Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Втулка на скоростния лост
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=576
Страница 1 от 1

Автор:  theultimate [ Вторник, 27.05.2008 г. 12:07 ч. ]
Заглавие:  Втулка на скоростния лост

Изображение

Трябва ли да има луфт между втулката и рамото? Мека ли трябва да е втулката (моята вкаменила ли се е или заводски си е така)? При мен има значителен луфт и от това че втулката е твърда се получава едно неприятно тракане и ми подскача лоста.

Автор:  shotik [ Вторник, 27.05.2008 г. 13:14 ч. ]
Заглавие:  втулка

Втулката е гумена и трябва да е сравнително мека ,ако е много твърда няма да можеш да я монтираш в скобата на ск.кутия.

Автор:  theultimate [ Вторник, 27.05.2008 г. 13:46 ч. ]
Заглавие: 

А луфт трябва ли да има?

Автор:  shotik [ Вторник, 27.05.2008 г. 18:22 ч. ]
Заглавие:  умерен

Трябва да има малко луфт,не може да е стегнато ,нали трябва да се върти за да превключваш скоростите.

Автор:  MSTT [ Вторник, 27.05.2008 г. 19:40 ч. ]
Заглавие: 

Тази "фтулка" и тази под нея (пак на лоста) има ли ги някъде нови(к'ви пари са?)...Как се подменят... ???

Автор:  fraxinus [ Вторник, 27.05.2008 г. 20:23 ч. ]
Заглавие: 

Има едно звънене при мен над 70км/ч на 4та от лоста не е приятно но не мога да разбера точно от къде е . И мен ме съмнява точно тая втулка

Автор:  porostorm [ Сряда, 28.05.2008 г. 00:23 ч. ]
Заглавие: 

theultimate написа:
А луфт трябва ли да има?
Айде да вземеш да дойдеш, че бая неща ти се насъбраха. Май точно тая гума я има в боклуците.

Автор:  shotik [ Сряда, 28.05.2008 г. 08:09 ч. ]
Заглавие:  втулки

То не е само от тази втулка трябва да видиш и тези на купето и при конт.ключ да не са износени.Най лесно може да вземеш шлаух с 1 мм по малък отвор от дебелината на лоста,отрязваш по 10-15 см 3 парчета ,потопяваш ги в кореселин за около 2 часа и те ще омекнат и набъбнат малко.Сваляш лоста,като преди това си белезал на него местата на които се търка във втулките и нанизваш шлауха на белязаните места равномерно разпределени от средата на маркировката.Оставяш го да изветрее докато се втвърди и монтираш лоста,като във втулките сложиш малко грес ,за по лесно движение.Така ще уплътни и няма да ти трака.

Автор:  theultimate [ Сряда, 28.05.2008 г. 09:19 ч. ]
Заглавие: 

Аз смених и другата втулка на картинката иначе положението беше трагично - чуваше се яко тракане, сега е поне скърцане. Иначе и втулките в купето са ми хлабави, но не чак толкова, пък и поне са меки. Тая долу я смених лесно, понеже я намерих в комплект с металната част - отвинтваш 2 болтчета и си готов. Ролката се сменя също не особено трудно, трябва да се извади лоста. Обаче тази между купето и моторния отсек и тази на кормилната колонка се сменят гадно, а и дълбоко се съмнявам да се продават още.

Автор:  theultimate [ Събота, 31.05.2008 г. 15:39 ч. ]
Заглавие: 

Смених втулката днеска. Струва 5лв, тази долу е 2лв. Луфта е по-малък от преди, а тракането като че ли изчезна (преди беше много твърда и тракаше в метала). Определено си струва.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/