Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
 Теч на бензин
Колеги имам теч на бензин от странно за мен място.Течът е под изпускателният колектор по блока на двигателя и стига до кранчето на блока за източване на антифриза целият блок е омаслен и с бензин.Ако някой знае нека помогне
Благодаря предварително
Последна промяна Wartburgman на Понеделник, 09.02.2015 г. 20:47 ч., променена общо 2 пъти
|
Mad_Tax
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 23.02.2010 г. 21:25 ч. Мнения: 17 Местоположение: Плевен
Skype: Не
Automobile: wartburg 353 s
|
 Re: Теч на бензин
Теч е доста пресилено определение колега , но така описаното омазняване на блока , би трявало да подскаже че на 1-ви цилиндър няма / поне не веднага след старта / , пълно изгаряне на сместа...Ти не споменаваш че нямаш пълна мощност на ДВГ , респективно отпада необходимостта да се проверяват последователно свещ , лула , кабел , бобина и делко за 1-ви цил. При зимна експлоатация , и при мен с автомобил от 88 г. закупен от "Мототехника" , 1-ви не захапва веднага , а примерно след 60-70 метра на ход , което се усеща от промяната в мощноста и дразни разбира се стопанина... Лечението се състои в припасване на всмукателния колектор , респективно изместването му напред по посока на движението с цел обедняване на сместа за 1-ви цилиндър , и е описано в изданието / жълтото / на Библията от 1986 г. , а и колеги са писали тук във форума относно ползите от припасването... За 27 год. експлоатация и изминати 100 000 км. вредата от това явление / поне видимата / , се състои в тънко окадяване или почерняване челото на буталото на 1-ви цил... На каква машина се носи колектора за до-разпробиване и с колко мм. е изместването не ми е известно и ако някой тука е извършвал процедурата с успех , нека да я опише...като се по стопли , ентусиазъма ще се повиши у всички членове / на форума / , за отстраняване на този дребен но неприятен проблем.
|