Автор |
Съобщение |
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Моля те theultimate пусни снимки на турбината, за да търся нещо подобно! Ще съм ти много благодарен!
|
Вторник, 26.02.2008 г. 00:10 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ще пусна, когато имам с какво. Нямам апарат, нямам и камера на телефона.
|
Вторник, 26.02.2008 г. 00:28 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Разгледайте албума на филип3 там намерих това:
|
Петък, 29.02.2008 г. 20:21 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Това е ОК, но как да го разгледам. Прати линк. Ако мoже Филипе.
Последна промяна Bobi96 на Вторник, 28.09.2010 г. 21:42 ч., променена общо 1 път
|
Петък, 29.02.2008 г. 20:29 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
|
Петък, 29.02.2008 г. 20:41 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
|
Петък, 29.02.2008 г. 21:13 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Абсолютно същата турбина, ама при мен е вързана по много по-клошарски начин. При него не пречи на затварянето на клапата и съответно го няма моя проблем, че сега сутрин си трябва парно а на обед умирам от жега. Но пък като гледам, той пропуска въздуха от колектора, докато при мене все пак си стои кривата тръба и се улавят и двата канала на оригиналното парно.
|
Петък, 29.02.2008 г. 22:28 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Казвам ви-заслужава си обличането на тръбите и гърнето. В града при температури до -5оС много по-бързо затопля двигателя и той влиза в обороти+купето се затопля по-бързо (за около 3 минути при високи обороти на малка предавка - 3-та) +на дълъг път става сауна-измерих +35оС от Русе до Лозница +обдухва с топъл въздух предното стъкло идеално!). Днес измерих рекордните +50оС(няма грешка!-от термометъра-направо изврях).
Не искам да ви обнадеждавам излишно, но в този вариант, който е на горната снимка(без допълнително обличане на цялата система+по-дълъг път на въздуха с много кривини) е неефективен!
Все пак това е моята кола!
Спомнете си трабанта на Гришата-зеления-неговата система е в пъти по-добра от тази на снимката(измайсторена от майстор Добрин)-затова дадох 120лв за неговия вариант,т.к. с този умирах от студ и простинах.
Но с добро обличане и високодебитна!(тази е нискодебитна) турбина+насочване на потока директно към купето+ обличане на тръбите с изолационна материя-ефектът е страшен!
И не се скъпете за парите-струва си!
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Понеделник, 29.09.2008 г. 00:42 ч., променена общо 4 пъти
|
Събота, 01.03.2008 г. 00:40 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Според мен са ти взели скъпо. При мене беше същия вариант, но системата с тръбите беше по-тъпо и некадърно разположена. Ето цените на едно хубаво парно според мен.
Турбина - за колкото намерите, моята струваше 25лв. Кривата метална тръба от парното трябва да е от стария модел, защото е по-къса, иначе няма да имате място, съмнявам се да е скъпа. Един лист минерална вата с фолио 7.50, отделно може една ролка домакинско фолио за 2-3лв. За маркучите най-удачно според мен е пеноизолация за тръби - добри свойства и е много гъвкава. Варианта с фолио е 15лв квадрата. Около 5лв за скоби, маркучи за колкото намерите като не вярвам да е над 10лв. Ключе, кабели, клеми и т.н още 4-5лв примерно. Грубо всичко излиза около 70лв, като ви гарантирам че ако се изпълни качествено ще имате в пъти по-добро от оригиналното парно (моито го направих супер зле и пак беше екстра) и ще го усещате дори на градско при -15 градуса, а за извънградско дори ще ви идва в повече.
|
Неделя, 09.03.2008 г. 09:49 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Не забравяй,че купувам всичко:ново гърне+тръба+турбина+допълнителни тръби
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Понеделник, 10.03.2008 г. 17:14 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Нова немска турбина няма да намерите.Забравете тая работа.Такива турбини вече слагат само руснаците.Може и някой друг да слага,но трябва да е някой производител,дето ползва едни и същи технологии в цивилната и военната техника.Освен в Русия...не се сещам другаде да има такива...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 10.03.2008 г. 22:30 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Зимата иде. Отново възниква въпроса за парното, тъй като оригиналното при леко градско каране и задръствания идва ужасно бавно. Мислех за печка, но тъй като не ми е основна кола, не си струва инвестицията. Май пак ще правя като миналата година - моднат заден капак на мотора, вата и турбинка, само че ватата ще я покрия с тънка ламарина (колкото е на алуминиевите кенчета) защото миналата зима се намокри и леко ръждяса гърнето. Трябва и да измисля някаква стойка за турбината ще това с парцалите и свинските опашки е клошарско Действайте сега, че като стане студено е отвратително да се работи.
|
Вторник, 23.09.2008 г. 16:11 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1183 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
ултимейт.
Я обясни сега къде се монтира тая турбинка ?
И как е ел.свързването ?
И от какво е турбинката?
Пък изпълнението,всеки както може .
|
Вторник, 23.09.2008 г. 17:08 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
За турбината Санта да каже. Или е от ИФА, или е от служебния му трабант делукс. Кривата метална тръба между гърнето и купето се сменя със стария модел. Тя не е симетрична ами свършва веднага след завоя. Така се освобождава място. От там нататък как ще вържеш турбината между нея и купето е труд и творчество. На турбината се слагат алуминиеви въздуховоди мисля че бяха фи 60 или 65. Да, ама отвора на купето и кривката е 2-3 размера по голям. Тогава набутах парче пенолист и парцали, а турбината я вързах със свински опашки някъде около казанчето за чистачките. Няма начин....правих го ноември с идеята да спре умирачката от студ. Тая година ще се мисли нещо по-качествено. Ефекта от турбината е независимост на струята от оборотите. Няма значение дали си на светофар или караш с 80, стига да си загрял гърнето духа стабилна струя. А гърнето се увива с вата за да загрява по-яко и да не изстива бързо. Разбира се това сега само се мисли, тъй като има два проблема. При температури над 10 градуса гърнето прегрява и мощността спада, почват детонации. Турбината трябва да работи постоянно, защото иначе гърнето не се охлажда. Така че това се прави само под 5 градуса.
|
Вторник, 23.09.2008 г. 17:21 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Турбината остана от служебния Трабант комби навремето.Трябва да е бил делукс или някаква модификация или самоделка или...някакво такова.Но турбината си беше на него.Така го купихме и когато го върнахме на вторични нейде в края на 90-те,взех турбината.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 23.09.2008 г. 18:19 ч. |
|
|