Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Парно 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Парно
Ето,как е вързан и топлия въздух:


Прикачени файлове:
DSCN0622.jpg
DSCN0622.jpg [ 105.83 KiB | Прегледано 19555 пъти ]
Събота, 04.06.2011 г. 17:41 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 398
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Парно
А тук се вижда бензинова електрическа помпа и резервоар.


Прикачени файлове:
DSCN0621.jpg
DSCN0621.jpg [ 98.26 KiB | Прегледано 19553 пъти ]
Събота, 04.06.2011 г. 17:46 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Парно
eed123 написа:
имам турбинка от ифичка, но захващането за рамата ме притеснява, някой който е правил такава самодейка може ли да покаже с снимчица как става, за гредата на течноста за чистачките или ???
а аз за изолация на ламарината дет е между двигателя и купето използвах изолация от citroen xantia дет е на същото място, не го знам от какво точно е направен, бие на вата но има и друго по него, след прекрояване и малко рязане стана чудесно като облякох дори под резеовара, недостатък е че захващането му е доста сложно при мен отгоре се държи от резеовара а отдолу с тънки болченца с много широки шаиби, на есен като я слагам пак ще ви покажа какво излгежда


При мене беше мизерия - парцали и свински опашки. Захвата трябва сам да си го измислиш ти - връзваш го с някакви планки за купето така че да е здраво и да не пречи. И така че да може напролет да го демонтираш, защото пречи на охлаждането на предното гърне.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 06.06.2011 г. 09:15 ч.
Профил
Музикалният
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч.
Мнения: 105
Местоположение: Русе
Automobile: Trab
Мнение Re: Парно
добре, обаче забелязах гаден страничен ефект... като затворя топлия въздох, почва да духа топличко от капака към стъклото (отвънка) и в места кадето има повечко влага(блата :mrgreen: Изображение ) изпотяваше стъклото отвънка много кофти, ако го пусна да духа вътре отвътре го изпотява? освен с премахване на дебелия маркуч (от гърнето до регулатора) друг начин ?

_________________
трабанта завива с ръчна, не с кормило!


Вторник, 07.06.2011 г. 19:48 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч.
Мнения: 69
Местоположение: България
Мнение Re: Парно
Имам монтирана оригинална отоплителна система за Трабант.Казва се Scirokko 211. Купих я в Германия.Работи с Бензин. Направо е фантазия. За нула шреме прави Трабито баня. Трябва ми за по 6-7 минути и после я спирами оставам на нормално парно от гърнето. Цяла зима ми гълта към 2 литра бензин. Лятото не ми трябва.


Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:52 ч.
Профил
JDM

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч.
Мнения: 124
Местоположение: Sofia
Мнение Re: Парно
smehurkotot написа:
Имам монтирана оригинална отоплителна система за Трабант.Казва се Scirokko 211. Купих я в Германия.Работи с Бензин. Направо е фантазия. За нула шреме прави Трабито баня. Трябва ми за по 6-7 минути и после я спирами оставам на нормално парно от гърнето. Цяла зима ми гълта към 2 литра бензин. Лятото не ми трябва.


пусни някоя снимка да видим ако можеш , за колко пара я купи


Петък, 15.02.2013 г. 14:12 ч.
Профил
Trabant Power
Аватар

Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч.
Мнения: 110
Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
Мнение Re: Парно
http://www.youtube.com/watch?v=gCXzH3R_Jak
В клипа пише че му е излезнало 30 евро

_________________
Педала до метала и прекъсвача да откача


Петък, 15.02.2013 г. 15:59 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч.
Мнения: 69
Местоположение: България
Мнение Re: Парно
Ето я системата. Купих я нова за 130 евро , но може да се намери и за 60-70 евро втора ръка. Върши страхотна работа.


Прикачени файлове:
Коментар на файл: Това е печката.Купих я нова за 130 евро, но виждам че има в ибей втора ръка по 60-70 евро цялата система.
Optimized-P1010040.JPG
Optimized-P1010040.JPG [ 72.87 KiB | Прегледано 19251 пъти ]
Събота, 23.02.2013 г. 02:39 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч.
Мнения: 69
Местоположение: България
Мнение Re: Парно
Изгледах по-горния клип. Това е същата система като моята, но малко по-съкратен вариант . Човека е написал че само кабелите и предпазния шлаух са му излезли 30 евро.


Събота, 23.02.2013 г. 22:12 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Парно
Колеги, как да подвия тази ламарина,
Изображение
за да се задържа повече топъл въздух и евентуално да ходи към купето. :) ? Никъде не можах да разбера от прочетеното до сега :?:


Вторник, 04.02.2014 г. 00:51 ч.
Профил WWW
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч.
Мнения: 52
Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
Мнение Re: Парно
Колеги, бихте ли изразили мнението си ?


Сряда, 05.02.2014 г. 16:37 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Парно
Няма нужда от огъване на каквато и да е била ламарина.Писах ти лично съобщение,но явно няма кой да види.Провери ли си тръбите дали за напълнени с боклуци,клапата уплтънява ли добре при затворен студен въздух,махна ли тръбата която е за директен студен въздух ? Това са малки,но много важни неща,които като свършиш ще имаш що годе добро парно.А ако искаш нещо солидно си сложи печка като по-горе посочените или от ЗАЗ.Духалка за автомобил не е удачно защото гори ток и бръмчи,а ефекта е само наполовина сух прозорец.
Моите Трабанти бяха с добро парно,но след кратка ревизия на системата.Добре уплтъних една съвсем малка гумена тръба която е при двата цилиндъра и влиза в двустенния колектор.На места тръбите бяха скъсани,облепих ги с алуминиево тиксо понеже ми се намираше 1-2 ролки.Регулирах си клапата за топло / студено ,защото не се затваряше добре.От стар трабантаджия знам,че трябва да се маха тръбата за директен студен въздух - така няма да се губи топлина.

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Сряда, 05.02.2014 г. 20:29 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение Re: Парно
Не я извивай ами направи парче от друга ламарина която да е извита към двигателя , за да затвориш разстоянието и просто я захвани към тази с две болтчета , така като се стопли може да я махнеш.


Сряда, 05.02.2014 г. 20:32 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов