Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Вартбург-с електронно или с чукчета
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=1686
Страница 1 от 1

Автор:  aab1972aab [ Понеделник, 02.03.2009 г. 09:52 ч. ]
Заглавие:  Вартбург-с електронно или с чукчета

С електронно или с чукчета? Как е по-добре и от къде мога да си купя ново електронно, а евентуално ако не намеря може и на старо.

Автор:  Bat_Ilko [ Понеделник, 02.03.2009 г. 11:24 ч. ]
Заглавие:  Re: варбург-с електронно или с чукчета

Доста хора вече караме с чукчета и с комутатори за 4т автомобил. Връзват се на мястото на кондензаторите. Така чукчетата само дават сигнал, не нагарят и се износват много по-малко. Електронно не съм имал, ама май доста хора са недоволни от надеждността му. Има и доволни, зависи на каква бройка ще случиш. Ивака имаше EBZA на неговия Вартбург, ама нещо се скапа и го махна. Иначе като експлоатационни характеристики е ясно, че безконтактното електронно е най-добре. Чукчетата са по-надеждни, защото всичко е по 3 - и да се скапе нещо се прибираш на 2 цилиндъра.

P.S. Прочети това: http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=48&t=1568

Автор:  Alehandro [ Вторник, 03.03.2009 г. 00:10 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург-с електронно или с чукчета

Приятел да ти кажа и аз бих си предпочел чукчето. Лесна им е поддръжката , а експлоатационните им характеристики не са много лоши ако си ги поддържаш ридовно.EBZA са идеални, но закрепването им е калпаво. Малко да се разхлабят и се прцакват.Така че според мен карай си на чукче и се радвай на двутактовата си машина!

Автор:  353 [ Сряда, 11.03.2009 г. 17:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург-с електронно или с чукчета

Какво все им се разваля на тия електронни запалвания. Bat_Ilko имаш ли схемата на това оригиналното. Не може да не се направи стабилно запалване, при положение че новите автомобили са всичките с такова. :)

Автор:  Nasakoto [ Сряда, 11.03.2009 г. 17:31 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург-с електронно или с чукчета

Новите автомобили не са правени в условия на планова икономика тип "да изпълним петилетката за три години". Соц лагерът до последно не успя да произведе високоволтов транзистор с ниско напрежение на насищане - на българските комутатори за 4Т автомобили мощните им транзистори са внос от прогнилия капитализъм. EBZA-та... по мое лично мнение може да стане по-надеждна, ако смениш трите крайни транзистора (те горят най-често) и добавиш няколко елемента за защитата им. Само че аз така и не намерих EBZA за експерименти (то и не търсих много де), така че горното твърдение си остава нищо повече от непотвърдено лично мнение. :)

Автор:  aab1972aab [ Петък, 13.03.2009 г. 22:53 ч. ]
Заглавие:  Re: варбург-с електронно или с чукчета

Bat_Ilko написа:
Доста хора вече караме с чукчета и с комутатори за 4т автомобил. Връзват се на мястото на кондензаторите. Така чукчетата само дават сигнал, не нагарят и се износват много по-малко. Електронно не съм имал, ама май доста хора са недоволни от надеждността му. Има и доволни, зависи на каква бройка ще случиш. Ивака имаше EBZA на неговия Вартбург, ама нещо се скапа и го махна. Иначе като експлоатационни характеристики е ясно, че безконтактното електронно е най-добре. Чукчетата са по-надеждни, защото всичко е по 3 - и да се скапе нещо се прибираш на 2 цилиндъра.

P.S. Прочети това: http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=48&t=1568


АБЕ ТОВА ДА НЕ ТИ Е УРОК ПО БЪЛГАРСКИ И ЛИТЕРАТУРА

[smilie=angry] Не е урок по български, но форума е български. Писането с главни букви НЕ е желателно, а запазването на добрия тон не вреди на никого. Понеже си доста нов във форума може би ще напишеш в аватара си откъде си и уважавай поне администраторите- този по- горе е един от тях.

Автор:  aab1972aab [ Понеделник, 16.03.2009 г. 13:33 ч. ]
Заглавие:  Re: варбург-с електронно или с чукчета

aab1972aab написа:
Bat_Ilko написа:
Доста хора вече караме с чукчета и с комутатори за 4т автомобил. Връзват се на мястото на кондензаторите. Така чукчетата само дават сигнал, не нагарят и се износват много по-малко. Електронно не съм имал, ама май доста хора са недоволни от надеждността му. Има и доволни, зависи на каква бройка ще случиш. Ивака имаше EBZA на неговия Вартбург, ама нещо се скапа и го махна. Иначе като експлоатационни характеристики е ясно, че безконтактното електронно е най-добре. Чукчетата са по-надеждни, защото всичко е по 3 - и да се скапе нещо се прибираш на 2 цилиндъра.

P.S. Прочети това: http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=48&t=1568


АБЕ ТОВА ДА НЕ ТИ Е УРОК ПО БЪЛГАРСКИ И ЛИТЕРАТУРА

[smilie=angry] Не е урок по български, но форума е български. Писането с главни букви НЕ е желателно, а запазването на добрия тон не вреди на никого. Понеже си доста нов във форума може би ще напишеш в аватара си откъде си и уважавай поне администраторите- този по- горе е един от тях.



Какво се червиш като биен ауспух. Сега доволен ли си , няма никакви граматически грешки.

[smilie=angry] дЗ прочетох си мнението и никъде не видях да съм те нарекъл г"з. Гошо ти отговори къде са ти грешките, а аз ще добавя още една- бъркаш с пръст там където скърца.

Автор:  Gosho [ Понеделник, 16.03.2009 г. 17:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург-с електронно или с чукчета

Всъщнност има :mrgreen:
Една запетая , един въпросителен знак и някаква дума на някакъв селски диалект :mrgreen:

Автор:  theultimate [ Понеделник, 16.03.2009 г. 18:13 ч. ]
Заглавие:  Re: Вартбург-с електронно или с чукчета

Жълт картон....иначе казано предупреждение за бан за aab1972aab

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/