Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Въпрос относно 28H1-1
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=5930
Страница 1 от 1

Автор:  AZLK [ Вторник, 23.09.2014 г. 19:28 ч. ]
Заглавие:  Въпрос относно 28H1-1

Здравейте!Стана така,че свалих карба на едно траби и го почистих външно само(подплавъка си се движи нормално,камерата си уплътнява нормално и не тече,продухах го със сгъстен въздух и т.н.)жигльори и подобни не съм барал.Монтирах го,но сега изпитвам затруднение със инсталирането му! :cry: Интересува ме на какво положение трябва да е отворена клапата на камерата?Стигнах до тук общо взето: http://prikachi.com/images/585/7623585b.jpg Бих бил благодарен ако някой постне снимка на това кое как е и от къде минава ако има налична.При разглобяването набързо го изкормих и даже снимка не направих кое как си беше при това към началото на тази година :? Излишно е да казвам,че за 1ви път се сблъсквам с тази машинария и съм абсолютен новобранец :lol:
Благодаря предварително на отзовалите се!

Автор:  niki_k [ Вторник, 23.09.2014 г. 22:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос относно 28H1-1

Колега,няма нищо сложно,ако помислиш малко!Късото маркуче показва с дължината си къде да го включиш!Жилото на гаста първо го закачи към педала в купето,после към карбуратора/не забравяй да закачиш пружинката към основата на въпросното жило.Регулирай го с кл.10 и законтри с гайката 13мм.Сивото жило е за смукача,него не можеш да сбъркаш,върни го до край от вътре на купето и го стегни и фиксирай на отворена до край клапа на карбуратора/тази на смукача/-ще я видиш на снимката!Успех!На студено/при паленето дръпни смукача до край и като запали го връщай постепенно за да паднат оборотите малко и да позагрее малко двигателя!

Прикачени файлове:
DSCN3349.jpg
DSCN3349.jpg [ 160.54 KiB | Прегледано 10452 пъти ]

Автор:  zoro [ Сряда, 24.09.2014 г. 13:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос относно 28H1-1

Колега как да го законтри с гайка 13мм като го няма капака на цилиндрите?

колега виж тук: viewtopic.php?f=32&t=3040
и тук: http://www.2takter.de/vergaser/

Автор:  niki_k [ Сряда, 24.09.2014 г. 15:39 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос относно 28H1-1

Колега,то и изпускателния колектор го няма,но се предполага че човека ще ги монтира и тогава принципно съм описал как да захване жилата и евентуално да запали двигателя!

Автор:  zoro [ Сряда, 24.09.2014 г. 21:26 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос относно 28H1-1

niki_k защо се палиш, спокойно, просто казах, че няма как да го законтри, човека каза, че е стигнал до тук просто обясни му как се поставя колектора капака и т.н., а не какво да законтря. Снимки искаше на монтиран не на свален карбуратор.
А и между другото 3 пъти си проверих правописа. Дано си доволен!
Между другото, преди "че" се слага запетая, човека е трябвало да го членуваш с пълен член, преди "за да" запетая, а да не говорим за интервалите между изреченията. Колега, моля като правите забележки поне бъдете точен в правописа, това извън темата и без сръдни моля!!!
Лесно е да бъдеш съдник. [smilie=2beers]

Автор:  niki_k [ Четвъртък, 25.09.2014 г. 07:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос относно 28H1-1

Поставят се двете гарнитури на шпилките на цилиндрите/изпускателните отвори/,след което самата генерация и се стягат гайките,като преди тях се поставят шайбите.След това повдигаш предното гърне и с двата болта се захваща към изпускателния колектор.Там гарнитура няма,но внимавай при стягането на гайките да не счупиш някое от двете ушета,в смисъл не ги пренатягай!Вече може да сложиш ламаринения кожух/трябва да легне под турбината/,слагаш отгоре и нея,като предварително си вкарал вътре ремъка,тя влиза в един отвор на алуминиевия картер и е с шпилка стандартно,а отдолу я захващаш с шайба и гайка и стягаш.Да не забавиш да сложиш и гуменото уплътнение между турбината и ламаринения кожуж,поставя се на турбината,а ламарината го натиска отгоре !Затягаш и болтчетата държащи ламаринения кожух/6мм.-ви за кл.10/.Задния капак на ламаринения кожух се захваща с 2 пружини влизащи в отвори,постави и него.Сложи ремъка на шайбата на коляновия вал и на тази на алтернатора,опъни го и стегни и основния/долу на стойката/ и горния болтове.Поставяш кожухчето,кутията на въздушния филтър/стягаш я като не забравяш да сложиш двете ламаринени планки/.Сега си готов да закачиш жилата/гас,смукач/,ще ги видиш на снимката,вкарваш маркуча между въздушния филтър и карбуратора,закачаш бензиновия маркуч от резервоара и си готов да палиш.Успех!

Прикачени файлове:
DSCN3516.jpg
DSCN3516.jpg [ 164.43 KiB | Прегледано 10382 пъти ]

Автор:  AZLK [ Петък, 26.09.2014 г. 17:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Въпрос относно 28H1-1

Монтирах всичко както трябва,даже колата запали сравнително лесно,но от някъде около карба се появи някакъв теч :evil: Беше вечерно време станало и я оставих за сега.
Огромни благодарности на всички,които отделиха време да ми помогнат и пожелания за безаварийни километри :)

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/