Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Оборотомер ? 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Оборотомер ?
doofus написа:Колега я кажи точно какво върза, какви диоди купи, че много хора ми обясняваха, ама сигурно щото съм бавен или де да знам, но не става (ако може и да го снимаш при бобините)

Ето ги и снимките:

http://foto6o.snimka.bg/automobiles/oborotomer.460420


Сряда, 06.01.2010 г. 15:04 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Оборотомер ?
Благодаря колега, значи без тея резистори и кондензатори не ставала работата тц тц тц

П.П. кой кабел къде върви :mrgreen:
и ако не си я сложил още, можеш ли да я снимаш отзад пистите

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Сряда, 06.01.2010 г. 15:10 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Оборотомер ?
Защо са ви кондензаторите - трабанта и без това бавно сваля обороти?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 07.01.2010 г. 22:18 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 30.11.2009 г. 16:38 ч.
Мнения: 2
Местоположение: Първомай, Пловдивско
Skype: nkiller_5
Мнение Re: Оборотомер ?
Здравейте , тъй като съм заинтересован за оборотомер за Симсон искам да питам , за схемата нужна ли е някаква промяна - тъй като мисля да използвам схемата с диодите и да ги вържа 2та + към ту бобината ми . Или казано най кратко - ако вържа 2та цилиндъра успоредно към бобината ще работи ли изобщо и дали ще е верен като цяло :)


PS. Извинявам се ако въпроса не е за тук :wink:


Неделя, 11.07.2010 г. 03:01 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Оборотомер ?
Оборотомер от 4 цилиндрова 4т кола става на трабант като се събере сигнал от две бобини. На симсона втора бобина нямаш. Както и да го връзваш няма как да уможиш сигнала без някакво специално устройство. По-скоро търси оборотомер, който е правен за мотор.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 11.07.2010 г. 06:25 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 30.11.2009 г. 16:38 ч.
Мнения: 2
Местоположение: Първомай, Пловдивско
Skype: nkiller_5
Мнение Re: Оборотомер ?
Еми оборотомерчето ми е от Kawasaki ZX-7R , та за това питам има 3 кабела отзаде на самият оборотомер [smilie=2beers]


Понеделник, 12.07.2010 г. 01:14 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Оборотомер ?
Кабелите са +12V, маса и сигнал. Пробвай да върнеш сигнала към минуса на бобината и виж дали отчита правилно.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 12.07.2010 г. 11:48 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Оборотомер ?
Вчера сглобих по дадената схема по-горе от колегата vromos за оборотомера и я тествах.
Сложих едната жица за сигнал на минуса на едната бобина и другия на другата.Закачих оборотомера на + и - от акумулатора и отидох да запаля и ЙОК - не иска.Свалих жицата за сигнал от едната бубина за оборотомера и си запали.След това както работеше колата я върнах обратно към бубината и като го допрях до минуса и, колата изгасна.Извода е че схемата не важи, която сте дали.
Ето го моя.

Изображение

Не трябва ли да се направи ето така схемата, защо са тези съпротивления и тая маса.

Изображение

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Четвъртък, 18.11.2010 г. 10:40 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Оборотомер ?
А при мен си работи. По схемата. :D :lol: Без никакви промени.


Четвъртък, 18.11.2010 г. 16:14 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Оборотомер ?
Е как така (недоумявам, а и няма такъв емотикон да сложа) ти връзваш всеки кондензатор със съпротивление и диод, самите съпротивления са преди диодите и са вързани за масата -> следователно не ходи ли постоянна маса на бубините?

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Четвъртък, 18.11.2010 г. 16:21 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Оборотомер ?
Диодите виж правилно ли са вързани. Ако не стане нещо ще ти търся една немска схема по-елементарна беше дори.

_________________
Изображение


Четвъртък, 18.11.2010 г. 16:25 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Оборотомер ?
Колеги не ме разбрахте. Тази маса където се свързва отива директно към бубините и тогава става "мам си джейс".
Ето тук с голямото червено съм означил че се заземява :shock: и тока върви с посоката към бубините които са направо вързани на минус.Другите малки червени кръгчета показват на схемата че се свързват там (нали така се показваше схематично къде има свръзка)

Изображение

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Четвъртък, 18.11.2010 г. 17:35 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Оборотомер ?
Понеже не знам какви са ти познанията по електроника ще пиша малко като за индианец.Значи това,където си го оградил с големият кръг се вързва някъде към шаси.Жицата която идва от "zapal.civka 1" я вързваш към първа бубина извода към чукчето.По същият начин и жица 2 към втора бубина.Общият извод от двата диода се вързва към входа на оборотомера.Ако кабелите са вързани правилно може да си объркал схемата.Ако кондензаторите са здрави,те разделят веригите и не трябва да дава на маса запалването и да гасне.Трябва да се проверят да не са пробили.Другата грешка стойностите на резисторите да са други.И да не си обърнал диодите обратно.Дебелата бяла линия към единият извод е катода и изводите с бяла линия трябва да се вържат заедно и от тях да се изведе сигналът към оборотомера.Ако искаш направи хубава снимка на платката от към елементите и от към спойките за да се види кое как е вързано.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Четвъртък, 18.11.2010 г. 21:31 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Оборотомер ?
Искаш да кажеш че кондензаторите не връщат назад към бубините и да става постоянен минус.Сигурно единия ми е изгорял и затова гасне.Утре ще пробвам да разменя кабелите.Електротехниката ми е на такова ниво че съм с интелект на тостер.

Изображение

Това съпротивление в средата е вързано за другите две с различния цвят, а другия му край е за диодите.Където се срещат трите съпротивления ходи кафяв кабел към минус.Кондензаторите са свързани с черни кабели и отиват към бубините (зелен и бял са там), а другите им краища за споменатите съпротивления и двата диода.
Белия кабел отива към оборотомера.

Изображение

няма да ми се смеете как съм запойвал, споменах защо по горе :D
ето линк да видите на по-голямо изображенията
http://pics.data.bg/albums/20195/page/2
давате на зуум

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Четвъртък, 18.11.2010 г. 22:56 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Оборотомер ?
Кондензаторите пропускат само променлив ток.Ако пробият тогава може да протече и прав и става бела.Единият кондензатор при запояването мисля,че е прегрят и може да е пробил.Диодите и те не трябва да се загряват много.Давам един чертеж как да се вържат нещата,малко е кофти,но е сниман с телефона.С чукчета ли си или с електронно запалване.


Прикачени файлове:
19112010582.jpg
19112010582.jpg [ 121.84 KiB | Прегледано 20274 пъти ]

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
Петък, 19.11.2010 г. 03:42 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов