Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
ТТ353W дневник http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=33&t=2269 |
Страница 1 от 5 |
Автор: | Dexter_lab [ Неделя, 04.10.2009 г. 22:06 ч. ] |
Заглавие: | ТТ353W дневник |
Пускам нова тема в която мисля да Ви докладвам какво съм направил, какви проблеми съм имал, как съм ги решил и така нататъка при смяната на трабантовия двигател с такъв от вартбург. Ще се радвам, ако ми помагате със съвети и идеи, моля само от хора които са се сблъсквали с проблема. Идеята за това е много стара и намя да ви занимавам с история, както и да е имам трабант с добро тяло и умряло сърце, имам и един двигател от 353 със задна перка, имам така и всички основни части под предния капак на траба в мазето - нямам гараж По долу ще се подкрепя със снимки направил съм си и албум в пикаса за по любознателните. Ден -2 Дискови спирачки на предните колела Ден -1 Втулки под носачите + задни барабани с фланци 4х100 той си знае Ден 0 Събиране на части и валчене на тежести - кочина в мазето Ден 1 Тестване на фланеца между 353 и скоростна кутия на траба. Перфектен фланец мисля че има повече дупки, но това е за да може двигателя да се слага под два различни ъгли спрямо хориизонта. Минутка за реклама мерси Миленски отново цепиш десетата от мм. сега проблемите които трбва да реша до Ден 2: - съединител на варга е 180мм диаметър и главинката е със ситни шлици, на траба 160мм и едри шлици - кофти. Идеи за решаване - съединител от шкода 120Л има два вида 180 и 190 мм като този от 180мм е една тенекия с феродо и заннитена главинка с различен от трбанта брой нитове и шлици няма демпфери няма нищо - отпада като донор. По шкода форумте не му се кефят и сменят маховици за 190. - маховика - венеца за стартера е от грешната страна откъм двигателя, а трябва да мине от страната на скоростната кутия - огледалото с блендата, въпреки преходника идва много близо до лоста с аксиалния лагер и напрактика не може да се събере скоростната кутия с фланеца. Търси се отговор на горните проблеми - немския съединтел на варга ми харесва, мисля си за разпилване на неговата главинка и снаждането му с тази от трабант, колебая се между няколко варианта: топло набиване, шпонка + заварка, да се ползва трабантовата главинка с нитове, само заварка - подредени са в градация. Търси се донор друга кола - на който главината да съвпада с трабантовата и да е 180мм - маховика ще се лекува при стругар, свалям короната, разстъргваме отдругата страна и я набиваме обратно, трбва да се прецени разстоянието на което се изхвърля зъбното колело на стартера така, че да захапе хубаво. Търси се стругар с колям струг да може да качи маховика - огледалото е драматично както съединителя, там има два аспекта на проблема, да се намали 4аста в която опира аксалния лагер зада може да легне без да опира лагера. да се смени коксовия лагер с такъв търкалящ се. т.е. пак се търси донор. Равносметката - трбва ми добър стругаро-фрезист с добри машини.... а ето ги и снимките: |
Автор: | milenskior [ Понеделник, 05.10.2009 г. 09:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
А защо не си ползваш трябантовия маховик? Така ще имаш само преправяне на главината му към вала на Вартбурга. По въпроса за съединителя виж какво си бях измайсторил аз http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 05.3100544 , но така и неможех да го пробвам, защото не ми се сваляше двигателя да го монтирам, а и на газ нямам проблеми със оригиналния трабантов съединител. Според мен с тази преработка не би трябвало да има проблем на вартбурговия мотор, само незнам как ще се отрази на коксовия лагер, но и това може да се оправи. |
Автор: | Krap4enski [ Понеделник, 05.10.2009 г. 11:01 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
Познати проблеми с който съм се зблъсквал , по въпроса с феродовия диск направил съм най-лесното което може да се направи Вартбургов диск с престъргани шлици и от Тт диск само шлиците топло набити и заварени(ИЗОБЩО не е тествано , така че не мога да гарантирам или да ти препоръчам този вариант като надежден само споделям какво съм направил) времето ще покаже ако не издържи ще се мисли друг вариант. Притискателния диск гледам ти е от стария модел със фабрична чашка , какво съм направил по въпроса ? Притискателен диск от по-новия модел той е без чашка незнам дали имат разлика , та като е без чашка съм му сложил такава от Тт тя е доста ниска , закрепва се малко трудно но с приспособление от тел всичко си идва на мястото.Ако имаш Тт притискател ще видиш как се закрепва с три от пластините на самия притискател , по този начин като сложиш чашката тези три пластини с който се закрепва всъщност отпадат като натиск и съединителя става малко по мек което щади вилката на скоростната кутия.Коксовия лагер пак опира и съм го изпилил , за да докарам луфт между него и чашката , незнам дали е допустимо да се пили коксовия лагер но така съм направил предстои тест , като подкарам колата. Незнам с кой карбуратор си но ако си с двукамерния трябва да монтираш двигателя наклонен напред защото иначе карбуратора опира в ресора.Ако се монтира наклонен двигателя трябва да се направи и изравнителен фланец за да се изправи карбуратора спрямо хоризонталата.Ушето на Вг двигател което е за стартера трябва да се изреже понеже опира в полуоската.Пак казвам не са тествани вариантите с коксовия лагер и феродовия диск.За маховика гледам ти е ясно , вадиш венеца на Вг маховика и го слагаш от другата страна , после го престъргваш , за да сложиш Тт венец , благодарности на Доктор ЗиЗи за напътствията когато аз правех тази операция. Разбирасе стругара тябва да остави нужната стегнатост между детеайлите , за да се стегнат след топлото набиване. Аз в момента слагам мотора към колата та ако има нещо непредвидено ще пиша! |
Автор: | tsveto [ Неделя, 11.10.2009 г. 00:15 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник | |||||||||
Видях че си пуснал в тема "Купува"-колектор от баркас и се питам данеби вартбурговия да опира някаде? |
Автор: | tsonkov [ Понеделник, 12.10.2009 г. 09:34 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
Не, просто Вартбурговия е разполижена в обратната посока ! |
Автор: | Dexter_lab [ Събота, 31.10.2009 г. 00:23 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
Опала, дойде и ден 2 да се похваля повече със снимки отколкото текст и като теглим чертата равносметката Съединител от шкода, дано не е проблем 4е няма демпфери главинка от трбантов съединител+майсторска работа= нов съединтел трбантов на 120мм аксиален лагер за вартбург - изкормен ползва се само вътрешната 4аст по нисък аксиален лагер+майсторска работа = нов аксиалян лагер за трбвановартбург свободен ход на вилката 5мм дано да е достатъчно. От последната снимка се вижда сглобено за ден 3 какво трбва да се направи -да се наперят П образни профили зада се направят подпорите на двигателя към магарето. До писане и дано флекса да издържи |
Автор: | Krap4enski [ Събота, 31.10.2009 г. 23:32 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
Като гледам на снимките маховика ти още не е готов , иначе добре вървиш успех! |
Автор: | Dexter_lab [ Петък, 06.11.2009 г. 00:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
да сте чували за скоростна кутия за трабант S? дали мога да намеря в БГ? |
Автор: | Krap4enski [ Петък, 06.11.2009 г. 23:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
Каква е тази кутия аз не съм чувал , би ли обяснил какво имаш в предвид. |
Автор: | Torsi [ Събота, 07.11.2009 г. 21:44 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник | |||||||||
Предполагам че става въпрос за тези кутии които са с по-къси предавки за по-добро ускороние... |
Автор: | Dexter_lab [ Вторник, 08.12.2009 г. 22:55 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
Ден 3 - майсторене на магаре. яко искри от флекса и едната подпора от вартбурга замина и стана на две една за под двигателя с тампон от трабант и една отгоре. тази от долу стана здраво снимки по нататъка. оба4е искам да си сложа една отгоре която да гаси страничните вибрации. въпросът ми към вас е каква да сложа? от каква кола Ден 4 - майсторене на входящ колектор. разкостване на варбурговия и на един от немска кола голф ауди несхто си с подходящ диаметър на тръбите резултата е на снимките. Доволен съм от себе си предстои ден 5 проблемът е да се види колко трбва да се ограничи кормилото при нали4ие на фланци а преди това приемам предложения как да си изчукам гарнитурки за входящите колектори ето да изплакнете очи, |
Автор: | Trabantfen [ Вторник, 08.12.2009 г. 23:01 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
само да питам,от каде мога да си намеря такъв фланец,защото и аз исках да слагам двигател от Вартбург. п.п:фланеца,между двигателя и скоростната кутия |
Автор: | AdreNaLINE [ Сряда, 09.12.2009 г. 00:09 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
viewtopic.php?f=6&t=1918 това е човека |
Автор: | Krap4enski [ Сряда, 09.12.2009 г. 00:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
На мен ли ми се струва но май си изкривил двигателя.В смисъл страната от към първи цилиндър е по ниска от тази на трети , защо си направил така нямам понятие. |
Автор: | Dexter_lab [ Сряда, 30.06.2010 г. 22:49 ч. ] |
Заглавие: | Re: ТТ353W дневник |
Ден 5. За съжаление двигателя на трабанта блокира на 500м пред дома, добре че беше нанадаолно, че си стигна сам. Това ускори процеса и сега всичко е на части. ето малко снимки: Съжалявам за лошото качество, но апарата го няма. свалих цялото магаре с всичко по него, сложих новото със старата скоростна кутия и новия двигател. В момента го напасвам по калниците, ще кача снимки по-късно... П.С. имам си задни дискови, и по-твърди пружини за отзад |
Страница 1 от 5 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |