Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Обороти
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=497
Страница 1 от 5

Автор:  ivan [ Понеделник, 05.05.2008 г. 12:40 ч. ]
Заглавие:  Обороти

Някой знае ли какви обороти развива Трабанта при 80 на втора?Питам защото от както си правех експерименти колко дига на 1ва 2ра и 3та вала ми се разбалансира много яко.

http://vbox7.com/play:cceacbbb

Автор:  theultimate [ Вторник, 06.05.2008 г. 10:30 ч. ]
Заглавие: 

80 на втора са 6800 оборота. Нормално е да си разбалансираш вала. Аз най-много съм вдигал 40 на 1ва, което е около 6000 и хората на спирката изпаднаха в ужас. Просто с тая кола всичко над 4500 оборота си е технически експеримент, а от 3500 нагоре почва да харчи като змей.

Автор:  boycho [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 17:32 ч. ]
Заглавие: 

ко си му праил на тая кола че да дигне 80 на 2ра аз най много 60 65 км

Автор:  ivan [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:46 ч. ]
Заглавие: 

Много работи но ни6то по мотора :d

Автор:  boycho [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:51 ч. ]
Заглавие: 

а стига бе как дига 80 на 2ра немоа повярвам.на 4та колко дигаш.тез в завода нещо са объркали

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:53 ч. ]
Заглавие: 

Сподели де. И на мен ми е много чудно как твоя трабант дига доста повече от на всички останали.

Автор:  wartburg_mashine [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 22:00 ч. ]
Заглавие: 

Извинявам се за тъпия въпрос ама какви за признаците на разбалансиран вал.

Автор:  ivan [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 22:12 ч. ]
Заглавие: 

Колата си намалява варвежа почва да чъка тропа харчи много и става доста тромава

Автор:  Teo [ Четвъртък, 08.05.2008 г. 23:26 ч. ]
Заглавие: 

Та какво си правил по колата не разбрахме? Доколкото знам на 4-та максималната скорост е 120, а ти още при 2-ра достигаш около 70% от въпросната...как!? На 4-та сигурно присвяткаш на Мерцедесите на магистралата да те пуснат :lol:
Та абсолютно сериозно питам - как става?

Автор:  ivan [ Петък, 09.05.2008 г. 06:03 ч. ]
Заглавие: 

Значи то е и малко от шофиора :D ,трабанта има ограничител(този с електронното)ако се сетите какав е ще ви отктрхна :)

Автор:  ivanski [ Петък, 09.05.2008 г. 09:57 ч. ]
Заглавие: 

ivan написа:
Значи то е и малко от шофиора :D ,трабанта има ограничител(този с електронното)ако се сетите какав е ще ви отктрхна :)


1.Напиши си правилно мнението.
2.Дори въпросните 80 на 2-ра да са възможни, това доста съкратява живота на двигателя,ск.кутия и други.
3.Аз лично като прочетох това се сетих как имаше хора,които писаха как са вдигали около ,абе има няма 160 по надолнище с пълен багажник.И това само като сложили спортния филтър .

Автор:  Santa [ Петък, 09.05.2008 г. 11:00 ч. ]
Заглавие: 

Това с вала е грозна работа...като се разбалансира,датчика за оборотите започва да подава със закъснение сигналите кън ECU-то,От там центровката бяга,разбиват се лагери и за 1000 км мотора става за ремонт,че може и вала да изкриви.:))

Автор:  theultimate [ Петък, 09.05.2008 г. 12:01 ч. ]
Заглавие: 

Иване, никой няма да те признае докато не кажеш какви точно доработки си правил че да върви повече трабанта. Това че на някаква гонка си направил по-добър старт и си ръгал по-бързо скоростите от другите не обяснява някакви скорости, които за всички трабантаджии изглеждат нереални.

Автор:  Teo [ Петък, 09.05.2008 г. 12:45 ч. ]
Заглавие: 

ivan написа:
Значи то е и малко от шофиора :D ,трабанта има ограничител(този с електронното)ако се сетите какав е ще ви отктрхна :)

Аз ако се сещтам според теб ще питам ли :?: :evil:

Автор:  Ivaka [ Петък, 09.05.2008 г. 14:12 ч. ]
Заглавие: 

Само да ви кажа че 80 на втора с Траби са постижими.
За справки питайте Гемар :twisted:

Страница 1 от 5 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/