Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Моля за малко помощ 
Автор Съобщение
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Моля за малко помощ
Здравейте колеги искам да си сложа едни допълнителни светлини на вартбурга.Халогенки са но не съм много по тоците та ако някой знае как се свързват ще помоля за малко помощ защото ме е страх да не си запаля инсталацията имам и реле но не зная как да го свържа благодаря предварително

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Събота, 28.11.2009 г. 20:19 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Моля за малко помощ
Вартбурга мисля че няма заводска инсталация за халогени, така че може би моя опит с трабанта ще ти е от полза.

Халогените имат плюс и минус. Минусите ги взимаш от най-близката връзка с купето. Плюсовете е хубаво да минат през реле за да не изгори ключа. Идеята на релето е през него да минава многото ток, а ключа само да му казва да се включи. На релето обикновено е обозначена схемата. Има 4 или 5 извода.

На единия извод подаваш + от акумулатора през 20 ампера бушон. Извода срещу него попринцип отива към + на халогените. Другите два извода са за да затворят веригата на релето - единия си взима маса от някъде, другия си взима плюс от контактния ключ, през ключето, с което ще пускаш фаровете.

Ето ти схема за най-често използваното реле за халогени на бош:
http://www.classictruckshop.com/clubs/earlyburbs/projects/bosch/foglites.htm

Ако изводите са ти по-различни най-добре потърси схемата му в интернет по номера който е написан на него за да не стане някоя мизерия.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 28.11.2009 г. 21:28 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
Колега мерси за инфото а и релето ми е същото мерси много

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Неделя, 29.11.2009 г. 00:13 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
Здравейте отново искам да ви се оплача с надеждата някой да помогне значи колата не пали.Установих че бензин не стига до карба свалих маркучлето от бензиновата помпа и завъртях стартера но бензин изобщо не пуска.Свалих я помпата изчистих я и пак същата работа бензин не пуска.От какво може да е това.Благодаря предварително

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Неделя, 13.12.2009 г. 13:54 ч.
Профил
CTD
Аватар

Регистриран на: Сряда, 21.10.2009 г. 17:55 ч.
Мнения: 26
Местоположение: Дупница
Skype: Crazy_boy667
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Моля за малко помощ
Виж дали пуска бензин от изхода на самия резервоар.

_________________
Crazy Trabant Driver


Неделя, 13.12.2009 г. 15:36 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
doctorZizi написа:
ако имаш филтър за бензина го провери дали е проходим. Преди години едно такова филтърче ми скъса нервите, докато разбера, че то е запушено от боклуци.

Значи филтър имам но не е проблема в него като извадя маркуча от помпата изходния и като завъртя тя изобщо не хвърля бензин

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Неделя, 13.12.2009 г. 18:06 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
doctorZizi написа:
започваш отначало - има ли бензин в резервоара,проходим ли е горивопровода от резервоара до помпата, филтърчето чисто ли е, помпата изправна ли е, игления клапан да ли не е заседнал в затворено положение? Може би прави впечатление, реда - резервоар, филтър , помпа , карб. Струва ми се, че при теб филтъра е между помпата и карба. Проверката на горивопровода най - лесно се прави с компресор - надуваш откъм помпата срещу резервоара - вътре има груб филтър/ цедка/, който за да го провериш трябва да източиш горивото от резервоара и това е мързеливият начин - с компресор, а пък и продухваш вентилационния отвор на капачката. Проверка на помпата - най - лесно с уста надуваш, след което "вакумираш" , за да провериш, като в същото време проверяваш и посоката на проходимостта да съвпада с посоката на помпата.

Всичко разбирам благодаря за изчерпателния отговор но само не ми е ясно как така вакумирам помпата

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Неделя, 13.12.2009 г. 21:23 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Моля за малко помощ
popov353w написа:
doctorZizi написа:
започваш отначало - има ли бензин в резервоара,проходим ли е горивопровода от резервоара до помпата, филтърчето чисто ли е, помпата изправна ли е, игления клапан да ли не е заседнал в затворено положение? Може би прави впечатление, реда - резервоар, филтър , помпа , карб. Струва ми се, че при теб филтъра е между помпата и карба. Проверката на горивопровода най - лесно се прави с компресор - надуваш откъм помпата срещу резервоара - вътре има груб филтър/ цедка/, който за да го провериш трябва да източиш горивото от резервоара и това е мързеливият начин - с компресор, а пък и продухваш вентилационния отвор на капачката. Проверка на помпата - най - лесно с уста надуваш, след което "вакумираш" , за да провериш, като в същото време проверяваш и посоката на проходимостта да съвпада с посоката на помпата.

Всичко разбирам благодаря за изчерпателния отговор но само не ми е ясно как така вакумирам помпата


Под вакуумираш разбирай "засмукваш" с уста, така проверяваш дали клапанчетата затварят плътно. Възможна причина за повредата ти е клапанче което е останало отворено. При този случай помпата спира да качва гориво.
Поправя се с малка отверка, мембраната на клапанчето се намества добре на мястото си и проблема е решен.


Неделя, 13.12.2009 г. 21:52 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
Ivaka написа:
popov353w написа:
doctorZizi написа:
започваш отначало - има ли бензин в резервоара,проходим ли е горивопровода от резервоара до помпата, филтърчето чисто ли е, помпата изправна ли е, игления клапан да ли не е заседнал в затворено положение? Може би прави впечатление, реда - резервоар, филтър , помпа , карб. Струва ми се, че при теб филтъра е между помпата и карба. Проверката на горивопровода най - лесно се прави с компресор - надуваш откъм помпата срещу резервоара - вътре има груб филтър/ цедка/, който за да го провериш трябва да източиш горивото от резервоара и това е мързеливият начин - с компресор, а пък и продухваш вентилационния отвор на капачката. Проверка на помпата - най - лесно с уста надуваш, след което "вакумираш" , за да провериш, като в същото време проверяваш и посоката на проходимостта да съвпада с посоката на помпата.

Всичко разбирам благодаря за изчерпателния отговор но само не ми е ясно как така вакумирам помпата


Под вакуумираш разбирай "засмукваш" с уста, така проверяваш дали клапанчетата затварят плътно. Възможна причина за повредата ти е клапанче което е останало отворено. При този случай помпата спира да качва гориво.
Поправя се с малка отверка, мембраната на клапанчето се намества добре на мястото си и проблема е решен.
Е хубаво значи бензин има, като духна от страната на помпата към резервоара бълбука, на помпата и беше скъсано платното но го смених и пак бензин не качва, сипах бензин и в карбуратора работи но щом свърши гасне а помпата пак не е подкачила.Дайте съвети от какво може да е!

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Четвъртък, 24.12.2009 г. 13:26 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
doctorZizi написа:
провери за напукан маркуч, свали помпата и някой да завърти стартера, а ти провери с пръст дали има вакум на 3 цилиндър - може да е запушен отвора от картера към помпата. Провери дали е добро уплътнението на помпата към картера, провери игления клапан да не е заседнал.

Извинявам се много че питам такива елементарни неща но още се уча та къде е въпросният иглен клапан :oops:

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Четвъртък, 24.12.2009 г. 15:43 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
doctorZizi написа:
по - добре да питаш, отколкото да правиш глупости, които после пак ти ще оправяш. Игленият клапан се намира над поплавъка в карбуратора- когато се напълни поплавъковата камера с необходимото количество бензин затваря притока до спадане под определено ниво след , което отваря , пуска пак бензин и .т.н. Та този клапан може да е заседнал и да не пуска гориво. При теб обаче не идва гориво от помпата - значи не е от клапана. Провери бавно и спокойно всичко около помпата - посока, действие на клапанчетата, напукани маркучи. Като си сменявал платното, постави ли и пружината под платното? Без тази пружина и чисто нова помпа няма да заработи.

Значи прав си много по хубаво да питам от колкото да правя глупости [smilie=2beers] . А колкото до пружината на помпата сложих я и като я "вакуумирам " както каза ти а Ивака ми поясни и доколкото усещам работи.Клапанчетата не съм ги свалял дали пък те да не са запушени но незнам. Напукани маркучи нямам друго не се сещам. Колата не беше палена 1-2 седмици и когато се качих не запали и от тогава не е карана. Направо се побърквам вече доста пъти разглобих помпата и нищо [smilie=blowup] . Хубавото е че има хора като Вас да помагате на другите [smilie=2beers]

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Четвъртък, 24.12.2009 г. 18:42 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
doctorZizi написа:
вземи едно маркуче около 1м от тези медицинските ф8 и го закрепи преди помпата на бензинопровода. С уста се опитай да засмучеш бензин/ ти изпълняваш ролята на помпата/ и като видиш, че идва бензина по маркуча, го прегъваш - внимавай да не се нагълташ с бензин. Ако бензина" не дойде" значи имаш запушване по тръбопровода, но ако дойде проблема е в помпата.

Мерси за съвета утре ще пробвам и ще споделя. Наистина мерси за съвета [smilie=2beers] [smilie=2beers] Весели празници от мен и щастлива 2010година. Много безаварийни километри и всичко най хубаво

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Четвъртък, 24.12.2009 г. 20:50 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
Значи
popov353w написа:
doctorZizi написа:
вземи едно маркуче около 1м от тези медицинските ф8 и го закрепи преди помпата на бензинопровода. С уста се опитай да засмучеш бензин/ ти изпълняваш ролята на помпата/ и като видиш, че идва бензина по маркуча, го прегъваш - внимавай да не се нагълташ с бензин. Ако бензина" не дойде" значи имаш запушване по тръбопровода, но ако дойде проблема е в помпата.

Мерси за съвета утре ще пробвам и ще споделя. Наистина мерси за съвета [smilie=2beers] [smilie=2beers] Весели празници от мен и щастлива 2010година. Много безаварийни километри и всичко най хубаво
Значи сложих маркуч и смукнах бензин дойде веднага значи остава помпата но само не разбирам защо не иска при положение че като е свалена и я вакуумирам работи

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Петък, 25.12.2009 г. 16:57 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
Колеги колата запали намерих една стара помпа и от две направих една и взе че запали колата но ми отне цял ден. Разрових се в щайгите с частите и намерих една помпа от старите тя дали ще стане на моя вартбург

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Петък, 25.12.2009 г. 18:46 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Моля за малко помощ
doctorZizi написа:
от тези бакелитовите ли е? Става, но е малко по - голяма.
А дали дебитът и същия сега като се поразрових видях че тази дето намерих е модел UP-4

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Петък, 25.12.2009 г. 19:50 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов