Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Амортисьори 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение Амортисьори
И четирите ми амортисьора са изпуснали и въпроса ми е , някой пълнил ли е , издържат ли или протичат пак , в сряда ще ида до магазина да проверя колко струват , но предполагам , че ще са ментета за много пари , та затова питам ако с пълнене става да си оправя старите .Предполагам , че за взаимозаменяеми от друга кола неможе да се говори с оглед на захващането , затова трябва да стане по единия от двата начина или нови или пълнене . Дайте некой съвет


Неделя, 27.04.2008 г. 19:25 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
Дали ще протекат зависи от износването им. Истински амортисьори за Траби има ама са около 84 лева бройката. За унгарските освен, че са евтини друго незнам, който е с такива да казва.


Неделя, 27.04.2008 г. 20:07 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение амортисьори
Вярно е ,че щом са сложени служат за нещо,но при ресьори не са толкова нужни както при пружини на другите коли.Ресьорите имат вътрешно триене между листовете и много по бързо заглъхват трептенията.От тук пък трябва да знаеш ,че ако между листовете на ресьора няма смазка за подобряване на приплъзването на листовете ще е като греда и ще вози много твърдо.Все пак е хубаво да намериш начин за ремонт или смяна.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Неделя, 27.04.2008 г. 22:43 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
Ми аз искам да ги сменя но не знам дали тези Унгарските са добри , някой има ли от форума който да е с такива ?А за пълненето ми казаха , че не карали много няколко месеца и после протичат.Затова е тази тема , за да се насоча с ваша помощ какво да направя бих взел и нови но незнам изобщо колко време ще изкарат.


Неделя, 27.04.2008 г. 22:50 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Мани да не вършат работа. Като смених стари, но не изпуснали амортисьори с чисто нови, разликата в завоите при по-агресивно каране беше осезаема. Питай Дибилатора, той си ги пълни много евтино и като че ли остана много доволен. Иначе гледах амортисьори в монтана, но ми се видяха много скъпи.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 27.04.2008 г. 22:56 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение 
Моите са на Монрое 20лв бройката-пневматични.
Много съм доволен.Е,вози по-твърдо,но компенсирам с добра поддръжка на ресорите и гуми 145/80/13.
Иначе Ицо си сложи амортисьори от ЗАЗ-пружинен+газов.
Това с пълненето е интересна идея :D
Толкова платих преди 4 години-общо 80 лв за 4-те амортисьора+смяната им.А иначе са купувани от магазина на Монрое в Русе-големите блокове към гарата(сега не съществува магазина).
Поразтърси се из магазините за резервни авточасти и виж газови амортисьори:

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Последна промяна филип3 на Неделя, 14.12.2008 г. 23:43 ч., променена общо 2 пъти

Понеделник, 28.04.2008 г. 15:55 ч.
Профил YIM WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
Ми добре де , откаде ги купувате тея нови амортисьори , само от магазин за Трабант или се намират и по нормалните магазини за авто части .Все ми се струва , че ако ида в магазина с Трабантов амортисьор и го покажа на продавача , ще се зарине от смех :?


Понеделник, 28.04.2008 г. 17:50 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
филип3 написа:
Моите са на Монрое 20лв бройката...


:shock: "MONROE" 20 лв/бр :arrow: НЕВЪЗМОЖНО...

:arrow: 84лв/бр :wink:


Понеделник, 28.04.2008 г. 17:54 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Ненадейно се оказа,че Трабант все още съществува в някои каталози.Безкрайно изненадан съм,признавам си:

http://www.forceauto.ru/catalogs/noem.html?brid=651

p.s. само не излизайте от каталога в меню "Производители",защото после няма да можете да се върнете обратно.Линкът към Трабант е махнат от официалната страница.Явно базата стои още на сървъра,но пътят към нея е "през задния вход".

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 28.04.2008 г. 21:05 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч.
Мнения: 50
Местоположение: гр.Варна
Мнение 
А има и за Вартбург: http://www.forceauto.ru/catalogs/noem.html?brid=650


Понеделник, 28.04.2008 г. 22:35 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Има,ама списъкът далеч не е изчерпателен.
Поне за Вартбург не е,предполагам за Трабант също.Но е добре за начало.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 28.04.2008 г. 23:23 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч.
Мнения: 50
Местоположение: гр.Варна
Мнение 
Така е, но все пак е нещо


Вторник, 29.04.2008 г. 00:02 ч.
Профил ICQ
Зеления миксер
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч.
Мнения: 214
Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
Мнение 
А от по новите модели трабанти с пружините стават ли на тези с ресиорите.


Вторник, 29.04.2008 г. 02:25 ч.
Профил WWW
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Въпросче за по-напреднали: Някой знае ли какъв е коефициента на демпфиране на Вартбурговият (или Трабантовият) амортисьор?

Питам от любопитство и спортна злоба... оня ден пак ме бяха хванали лудите да правя дърти сметки... :D

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Вторник, 29.04.2008 г. 09:10 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Тия показатели можеш да ги забравиш.Тях ги има само при левълинг системите с електронно управление.В компютъра на колата има едни таблици...брой и сила на неравностите се отнасят към скороста за единица време и съответно на тия показатели компютъра ти втвърдява или отпуска амортисьорите.Не знам дали още някой произвежда такива сиситеми...французите експериментираха с тях през 90-те,американците ги вграждаха в разни RV-ta,ама се оказаха толкова безумни за поддържане,че май на някаъв етап ги свалиха от конвейра.Ако някой наскоро си е купувал Ситроен или някакво RV от високия клас,може да сподели дали колата има левелираща система или няма...

При нас се смята по друг начин:
Амортисьора се загрява до 20-25 градуса и се слага на стенда.Задават му се работните цикли.Тук има една особеност...трябва да са или нечетно число,или кратни на нечетно.Обикновено са 5 цикъла,но всеки динамометричен стенд си има собствени изисквания.Задават се обороти и т.н.След това се гледа диаграмата.Тя изглежда като на картинката по-долу.За всеки един амортисьор си ма точни дании-каква сила трябва да се приложи при натиск,каква при дърпане и съответно-колко трябва да се премести червената линия спрямо синята.Това на снимката е идеално работещ нов амортисьор-с много плавна крива,А и В разстояниеята са ти в норма и т.н.Но за да тестваш каквото и да е,трябва да знаеш какво ти е задал производителя или поне марката на колата.В новите стендове това всичкото го има в компютъра на стенда и...или си в нормата,или не си.
Коефициент на затихване на трептенията може и да има начин да му измерим,ама това никой не го прави.Правят се брой цикли за единица време и стенда ти изкарва готова диаграма.Ако няма предварително въведена таблица със стойности,се гледа диаграмата и се преценява дали амортисьора става за нещо или отива за рециклаж.

По-лошото е,че това с демонтажа на 4 амортисьора и катеренето им по стендове е доволно социалистическа работа-когато амортисьори се сменят с 2 ключа и едни клещи за 20-30 минути на двора.Такива коли вече няма.Сега се катери цялата колана един стенд,подобен на тоя за тестване на спирачките и се друса.После си гледаш диаграмата.


Прикачени файлове:
amort.JPG
amort.JPG [ 7.24 KiB | Прегледано 24562 пъти ]

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt
Вторник, 29.04.2008 г. 10:46 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов