Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Имам проблем сас бубините на трабанта ? http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=508 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | Stefoto891 [ Вторник, 06.05.2008 г. 22:40 ч. ] |
Заглавие: | Имам проблем сас бубините на трабанта ? |
Значи имам трабант 600. Проблема ми е следният: едната свещ ми е топла и загрева а другата е винаги студена. Смених бубините но пак го иамам тизи поблем? Ако някой може да ми помогне? Благодаря предварително! |
Автор: | MSTT [ Вторник, 06.05.2008 г. 23:33 ч. ] |
Заглавие: | |
Щом ти грее само едната свещ,значи работи на един цилиндър... Как ти е центровката? ПС: Темата не е за този раздел. |
Автор: | Stefoto891 [ Вторник, 06.05.2008 г. 23:52 ч. ] |
Заглавие: | |
е то ясно че ше е на един цилиндар. ми незнам за центровката ако занеш как да я направа да ми кажеш, понеже до сега не съм правил центровка на двутактов ДВГ? |
Автор: | shotik [ Сряда, 07.05.2008 г. 13:21 ч. ] |
Заглавие: | центровка |
Имаш лично съобщение. |
Автор: | theultimate [ Сряда, 07.05.2008 г. 13:21 ч. ] |
Заглавие: | |
Или е зле центровката, или направо едното чукче не работи. Попринцип се прави на специален уред тая центровка, с шублер също става, но ти трябва скоба за отваряне на автоматичния аванс. |
Автор: | Stefoto891 [ Сряда, 07.05.2008 г. 16:59 ч. ] |
Заглавие: | |
да сетих се как става балгодаря ти |
Автор: | chronometer [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 09:49 ч. ] |
Заглавие: | |
Провери също така самата свещ, лулата и кабела. Ако свещта е "Isolator", направо сменяй! |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 12:31 ч. ] |
Заглавие: | |
Колегата е прав. Ако си с оригинални свещи ги изхвърли и си вземи от магазина за трабант Бриск по 2.50 парчето. Противно на всеобщото мнение свещите са си много хубави - вече 12 000км не съм свалял свещ за да я чистя, разстоянието им също не мърда и са керемидено червени. |
Автор: | chronometer [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 15:30 ч. ] |
Заглавие: | |
Абсолютно! За справка: http://www.brisk.cz/ И аз карам с "Бриск"! В Пловдив дори все още се намират по 2 лв. броя. |
Автор: | Stefoto891 [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:26 ч. ] |
Заглавие: | |
не не със сигорност не са оригинални свещите май са от Варбург! Защото той беше 6V а аз го правя 12V. |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:44 ч. ] |
Заглавие: | |
При преправянето от 6 на 12 волта трябва да се сменят следните неща: Сменя се динамото с алтернатор и се маха механичното реле ,сменят се оше бубина на стартера, 2те бобини на запалването, всички крушки, релето за мигачите, ключа и моторчето за чистачки. Свещите и чукчетата си остават същите. Стартера мисля че също няма проблем, просто върти по-бързичко, клаксона също става. |
Автор: | Stefoto891 [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:56 ч. ] |
Заглавие: | |
ами зна4и аз смених само бобините и акомукатора си4ко др си ба4ка (стоповете мига4ите стартера ) само дето динамото маи не ми зарежда . |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 22:03 ч. ] |
Заглавие: | |
Правил съм го тоя опит. Крушките изгарят една по една. Чистачките работят ужасно бързо и чат пат ключа блокира и не искат да спрат. Динамото не ти зарежда. Мигачите също мигат много бързо. |
Автор: | Bobi96 [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 22:14 ч. ] |
Заглавие: | |
Добре де защо при 6 волта се нарича динамо, а при 12 волта-алтернатор? |
Автор: | Stefoto891 [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 22:14 ч. ] |
Заглавие: | |
да така е ма аз чистачките и фаровете не съм ги връзвал вообще за да не изгорят. иначе си бачкат стоповете и мигачите, но със сигорност ще сменя крушките! |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |