Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Тунинг на трaбантов карбуратор
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=2949
Страница 1 от 1

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 17.06.2010 г. 21:54 ч. ]
Заглавие:  Тунинг на трaбантов карбуратор

Някой занимавал ли се е да увеличи мощността на трабанта като промени жигльорите на HB 1-1 карбуратора? Разхода не е от особено значение тъй като мисля да го правя на кабриото, а то се кара по 10км на месец. Какво друго може да се пипне по карбуратора за подобряване на мощността, за сметка на разхода?

Автор:  j_totkow [ Четвъртък, 17.06.2010 г. 22:16 ч. ]
Заглавие:  Re: Тунинг на трбантов карбуратор

Ако имаш някакъв стар карб защо не му вземеш жигльорите и да ги разпилиш с малко и да ги сложиш за проба на съществуващия.
Пробвай и кажи :)
Аз мисля че ще се вдигне разхода с доста но няма да върви толкова и целта няма да е оправдана, то май по добре е да се разпили и полира нещо по цилиндрите,буталата и каналите за да има желания ефект.

Автор:  Svetli_vd [ Неделя, 11.07.2010 г. 01:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Тунинг на трбантов карбуратор

На моя Трабант са му шлайфани цилиндрите и е с по голями бутала - 2-ри ремот е. И има много повече мощност. Цилиндрите са шлаифани не защото е затегнало бутало а просто за да се вдигне мошноста и разхода не се е качил много .

Автор:  smehurkotot [ Вторник, 20.08.2013 г. 23:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Тунинг на трбантов карбуратор

Аз правих един Трабант и успях да изцедя от мотора му към 50-55 коня. Става като:
Коляновия вал го престъргах и махнах голяма част от материала на тежестите му. После престъргах и маховика. Схеми как става това се намират по форума и в един немски форум също. Взех един специален комплект от Германия. Бутала,сегменти и метални ризи. Ризите ги набихме в трабсовите цилиндри и дигнахме работния обем на 800 кубика. Свалих от челата на главите на цилиндрите към 1мм и сложих яки шпилки за главите цилиндрите. На блока на мотора всмукателния колектор се разпилва на 30мм и се полира. Шибрите се преработват по схема и се слагат по-силни пружини. Карбуратора беше от мотор някакъв руски и му бяхме разпилили жигльорите.Направо налижаше бензина. И след цялото правене първите проби бяха отчайващи. Пикаеше бензин отзад и едва вървеше. После един човек от немския форум ни откри топлата вода. Магията е в гърнето. Пражи се резонансна тръба. Такива се продават и готови. Затова купихме една такава система готова и ви казвам направо Траба литна. Гореше 15 на 100 ама не се и удържаше. При 50 при натискане на педала на газта почваше да буксува. Съединителя трябваше да се сваля на 300-350 км да се чисти с шкурка че се замазваше.
Преправянето излезе не по-малко от 1000 лева и ни отне към 7-8 месеца. Мотора издеяни 3000 км и после се строши едната биела в основата към вала и направи мазало. Мотора до последно мисля че е у един приятел. Май буталата и цилиндрите още стават. Ако искаш може да видя къде и що са. Кефа е голям ама не изкарва много. Помисли дали си струва зора и кинтите. Сега ако трябва просто бих му сложил един 4 тактов двигател и пей сърце.
Но запомни магията на дигането на мощноста е в предното гърне.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/