Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
трабант на газ - засега идея и малко ... http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=4744 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | j_totkow [ Вторник, 30.10.2012 г. 19:50 ч. ] |
Заглавие: | трабант на газ - засега идея и малко ... |
Така започнах да пробвам да сложа газ на трабанта, на stage one: започнах филма да слагам помпа за разделно мазане (благодаря на колегата Оги), казвам филм защото има снимки във форума на почти идентична помпа, НО там е снимана само отвън, как е зацепена, какви дупки са пробивани и те такива неща - няма инфо, плюс това имам алтернатор от рено дето смених само шайбата от моя алтернатор и почти заспа на мястото си, като новата придобивка е или 60 или повече ампера, само дето не му намерих реалните данни на тази снимка съм срязал оста на алтернатора за да се зацепва помпата, но се оказа някъде към 5 мм свободно пространство между помпата и корпуса на алтернатора, затова ми влезе в употреба една пластмаса за заготовки, купена точно за тази цел, остана ми още - така че ако някой иска да свирка ![]() ![]() след това сложих помпата и се наложи доста да я центрирвам защото леко шаваше при въртене с ръка, доста си играх но стана ![]() ![]() ![]() за ефикасност? не знам още не съм го тествал, понеже не знам как да включа алтернатора (пояснявам) има две букси L и R+ (като май L не е минус, но не знам как точно да ги включа към трабантовата жица, отделно си има плюсов за акумулатора и тези са за зареждането но не знам коя как и не искам да пробвам с опит-грешка) та затова може да ме посъветвате, имам само този номер на капачката на алтернатора - 516044 Ducellier stage two: беше да сложа тръби за вода за изпарителя, също не са тествани, всичко е ранна алфа версия, взех тръби ф8 мм, като имаше и опция от ф15 и ф16 но първата се води корава и не търпи огъване, а втората беше много скъпа 13 лв за метър и не знаех дали ще стане и не исках да ги рискувам (за нея ще трябваше да правя подобие на гърне и да го сложа на изпускателя и ....) затова взех ф8 от такава за хладилници (газаджийската е ф6 и е прекалено тънка) след като вече имах и тръба я сложих между главите и цеилиндрите - изглежда е била за там, няма луфтове но и не прилепва плътно, тръбата направена по този начин изглежда грозно а и е така, но не можах да я прекарам по-добре, пък и дано да върши работа, то капака всичко скри ![]() ![]() засега толкова, но като знам още колко много работа ме чака, приоритетно е да наглася дебита на помпата П.П. намерих една схема за L и R+ но не знам за какъв алтернатор е, и утре ще видя да го вържа по нея ![]() |
Автор: | fraxinus [ Вторник, 30.10.2012 г. 21:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант на газ - засега идея и малко ... |
а циркулацията на водата в тия тръбички как ще става |
Автор: | mladen201 [ Вторник, 30.10.2012 г. 21:29 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: трабант на газ - засега идея и малко ... | |||||||||
Също така от Транспортер и Газела. |
Автор: | j_totkow [ Вторник, 30.10.2012 г. 23:18 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант на газ - засега идея и малко ... |
да, пропуснал съм да спомена че ще сложа ел. помпа за вода, за начало ще пробвам от опел за чистачките, тя също е разделена и не вярвам да и влияе топлината, ако не ще видя за друга (засега всичко е експериментално и гледам да не наливам някаква голяма сума, защото ако не се получи нищо винаги мога да го направя "стоков") ще сложа и един електронен термометър за да видя каква температура развива (ако въобще вдигне) тези дни ще са тестове имам и резервен вариант, ако вдигне много голяма температура да включа радиатор от парно (чака се един от лада - читав) а и изпарителя се охлажда от самата газ, но да попитам каква е препоръчителната температура на работа на "изпарителя" |
Автор: | Оги [ Сряда, 31.10.2012 г. 10:28 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант на газ - засега идея и малко ... |
Оптимална 30-100 гр, може да работи и на 10-15 гр. по-ниска температура като се скъсява живота на мембраните. |
Автор: | j_totkow [ Сряда, 31.10.2012 г. 19:53 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант на газ - засега идея и малко ... |
Днес беше 1 ден от тестовете, карал съм го няма и километър и помпата си качва масло, сега ще го карам към 50 километра и ще меря какво количество е извадила (чета от папката LPG), най-се-накефих като сипах червено масло в едно шише което беше вързано с дълъг прозрачен маркуч към помпата и маслото се стичаше бавно все едно му преливам кръв ![]() и за накрая докато работеше на място и после карах под километър - медните тръби се бяха загрели външно, иначе ги бях напълнил с вода и усещам че едно добро каране от 10-15 мин ще е напълно достатъчно за да премина на газ след като видя как работи помпата ще дойде ред да сложа изпарителя, който чака в една щайга, само се чудя къде да пробия за вакум - колектора на картера или карбуратора след дросела, като се чудя и за щуцера за газта и маслото, като се чудя още повече дали да не обединя маслото и газта в 1 щуцер, все пак газта излиза с много малко налягане след "изпарителя" П.п. А за по-висока температура от 100 - някъде пишеше че трабанта вдигал 120-130 градуса, но мен ме съмнява по тръбите да върви толкова много, все пак не са директно хванати за цилиндрите и няма топлопроводяща паста и има топлинни загуби |
Автор: | iei [ Четвъртък, 01.11.2012 г. 12:22 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: трабант на газ - засега идея и малко ... | |||||||||
По-скоро няма да загрява достатъчно.Контакта с "топлината ти е мн. малък. Помисли за изпускателния колектор. ![]() |
Автор: | mladen201 [ Събота, 03.11.2012 г. 15:20 ч. ] |
Заглавие: | Re: трабант на газ - засега идея и малко ... |
Тотков, намерих джаджата за вакума! Пиши ми да се разберем ![]() |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |