Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
перка на радиатора http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=1539 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | znainainai_ [ Четвъртък, 29.01.2009 г. 23:41 ч. ] |
Заглавие: | перка на радиатора |
някой знае ли на колко градуса се вкл.перката на радиатора.днес ходих да си купя датчика на перката,обче в магазина нямаше,и продавача в магазина ме посъветва да си взема от лада,били същите.някой от вас правил ли е нещо подобно и какво ще ме посъветвате да направя |
Автор: | Turbo [ Петък, 30.01.2009 г. 01:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Преди доста време бях питал един майстор по тоя въпрос. Доколкото си спомням ми каза да си купя датчик от Опел(мисля че за Кадет ставаше въпрос, но не съм сигурен) защото тези за Вартбург които продават по магазините не били оригинални и се задействали при температура 85 градуса. Според въпросния майстор за да стане такава температурата в радиатора, в самия двигател трябва да е над 100. Датчика от Опел за който ставаше въпрос се задействал при 75 градуса. Този разговор беше доста отдавна и разказвам по спомен, затова не знам дали е съвсем правилно това което написах |
Автор: | ChakaZulu [ Петък, 30.01.2009 г. 01:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Последно като вземах термостат то Русе, продавача ми каза, че тия които е заредил са - на 80 градуса вкл и на 75 изключва. Така, че зависи от термостата! |
Автор: | theultimate [ Петък, 30.01.2009 г. 12:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Правите ли разлика между термостат и датчик на перката (термореле)? Термостата отваря малкия и големия кръг и се отваря межу 80 и 90 градуса. Датчика на перката я включва някъде над 90 градуса. |
Автор: | Оги [ Петък, 30.01.2009 г. 14:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
95-98 Какъвто намериш, който да става на резбата. Ако клемите не стават- правиш преход и няма грижи. Трябва да е здраво обаче щото като тръгне има доста консумация там. И ключ на таблото става. Тунинг проект |
Автор: | theultimate [ Петък, 30.01.2009 г. 14:52 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Ключ на таблото не е решение! Аз така карах лятото голфа и е ужасно. Все там трябва да гледаш, вместо да си следиш пътя. На всеки втори светофар се налага да пускаш перката. |
Автор: | znainainai_ [ Петък, 30.01.2009 г. 15:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
струва ми се че 95-98 градуса са доста,моят опел работи на такава температура,а опела един от малкото марки коли който работят на такава висока температура.погледнато реалко да си взема датчик който пуска перката по-рано не е фатално,но ако я пуска по късно това може и да е проблем |
Автор: | Оги [ Петък, 30.01.2009 г. 18:00 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Ако всичко останало по охладителната система е наред- на мотора до 110 гр. нищо му няма. Оттам нагоре вече е опасно. Аре смятайте водата при колко ври. |
Автор: | Turbo [ Събота, 31.01.2009 г. 01:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
В това което написах аз имах предвид датчика за перката който е на самия радиатор, а не термостата. |
Автор: | popov353w [ Понеделник, 07.09.2009 г. 01:10 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Аз съм си най-добре сами си включвам и изключвам перката със копче |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 07.09.2009 г. 17:29 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Да бе....то беше екстра. Докато не ходих на планина нощем с фарове като свещички на мъгла 2 метра пред капака. Колата постоянно ту загряваше ту изстиваше. Идеше ми да се гръмна за спестените 20-30лв от датчик... Най-готина е схемата работещ датчик+копче. 1-2 минути преди да стигнеш си го пускаш и си паркираш колата студена. И ако е хубаво копчето имаш индикация кога се е включила перката. |
Автор: | wartburg_fen [ Вторник, 08.09.2009 г. 09:28 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: перка на радиатора | |||||||||
Зависи под какво налягане е водата. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 08.09.2009 г. 17:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Антифриза мисля че кипи при по-висока температура, и за това е кофти да се кара с вода (освен за ръждата). |
Автор: | 353 [ Вторник, 08.09.2009 г. 22:25 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
На мен ми се струва че тоя вентилатор съвсем малко влияе на температурата. Аз по-принцип го включвам ако почне да свети третия светодиод. Иначе в движение с него и без него все тая. А иначе водата ако е на третия светодиод и тръгва да светва червения вече е завряла и бълбука - така че това трябва да отговаря на 100 градуса т.е светодиодите показват температурата на водата колко е предполагам и на двигателя е толкова де. Иначе съм карал и с пробит радиатор водата изтече и двигателя се напече доста, но интересното е че въздуха също го охлажда и то значително А перката по спомен беше 60 вата или се бъркам но това значи 5 А което не е толкова много. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 08.09.2009 г. 22:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: перка на радиатора |
Влияе предимно градско, когато няма въздушна струя, която да охлади радиатора. Първите коли, които са били с водно охлаждане без перка е било невъзможно да се карат градско с ниска скорост - прегрявали са. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |