Re: Проект Crazъ Frog 601s
Ако послушаш някои съвети, ще си спестиш много време, труд и около 2000 лева.
Дупката при педала на съединителя ти се е образувала от падналата боя/покритие в следствие на изтекла спирачна течност от помпата, случва се.
Затвори тази дупка и защити кръпката с подходящите мазила.
Изпрати ни снимка на пода от вътрешната страна за да преценим дали ти е нужно изцяло сваляне на покритието с телена четка. Ако наистина е така, както казваш, че няма никъде другаде ръжда по колата, недей да я даваш на песъкоструене. Все едно да си ампутираш крака, защото си ожулил коляното. Иначе, предаванията по Дискавъри са увлекателни, така е. Заводското покритие, колкото и да не ти се вярва, е много по-добро от това, което ще направиш ти или твоите добри бояджии.
Ако не се налага смяната на веждите, залепваш калниците и отиваш за боя.
Съчувствам на всички онези колеги във форума, които са погледнали внимателно първите снимки в темата и са си казали "жалко за колата".