Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Свързване на радио http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=4713 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Каракачана [ Понеделник, 08.10.2012 г. 00:56 ч. ] |
Заглавие: | Свързване на радио |
Здравейте, не знам дали това е тук е мястото на темата ми и се извинявам ако не е тук, понеже имам трабант комби и на скоро му сложих радио ,обаче кабелите му за захранването са свързани към клемите за акумулатора и когато пусна радиото и натисна газта радиото се изклиучва за момент и после пак се включва ама това не е готино ... Очаквам съвети |
Автор: | Nasakoto [ Понеделник, 08.10.2012 г. 07:26 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Свързване на радои | |||||||||
Привет! Както го описваш... нещо не е наред. Как са ти зареждането и електрическите връзки между алтернатора и акумулатора? Радиото може (трябва) да се рестартира единствено когато палиш колата със стартера. Иначе си го свързал на правилно място (клемите на акумулатора). |
Автор: | Каракачана [ Понеделник, 08.10.2012 г. 11:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радои |
Ол не ,прекарал съм два кабела от клемите на акумулатора към апарата (радиото) и когато колата е в покои апарата си свири както трябва даже не помня много добре ама маи и до край може да се усилва ,но когато запаля и натисна газта апарата гасне за малко и после пак се пука . Може би в него има едни кондензатор които може би се е отворил и той дава тези проблеми . Къде на трабанта има запалка или нещо за което да вържа кабелите ? Вчера със един мои приятел разсъждавахме ![]() |
Автор: | Оги [ Понеделник, 08.10.2012 г. 13:42 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радои |
Масата е минус и я има на всяка здрава метална част и на който и да е кафяв кабел от инсталацията да хванеш. |
Автор: | koce [ Понеделник, 08.10.2012 г. 15:07 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радио |
Колегата казва, че не при палене а при подаване на газ изключва. Някои апарати изключват при по-висок волтаж. При подаване на газ той се вдига от алтернатора и това е защита да не изгори апарата. Провери и почисти клемите на акомулатора и клемите. С мултицет провери на кабелите при подаване на газ да не е повече от 13.7 волта. Провери има ли електролит във всички клетки на акомулатора, ако е обслужваем. За проба може да го смениш с друг. Другата причина повредено реле на алтернатора и от там да дава по-висок волтаж. Мултицета ще покаже. Успех. И си поправи заглавието не радои, а радио. |
Автор: | Каракачана [ Понеделник, 08.10.2012 г. 17:46 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радои |
Акумулатора е пред уволнение . Използвам него защото трабанта няма никакви документи и не е в движение затова и акумулатора не му е в ред . когато ходя да карам колата акумулатора се зарежда 3-4 часа за да може колицата да запали или най-лесно е като я бутна малко на втора скорост ,запалва после акумулатора се зарежда . Според мен апарата гасне понеже не е свързан на правилното място ,преди колата беше с един стар и по голям ремък които не зареждаше хубаво и тогава не съм имал ядове със апарата . Майка ми има Рено Клио което е със съдия проблем когато кара с повече от 100 км/ч и се осили радиото повече от половината то гасне но не се включва . Това вече не е мои проблем , това може би е както казах по горе да се е отворил кондензатор . Още веднъж ще проверя връзките с тока и ще премеря с мултицета . Благодаря за отговорите ви. ![]() Кажете ми само от къде да си поправя името на темата ? |
Автор: | Каракачана [ Вторник, 09.10.2012 г. 19:54 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радио |
@koce Когато запаля трабанта и му дам газ и в това време меря с мутицета клемите на акумулатора не трябва да показва повече от 13.7 волта ли ? И ако е повече значи имам проблем със релето или ? А ако е по малко от 13.7 значи къде трябва да е проблема ? Акумулатора ми е толкова зле че /полюс +/ се овлажнява при почти всяко ходене там където е трабанта. Сега за състоянието на акумулатора е така понеже аз не всеки ден го карам пък и той е на 3-4 години една от която беше зимата в един гараж без да се ползва ,та сега няма да му взема нов каквото и да стане ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Автор: | Nasakoto [ Сряда, 10.10.2012 г. 18:02 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радио |
Не трябва да ти се овлажнява плюсовата клема. Сигурен ли си, че зареждащата система на колата е изправна? "Мирише" ми на презареждане. Така и не казваш колко точно е напрежението като подаваш газ, в момента в който радиото се рестартира. Ще спестиш много гадаене. ![]() |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 11.10.2012 г. 09:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радио |
Не ми се вярва при мъртва клетка да палиш с тоя акумулатор, макар че при Трабант е напълно възможно. Най-добре ако се съмняваш в това, вземи за проба акумулатор от друга кола, където няма проблеми. Иначе окисляването на клемата не е причина за проблеми с радиото. Аз така си карах цяла година и нямах проблеми с токовете, просто зимата при -10 спря да пали и се наложи да купувам нов акумулатор. |
Автор: | Каракачана [ Събота, 20.10.2012 г. 13:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Свързване на радио |
Ами всъщност проблема не е бил в акумулатора ами в кабелите от радиото към него . ![]() Се пак ви благодаря за отговорите ,на скоро един приятел се обърна с този трабант на една страна и нямаше никакви поражения освен дръжката на вратата беше влязла 2 мм в вратата ![]() |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |