.

@starter, при мен първи цилиндър /точно така, тоя дето е откъм купето/ е леко надран и с по-ниска компресия, съответно свещта му никога не е "на керемида". Винаги стои леко черна. Което не означава, че при теб не може да е центровка.

Автор:  theultimate [ Вторник, 16.06.2009 г. 20:07 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Ивака е човека за центровка в Стара Загора, но е на бригада.

Автор:  Santa [ Вторник, 16.06.2009 г. 21:17 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Аз до кога с вас ще се занимавам...пак ме споменавате без да сте сипали пиене... [smilie=2beers] .Баси и хората сте станали.

Цапането на свещ може да е от центровка,ама може и да не е.Направи центровка,пък ако се оправи-оправи.Ако не се оправи,трябва да се види карбуратора.Ако и тогава не се оправи...ми от никоя скрабаджийница няма да те върнат.Принципно...

С доктора ще се съглася.Държат на лоша поддръжка и в това е най-големия им проблем.Започне ли да се троши и да не върви,е време за връщане на желязо,защото е практически невъзможно да оправиш всичко без голям набор части,гараж и много свободно време.Ако се поддържа...може и да кара много...де да знам...това трябва някой стар трабантаджия/вартбургджия да се пита колко държат...тук повечето сме си купували колите стари.

Сега изчезвам,че имам куп работа,а времето летиии...

Автор:  mk [ Петък, 26.06.2009 г. 22:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Проблем с прекъсване при по-висока скорост.

Аз карам вартбурга од 1988 г, и сум прв сопственик,поддържал сам редовно колата в изправност,и не е имало никакви сериозни проблеми двигател мина 200.000 км и оште не е во лошо састојание.(приста масло и подобни не е видел).Разхода на гориво е савсем друга прикаска.Съгласен сум вартбурга е доста държелива кола.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/