Автор |
Съобщение |
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Парно
Ето,как е вързан и топлия въздух:
|
Събота, 04.06.2011 г. 17:41 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Парно
А тук се вижда бензинова електрическа помпа и резервоар.
|
Събота, 04.06.2011 г. 17:46 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Парно
При мене беше мизерия - парцали и свински опашки. Захвата трябва сам да си го измислиш ти - връзваш го с някакви планки за купето така че да е здраво и да не пречи. И така че да може напролет да го демонтираш, защото пречи на охлаждането на предното гърне.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 06.06.2011 г. 09:15 ч. |
|
|
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
Re: Парно
добре, обаче забелязах гаден страничен ефект... като затворя топлия въздох, почва да духа топличко от капака към стъклото (отвънка) и в места кадето има повечко влага(блата ) изпотяваше стъклото отвънка много кофти, ако го пусна да духа вътре отвътре го изпотява? освен с премахване на дебелия маркуч (от гърнето до регулатора) друг начин ?
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Вторник, 07.06.2011 г. 19:48 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Парно
Имам монтирана оригинална отоплителна система за Трабант.Казва се Scirokko 211. Купих я в Германия.Работи с Бензин. Направо е фантазия. За нула шреме прави Трабито баня. Трябва ми за по 6-7 минути и после я спирами оставам на нормално парно от гърнето. Цяла зима ми гълта към 2 литра бензин. Лятото не ми трябва.
|
Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:52 ч. |
|
|
mitoko
JDM
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч. Мнения: 124 Местоположение: Sofia
|
Re: Парно
пусни някоя снимка да видим ако можеш , за колко пара я купи
|
Петък, 15.02.2013 г. 14:12 ч. |
|
|
Dani70
Trabant Power
Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч. Мнения: 110 Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
|
Re: Парно
_________________ Педала до метала и прекъсвача да откача
|
Петък, 15.02.2013 г. 15:59 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Парно
Ето я системата. Купих я нова за 130 евро , но може да се намери и за 60-70 евро втора ръка. Върши страхотна работа.
|
Събота, 23.02.2013 г. 02:39 ч. |
|
|
smehurkotot
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч. Мнения: 69 Местоположение: България
|
Re: Парно
Изгледах по-горния клип. Това е същата система като моята, но малко по-съкратен вариант . Човека е написал че само кабелите и предпазния шлаух са му излезли 30 евро.
|
Събота, 23.02.2013 г. 22:12 ч. |
|
|
Каракачана
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч. Мнения: 52 Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
|
Re: Парно
Колеги, как да подвия тази ламарина, за да се задържа повече топъл въздух и евентуално да ходи към купето. ? Никъде не можах да разбера от прочетеното до сега
|
Вторник, 04.02.2014 г. 00:51 ч. |
|
|
Каракачана
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 01.09.2011 г. 13:40 ч. Мнения: 52 Местоположение: с.Равно поле
Skype: ikata98
|
Re: Парно
Колеги, бихте ли изразили мнението си ?
|
Сряда, 05.02.2014 г. 16:37 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Парно
Няма нужда от огъване на каквато и да е била ламарина.Писах ти лично съобщение,но явно няма кой да види.Провери ли си тръбите дали за напълнени с боклуци,клапата уплтънява ли добре при затворен студен въздух,махна ли тръбата която е за директен студен въздух ? Това са малки,но много важни неща,които като свършиш ще имаш що годе добро парно.А ако искаш нещо солидно си сложи печка като по-горе посочените или от ЗАЗ.Духалка за автомобил не е удачно защото гори ток и бръмчи,а ефекта е само наполовина сух прозорец. Моите Трабанти бяха с добро парно,но след кратка ревизия на системата.Добре уплтъних една съвсем малка гумена тръба която е при двата цилиндъра и влиза в двустенния колектор.На места тръбите бяха скъсани,облепих ги с алуминиево тиксо понеже ми се намираше 1-2 ролки.Регулирах си клапата за топло / студено ,защото не се затваряше добре.От стар трабантаджия знам,че трябва да се маха тръбата за директен студен въздух - така няма да се губи топлина.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Сряда, 05.02.2014 г. 20:29 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Re: Парно
Не я извивай ами направи парче от друга ламарина която да е извита към двигателя , за да затвориш разстоянието и просто я захвани към тази с две болтчета , така като се стопли може да я махнеш.
|
Сряда, 05.02.2014 г. 20:32 ч. |
|
|