Ремонт на електронно запалване
Автор |
Съобщение |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Провери да не губиш някъде маса и провери корпуса на бобините да не дава на късо в шасито. Това че са ти загряли свещите е нормално, все пак двигателя им предава топлина. Ако нещата с транзисторите не вървят и разбираш от електроника, пробвай да си направиш самоделно ново електронно с мосфет транзистори.
|
Четвъртък, 19.06.2014 г. 14:42 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Ново запалване е достатъчно сложно да се направи. Човекът ако не разбира ще му е безкрайно трудно.
Аз накрая бих сменил всичко по електронното запалване с изцяло ново немско , работещо. Бих си проверил всички кабели , всички места за захващане , абсолютно бих подновил.
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Четвъртък, 19.06.2014 г. 22:52 ч. |
|
|
air123
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч. Мнения: 121 Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Проверката на инталацията е задължителна преди да прави каквото и да било. "Ново немско електронно " едва ли може да си позволи, а и няма смисъл, то струва повече от цял Трабант втора употреба в България. Дани, моят съвет е: направи проверката , ако трябва с нечия помощ, после си вземи от друг работещ трабант части, бубини и електронно. Тук във форума продават няколко на части. В книгата "Аз ремонтирам Трабант" от стр.105 до стр.108 има информация за "електронното".
|
Четвъртък, 19.06.2014 г. 23:13 ч. |
|
|
Dani70
Trabant Power
Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч. Мнения: 110 Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
|
Re: Ремонт на електронно запалване
мерси за съветите на всички
_________________ Педала до метала и прекъсвача да откача
|
Петък, 20.06.2014 г. 22:16 ч. |
|
|
Dani70
Trabant Power
Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч. Мнения: 110 Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Здравейте колеги, да ви попитам тъй като вече имам 3 долни плочки изгоряли. Знаете ли какво точно изгаря и да може да се оправи ?
_________________ Педала до метала и прекъсвача да откача
|
Вторник, 24.06.2014 г. 15:54 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Аз знам, ама понеже ти не прочете това, което ти написах по точки /а там пише защо става така/ ще продължиш да ги събираш изгорелите. А и гледам модераторите трият мненията ми по повод това, че ти пиша, че продължаваш да не четеш, така че продължавай в този дух скоро запалване нормално няма да имаш. Стегни се, намери и прочети това, което ти написах, разпечатай си го и извърши проверките и ако още не си намерил отговор- тогава питай..
_________________
|
Вторник, 24.06.2014 г. 16:13 ч. |
|
|
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 114 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Значи нещо кабелите правят. Ако сложиш чукчета и наковалня, може да се запалиш.... Така че провери всичко от-до, защото и без това не е трудно, просто иска време.
|
Вторник, 24.06.2014 г. 17:30 ч. |
|
|
Dani70
Trabant Power
Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч. Мнения: 110 Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Здравейте колеги. Сложих друга долна платка и реле- регулатор. Запалих, замерих на акумулатора и зареждаше 12 до 13. 4 волта. При пуснати фарове падаше на 12 и малко. Поработи малко на място и пак изгуби искра. Проверих кабела който от контактния ключ отива към едната бобина и никъде не е прекъснат. Проверих всичко е свързано правилно. До сега по запалването не съм сменял само бобините, кабелите от бобините към свещите, свещите и контактния ключ. Нещо друго във инсталацията на автомобила има ли отношение към запалването ?
_________________ Педала до метала и прекъсвача да откача
|
Понеделник, 30.06.2014 г. 16:54 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Че тези неща, които не си сменял малко ли са? Първото нещо, което сменям, това са свещите, независимо дали изглеждат добре или не.
_________________
|
Понеделник, 30.06.2014 г. 17:09 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Правилно ли съм разбрал, че не си сменял бобините с такива за електронно запалване? Ако да, то това ти е проблема.
Кабелите за свещи също трябва да се сменят периодично при ползването на електронно или да се подрязват с половин сантиметър краищата на кабела през 8000 - 10000 км.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Вторник, 01.07.2014 г. 16:06 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Точно бубините не са виновни за проблемите със долната платка.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Петък, 04.07.2014 г. 13:43 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Ремонт на електронно запалване
За долната не са виновни бобините, но доколкото го разбрах едната бобина грее яко и вероятно дава на късо като поработи. Казах му да намери бобини да пробва, а долните платки ако е обръщал + с - ги е окотил..
_________________
|
Петък, 04.07.2014 г. 14:32 ч. |
|
|
Dani70
Trabant Power
Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч. Мнения: 110 Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
|
Re: Ремонт на електронно запалване
грее бобината към която е свързан кабела от контактния ключ.
_________________ Педала до метала и прекъсвача да откача
|
Петък, 04.07.2014 г. 16:17 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Ремонт на електронно запалване
От кофти бубина заминава мощният транзистор.Ако заминава датчика на Хол,значи изходът се товари или ценер диода пробива и датчика остава без захранване. За проверка размени кабелите на двете бубини от електронното и двата кабела към свещите.Ако пак същата бубина грее трябва да се смени,ако започне другата значи проблема е във електрониката.При работещ двигател какво е напрежението на входа и на изхода на долната платка.Провери кабела около вентилатора да не е протрит някъде или някоя писта на платката да не опира във глава или шайба на закрепващ болт и от долу да не опира нещо във корпуса.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Събота, 05.07.2014 г. 23:17 ч. |
|
|
Dani70
Trabant Power
Регистриран на: Сряда, 15.02.2012 г. 22:23 ч. Мнения: 110 Местоположение: Пловдив - България
Automobile: Трабант 601s
|
Re: Ремонт на електронно запалване
Здравейте колеги, проверих бобините случйно да не са за чукче и наковалня, но са за електронно запалване. Вероятно ще сменя бобината която грее. Искам да ви попитам със запалването със което издържа най- много време ( около 30- 40 км. ), след като загуби искрата забелязах че е отхлабен кабела който е захванат на скоростната кутия към клемата на минуса, на акумулатора. Затегнах го, но вече беше изгубил искра. Възможно ли е искрата да се губи ако клемите не са затегнати и някъде дава на късо ? Кабела ограден на снимката беше разхлабен.
_________________ Педала до метала и прекъсвача да откача
|
Понеделник, 07.07.2014 г. 12:47 ч. |
|
|