Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Въпрос за скоростната кутия 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч.
Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
Мнение Въпрос за скоростната кутия
Някой от вас правил ли е опит да премести лоста за превключване на скоростите от кормилната колона на пода?Ако да-дайте подробно описание.

_________________
Wartburg-der beste Zweitaktwagen


Събота, 23.02.2008 г. 00:18 ч.
Профил
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение 
Ами значи то може.Просто имаше един особен трик,който се правеше на скоростната кутия и това е.

Питай доктор Зизи за таз цел.Той ми беше и казал.Също даже имаше видео- виж в http://triplexxx.data.bg/ мисля,че така беше сайта.

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Събота, 23.02.2008 г. 00:52 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 639
Мнение 
Точно от Зизи съм чувал,че това е лоша идея.Механизма за превключването се пада под колата и там го блъска всичката кал,пясък,сол и т.н. според сезона и пътя.Такава сиситема няма как да е много трайна.


Събота, 23.02.2008 г. 02:11 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение hi\
по лесно ще си решиш проблема ако вземеш от моргата кутия с долни скорости


Събота, 23.02.2008 г. 12:14 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
А и така или иначе ти трябва кутия с долни скорости , или поне кожуха и .

_________________
Изображение


Събота, 23.02.2008 г. 12:19 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение 
Би ли обяснил защо искаш лоста да ти е долу?
Да ти е по-далеч от ръката, която трябва да е постоянно на волана?
По-трудно да си почистваш равния засега под?
По-трудно да минаваш от едната седалка на другата, когато си принуден да влизаш или излизаш през другата врата?

Ако мислиш,че по-лесно ще се превключва, това се отнася за леките коли от типа на Лада, където скоростния лост е "забит" директно в скоростната кутия и преместването става с много по-малко лостове и шарнирни връзки. А при тебе няма как да стане така. Просто ще замениш една лостова система с друга.

Вгледай се в репортажите от ралита.Там ако не е дъговидна планка пред волана, то е лост, който е досами него. За да не си размахва състезателя излишно ръката далеч от волана, а да го държи здраво. Това понякога се налага и на нас, обикновените шофьори.

Ами Формула 1? Там пък си е направо с бутони.

Старите автомобили бяха с лост за скоростите на волана. Близо до ръката и удобно. Лоста долу мисля че се наложи, защото производителите така влагат по-малко детайли, губят по-малко време за настройки на щангите, по-трудно или почти не се разцентрова, и т.н. А за едно масово конвейрно производство това хич не е малко.

Останалото е реклама.


Събота, 23.02.2008 г. 13:10 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Точно липсата на средна колонка прави вартбурга много по широк от ладата, както и трабанта от полския фиат. И са единствените коли които се чистят с метла, вместо с прахосмукачка :)


Събота, 23.02.2008 г. 20:18 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 23:27 ч.
Мнения: 35
Местоположение: Нова Загора
Мнение 
Много по-удобно е със скоростния лост горе до волана където е винаги под ръка :D


Вторник, 11.03.2008 г. 19:31 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1092
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
doctorZizi написа:
ki6o написа:
Много по-удобно е със скоростния лост горе до волана където е винаги под ръка :D


а защо смяташ, че като е на пода ти е " под крака"? Карал ли си със долни скорости?


аз да и честно казано не съм удовлетворен :?


Вторник, 11.03.2008 г. 23:47 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:20 ч.
Мнения: 7
Мнение 
theultimate написа:
Точно липсата на средна колонка прави вартбурга много по широк от ладата, както и трабанта от полския фиат. И са единствените коли които се чистят с метла, вместо с прахосмукачка :)

тва е само един лост, който стърчи от пода, не е централна конзола :lol: :lol: :lol:

_________________
Изображение


Сряда, 12.03.2008 г. 15:35 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч.
Мнения: 42
Местоположение: София-Пловдив
Мнение 
И все пак тъкмо горния лост е нещо характерно за трабант и вартбург(не говорим за американските коли)
Пък и така съм свикнал с горните скорости че ми са се превърнали в навик и винаги ми е било по-удобно лоста да е зад волана(когато карам нещо западно винаги включвам чистачките :lol: )

_________________
Горит и кружится планета,
Над нашей Родиною дым,
И значит, нам нужна одна победа,
Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Одна на всех - мы за ценой не постоим.


Пусть ярость благородная
Вскипает, как волна, —
Идёт война народная
Священная война


Сряда, 12.03.2008 г. 15:54 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 639
Мнение 
Лоста на пода си има редица предимства.Естествено,ако колата е кадърно направена.Източногерманската творческа самодейност я излючваме от класацията с "нормалното" по една много проста причина-системата за превключване на скоростите е безкрайно сложна.Вартбурга например има твърде сложна лостова система.Това са регулировки,гумички,всяко нещо трябва да си е на мястото и като резултат...системата не е достатъчно глупакоустойчив.Помня моята на какво дередже беше докато не смених всичко де що е гумено плюс Г-образната вилка...излата незнайно защо от ЦАМ.
Лоста а пода има предимството да влиза директно в скоростите.Несравнимо по-лесно е за поддръжка,регулиране и изобщо...за каквото се сетите.Същата работа е и със споменатите вече от Доктора Френски коли.Намерете книжката на една такава и ще видите колко по-интелигентно е направена системата от тая на Вартбурга,за Трабанта пък изобщо да не говорим.За да работи дълго и безпроблемно едно такова нещо,то трябва да е правено с някаква идея.Да е вложена някаква мисъл и рационален подход в него.Не е задължително да е просто.
Та...лоста на пода си има предимства...ама те не са в самия лост,местоположението му и т.н. а в това под него.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 13.03.2008 г. 01:33 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Santa написа:
за Трабанта пък изобщо да не говорим.


Кажи ми една кола с по-глупакоустойчивиа система? При трабанта металния прът отива директно в скоростите, единственото гумено съединение е точно там, сменя се за 5 минути и не съм чул на някои да му е заминало...


Четвъртък, 13.03.2008 г. 09:00 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Аз още пазя едно клипче , което Зизи беше направил преди и в него обяснява разликата между долни и горни скорости и съотвено как се преминава от горни към долни . Ако искате мога да го кацха някаде :D

_________________
Изображение


Четвъртък, 13.03.2008 г. 13:05 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч.
Мнения: 42
Местоположение: София-Пловдив
Мнение 
doctorZizi написа:
стамен353 написа:
И все пак тъкмо горния лост е нещо характерно за трабант и вартбург(не говорим за американските коли)
:lol: )


в такъв случай не трябва да говорим и за Москвич, Волга, Ситроен, Рено- естествено определени модели


Имах предвид от по-новите модели.Към 1988 никоя марка в европа,освен трабант и вартбург не са с горен лост

_________________
Горит и кружится планета,
Над нашей Родиною дым,
И значит, нам нужна одна победа,
Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Одна на всех - мы за ценой не постоим.


Пусть ярость благородная
Вскипает, как волна, —
Идёт война народная
Священная война


Четвъртък, 13.03.2008 г. 15:58 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов