Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Не, 1000 кубика си е.
|
Понеделник, 22.09.2008 г. 00:07 ч. |
|
 |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Искам и да попитам тъй като никога не съм се интересувал какво трябва да има към двигателя като го взимам.
Знам че има двигатели с радиатор отпред иили отзад, кой е по-добър, отделно освен двигателя какво още трябва да купя, за да мога да го монтирам спокойно и да го карам в коша на трабанта?Какви други неща да търся?
Вартбурзите са главно с чукчета и наковални, нали? Трудно ли може да се намери такъв с електронно и каква точно е разликата?
|
Петък, 24.10.2008 г. 21:17 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Модела с предния радиатор и двукамерен карбуратор е по-добър, а и с по висока мощност. Вартбурзите са с чукчета. Тези с електронни са единици, общо взето отпиши този вариант.
Към двигателя трябва да има карбуратор, радиатор, стартер, запалителна система,предно гърне, алтернатор и разбира се разширителен съд за антифриза 
|
Петък, 24.10.2008 г. 22:37 ч. |
|
 |
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
според мен за трабанта по-удачен вариант е със задния двигател тъй като коша му е по-малък и може да не се събере отпред радиатора

_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Петък, 24.10.2008 г. 22:56 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 154 Местоположение: София
|
Къде двигатла !? Я направо би-мото да стане с два вартбургови! Ще е екстара, двутактово 100 коня 4х4 
|
Събота, 25.10.2008 г. 14:39 ч. |
|
 |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Имаше една разработка на Айзенах - състезателен Вартбург за B-група, с два двигателя по 180 коня и двойно предаване. Е те тва що за самолет ще е нз просто, за жалост така и не са го пуснали да се състезава.
|
Събота, 25.10.2008 г. 16:47 ч. |
|
 |
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Задния радиатор* грешката е моя 
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Събота, 25.10.2008 г. 22:14 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Правя темата важна. Моля всичко за вартбургов двигател в трабант да се пише тук. Всичко останало ще му тегля катинара.
|
Петък, 31.10.2008 г. 00:32 ч. |
|
 |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
 Re: Вартбургов двигател???
Имам и още въпросчета.... Тъй като не съм много запознат, като се сложи вартбурговия двигател на скоростната кутия на трабанта си остава съединителя на трабанта, нали? Тъй като предполагам той ще е слаб да издържа два пъти по-голяма мощ и по-голям въртящ момент, може ли да се смени само феродото с такова от някаква друга кола?Може ли да стане?Ще приплъзва ли тогава? Отделно, какво е захващането на вартбурговия двигател към магарето- на колко места, защото на трабанта, ако не се лъжа се хваща на две места,и предполагам те няма да съвападат за двата двигателя.Като не съвпадат с какъв материал трябва да се захване двигателя за магарето на трабанта- с някакви винкели ще стане ли или трябва да търся специален материал??? 
|
Петък, 07.11.2008 г. 14:05 ч. |
|
 |
Varburg_
Вартбург_Фен
Регистриран на: Петък, 07.11.2008 г. 13:09 ч. Мнения: 23 Местоположение: Враца
|
 Re: Вартбургов двигател???
Добра ти е идеята дано я направиш
_________________
|
Петък, 07.11.2008 г. 14:22 ч. |
|
 |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
 Re: Вартбургов двигател???
|
Петък, 07.11.2008 г. 18:09 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 154 Местоположение: София
|
 Re: Вартбургов двигател???
Чак до Германия ! Амбициозно ! Направи го покарайго 1000 км. и ще видиш сам проблема на проекта. Иначе е готино.
|
Неделя, 09.11.2008 г. 16:07 ч. |
|
 |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
 Re: Вартбургов двигател???
Поясни малко?Какъв е проблема на проекта???Ако няма да си струва да си ходя с трабантовото моторче!
|
Неделя, 09.11.2008 г. 17:59 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2551 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Вартбургов двигател???
Проблема е че става ненадеждно за дълъг път. Като форсираш една кола многократно се увеличава риска нещо да се счупи по време на път. В София и околностите все тая...идва авера и те дръпва. Ама в чужбина не си е работа....
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 09.11.2008 г. 18:02 ч. |
|
 |
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 154 Местоположение: София
|
 Re: Вартбургов двигател???
Ще ти трябват три съединитела до Германия. Запознай се с фенове от Унгария, при нужда да ти помогнат по пътя. 
|
Неделя, 09.11.2008 г. 18:13 ч. |
|
|