Напиши нова тема Отговори на тема  [ 93 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща
Дискови спирачки ? 
Автор Съобщение
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Явно не си най-образования - разстояние се дава от център до център. :idea:


Вторник, 27.04.2010 г. 22:49 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Спирачната помпичка (двукръговата) на Траби, дали има нужния дебит, за да управлява 4 дискови спирачки? :? че работя по задните дискове в момента, и се замислям дали помпата ще е достатъчна...


Петък, 14.05.2010 г. 13:55 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Ето чертеж за задни дискови (барабанни)спирачки .Този чертеж е скициран от фланеците с който съм монтирал барабани от голф 1 .


Моето мнение е че по-добре е да се сложат барабани от голф поради:
предимствата им:
-много лесно се намират ,и са на много по ниска цена от дисковете и подръжката им е по евтена
-има голям избор от накладки
-ръчната се пригодява много по-лесно(само се изрязват ушите на жилата и се закачат на фв-те челюсти )
-ръчната спирачка пак си остава

недостатъци:
-според мен е само един и това е че са малко грозни


Изказвам и мението си за дисковите спирачки :
предимства:
-по добър вид
- по добро спиране
-по добро охлаждане

недостатъци:
-висока цена на закупуване и скъпа подръжка
-при по-екстремно спиране първо ще блокира задницата(може да се премахне чрез поставяне на кантар пълен/празен на купето )
-ръчната спирачка отпада за щуротии(слага се хидравлична и проблема е решен)

това са мойте наблюдения

За фланеца
На първия прикачен файл са размерите на фланеца
1-во се прави то
2-ро се прави шаблон от демонтирания трабантен носач на 10-те 6мм-ви дупки (става с картон и вкарвате болчета през картона) след това ги нанасяте на фланеца,и се разпробива
3-то на фланеца има вътрешна засечка (80мм) там влиза оста от голфовия барабан и разпробивате(за центрите може да си направите център ,който да е 10мм да влиза плътно в дипките на оста)
4-то монтирате фланеца кам носаче чрез разпробитите отвори и болчета 6мм
5-то хващате 4-то болта на оста на диска(барабана ,на тях се хваща и ламарината която държи челюстите ,ако е барабан)



общо взето това е



неможах да ги кача ето линк http://picasaweb.google.bg/107761215872 ... 48/VCIWlK#

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Петък, 14.05.2010 г. 15:23 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Дискови спирачки ?
trabsster написа:
Ще станат .Разстоянието трябва да е 75мм от двата болта на супорта ,примери го преди да гу купиш защото са на 75 мм и на 90 мм ...аз ли съм най-образования на таз тема...баси


Иване, за кво ме подвеждаш така, бе?!
38мм х 2=76мм!
http://85.14.6.43/trabant/811182_orig.jpg


Събота, 16.10.2010 г. 20:12 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: Дискови спирачки ?
ChakaZulu написа:
trabsster написа:
Ще станат .Разстоянието трябва да е 75мм от двата болта на супорта ,примери го преди да гу купиш защото са на 75 мм и на 90 мм ...аз ли съм най-образования на таз тема...баси


Иване, за кво ме подвеждаш така, бе?!
38мм х 2=76мм!
http://85.14.6.43/trabant/811182_orig.jpg



Така съм ги примерил като дойдоха при мен...и ти го казах за ориентир в смисал че са 2 модела,за да не вземеш на 90 мм които са от голф 3ка....пък нали си ги прайш по чертеж кво ми се праиш тука...

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Неделя, 17.10.2010 г. 18:29 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Почистих темата. Въздържайте се от мнения, които не съдържат техническа информация, от сорта на "няма смисъл от дискове" или "ебаси якото".

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 18.10.2010 г. 18:20 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 22.12.2009 г. 05:55 ч.
Мнения: 104
Местоположение: Стара Загора
Skype: stefun4o
Automobile: Trabant 653
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Искам да изкажа мнение относно монтирането на дискови спирачки на Траби :) Вкарах се в този филм, определено си заслужава. Спирачната ми система е следната: помпа - оригинална Трабантова, двукръгова. Отпред - дискове, апарати и главини от Пасат 1, апаратите пасват със съвсем леко пилване на планката, която прикрепя апарата към фланеца. Главините се струговат до размера на Трабантовите, за да могат да влязат в Траби лагерите. Шенкела се пили от външна страна, като не се прекалява, за да не се засегне леглото на зегерката. Главината също се пристъргва откъм частта на шенкела (вътрешната), защото без тези "модификации", като се стегне гайката на полуоската, главината опира в шенкела и на практика колелото блокира. С горепосочените операции проблема се елиминира :) Отзад: диск-главина от Пасат 2 - 2 броя. Апарати от същия - 2 броя. Трябва си фланец - мога да помогна с размерите :) Отзад всичко се монтира както си е. Резултата от цялото упражнение - силно задоволяващ за мен :) Траби кове на място :) Спирането е доста плавно, педала реагира много добре. Дори без серво, усилието върху педала не се изисква да е голямо. Отзад няма нужда от дистанционни фланци, освен ако не искате гуми, по-широки от 175. Поне при мен е така. Отзад съм с пружини от Голф 3, както и бомбетата. С по-широки от 175 гуми, започват да опират в амортисьора. За отпред, дистанционни фланци си трябват, в моя случай за 185 ширина, 30мм са достатъчни, като варират в зависимост от ЕТ на самите джанти. Със 165 гума и нормална джанта от Фолксваген, 20мм отпред са достатъчни, изпробвано. :) Снимки на всичко описано можете да видите в темата ми в раздел "Гараж". п.п забравих да спомена за ръчната спирачка. Преработката е много лесна, просто ви трябват жилата от апаратите, както и броните от Траби. Жилата си остават във Фолксвагеновите брони, като се скъсяват колкото е необходимо. От Траби броните се взимат онези 2-те "железца", които имат щуцер за гресиране и са отдолу на купето на Траби, като се изваждат от броните. След като са извадени, се поставят в краищата на двете скъсени брони от Фолксваген. След това, захващането към "куката" на ръчната спирачка е лесно - застъпват се 2-те жила, за да станат като едно цяло, и се стягат с метални скобички. С това, вече си имате перфектно държаща ръчна, става и за "изпълнения", пробвано е :mrgreen: Готов съм да помогна на всеки, започнал това начинание, с каквото мога :) [smilie=2beers]


Четвъртък, 28.10.2010 г. 00:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Така, след много търпение, търсене на части, и не на последно място финанси дисковите бяха монтирани и изпробвани. Още от рано си казвам че за нищо вложено не съжалявам! Всичко започна с поръчването на 2 фланеца за дискови и два преходни за 4х100 за отзад при миленскиор. Евала човеко много си коректен, бърз и точен [smilie=2beers] ! Малко след пристигането им започнах да търся подходящите апарати. Аз попаднах на една тема в тунинг форума за голф 1 гти на части. Проъчах на човека апарати и главини ама нещо не се разбрахме добре и като отворих кашона какво да видя-апарати и шенкели [smilie=angry] . Някой друг месец по-късно си купих дисковете, накладките и главините. Накрая търсех джанти които да станат без фланци. Намерих такива от поло.
Ето всичко стъпка по стъпка:
1. Разхлабих болтовете на джантите и гайките на главините
2. Вдигнах колата на стойки
3. Свалих колелото с главината и барабана
4. Разпробих нитовете на оригиналната спирачка(тука да вметна-пригответе си хубава бургия за метал че аз се мъчих като грешен дявол)
5. Отвих спирачната тръбичка и свалих старата спирачка
6. Почистих всичко с телената четка и интересното започна
7. След кратко напасване установих че болтовете с които се държи фланеца опират в супорта(оправи се с малко изпилване)
8. Дадох главините на стругар да се препилат малко
9. С много кеф сглобих всичко с изключение на маркучите
10. Трабанта временно седеше с резервни гуми от други коли
11. Купих маркучи от Вартбург(по идея взета от форума) и спрей за спирачни апарати
12. Айде разглабяй всичко обратно, боядисвай, сглабяй и обезвъдушавай
13. Притегнах и прегледах всичко

Направих пробното кръгче-спира та се къса. :twisted:
Всеки който направи тази префасонация няма да съжалява!
Ето списък с частите и цените им:
1. Спирачни апарати от голф 1 гти-80лв.(с доставката)
2. Дискове(239мм вентилирани), накладки(за 1-ца гти) и главини(за голф 2-ка)-160лв.
3. Фланци-два преходни за отзад на 4х100 и два за спирачки-100лв.(с доставката)
4. Маркучи-къси и дълги от Вартбург-20лв.
5. Джанти от поло с гуми-40лв.
6. Болтовете ми бяха безплтни а разни дреболий като спрея ги слагам към 20 лв.
Ето малко снимки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ако нещо не ви е ясно-питайте. Ще разяснявам.
Поздрави! [smilie=2beers]


Последна промяна Bobi96 на Петък, 10.12.2010 г. 00:22 ч., променена общо 2 пъти

Сряда, 03.11.2010 г. 22:23 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Фланци-два преходни и два за спирачки-100лв.(с доставката)

Нали бяха нужни само тия фланци, дето правят връзката между трабантовия шенкел и апаратите ?
И по тях търсиш апарати .
Какви по-точно са тези преходни ?


Както и ако може да кажеш размера на джантата, ако ти се занимава да я оглеждаш де ?

Поздрави и браво за свършената работа и най-вече че си споделил . :wink:


Сряда, 03.11.2010 г. 23:26 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Да, само фланци за спирачки са ти нужни. Поправих се по горе. Съжалявам ако съм те объркал :) . Просто купих и преходните за отзад на 4х100 и тези за спирачките наведнъж. :wink:
А джантите толкова съм ги търсил че ги помна наизуст- 4,5J ET38 това ти е важното. Останалото ти е стандартно на Фолксваген-PCD 4х100, централен отвор 57мм ако не се лъжа. [smilie=2beers]


Сряда, 03.11.2010 г. 23:44 ч.
Профил
JDM

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч.
Мнения: 124
Местоположение: Sofia
Мнение Re: Дискови спирачки ?
за отзаде предодните кой ти ги направи и може ли снимки да покажеш


Четвъртък, 04.11.2010 г. 10:36 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Фланците ми ги направи milenskior. Снимки, цена и телефон има тук: viewtopic.php?f=6&t=1918


Четвъртък, 04.11.2010 г. 19:32 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Такааа, след известно търсене мога да направя директна съпоставка м/у двата вида съпорти, за които говорих.

Нито едните, нито другите са монтирани, НО LDM-TUNING предлагат едните, а TRABITEILE другите и то със ATE VW2 апарат, който е за вентилираните дискове, така че offset-тите им са еднакви.

Тук е и показан монтаж с апарати VW2 ATE (които са за 12 или 20мм диск) + отвореният тип съпорт (за VW1 апарати и 10мм диск).

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Четвъртък, 25.11.2010 г. 21:31 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Ето и един много лаишки въпрос от мен [smilie=drunk]

Доколкото разбрах
Съпортите придържат спирачния апарат към фланеца, монтиран на трабантовия шенкел.

И съпортите се захващат към тоя фланец, а не апаратите. Нали така ?
И спирачен апарат без съпорт - няма .

Въпроса е :
Кое се захваща на фланеца - съпорта или апарата ?


Поздрави
[smilie=respect]


Петък, 26.11.2010 г. 13:00 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч.
Мнения: 113
Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
Мнение Re: Дискови спирачки ?
Към фланеца се хваща супорта,а към супорта-апарата ...Има апарати без супорти те са там 4 бутални 6 бутални и т.н

_________________
powered by ivan_trabant_stz


Петък, 26.11.2010 г. 14:30 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 93 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов