Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Спирачни барабани http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=437 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | theultimate [ Петък, 18.04.2008 г. 19:57 ч. ] |
Заглавие: | Спирачни барабани |
Предните спирачни барабани с които съм в момента са доста набраздени и явно са за смяна/престъргване. Имам в нас чисто нови барабани, но пък нямат вентилационни отвори. Тези отвори играят ли някаква роля или с тях и без тях си е все едно и също? |
Автор: | Santa [ Петък, 18.04.2008 г. 21:15 ч. ] |
Заглавие: | |
Опитът ми с коли с 4 барабана се свежда до ЗАЗ. Единствената разлика която съм усетил е,че при вентилираните барабани живота на накладки и цилиндърчета се скъсява драстично.Прахта от пътя направо им разказва играта. |
Автор: | ivo [ Събота, 19.04.2008 г. 14:07 ч. ] |
Заглавие: | |
ам чи искам да ва питам разглеждам тука форума и гледам на не едно място че хората все по често си слагат дискови спирачки на предните гуми и че се чудя има ли фаида от тия ми ти дискове и не могат ли оригиналните барабани (след смяна на накладките обезвъздушаване и всичко нужно) да се направят да спират почти толкова добре колкото и дискове от голф 2 и има ли такива от вас които след въпреки труда вложен в барабаните да не е постигнал голям успех че да знам дали да ги почвам спирачките ?? |
Автор: | theultimate [ Събота, 19.04.2008 г. 14:22 ч. ] |
Заглавие: | |
За спиране спират. Може да се направят да блокират и 4те колела. Проблема е че барабана е затворен и охлаждането е много лошо. Няколко по екстремни спирания или продължително спускане по надолнище по някои проход с по-висока скорост и барабаните прегряват, от там се намалява спирачното действие, а може и да ти изкипи течността или да ти се "запали" феродото. Дисковете дори да не са вентилирани пак имат в пъти по добро охлаждане, отделно че са по-големи. С други думи ако не караш агресивно и ако не ти е крака постоянно на спирачката - барабаните стават. Ако обичаш високите скорости и карането на газ-спирачка - дискове. |
Автор: | орлича [ Събота, 19.04.2008 г. 18:26 ч. ] |
Заглавие: | |
Тези барабани с шлиците са предни именно за да се охлаждат по-добре. |
Автор: | theultimate [ Събота, 19.04.2008 г. 18:48 ч. ] |
Заглавие: | |
Мене това ми беще въпроса - дали има съществена разлика в охлаждането между обикновените барабани и барабаните с вентилационни отвори? |
Автор: | орлича [ Събота, 19.04.2008 г. 19:06 ч. ] |
Заглавие: | |
Има толкова, доколкото ако сложиш затворените отпред - на третото спиране от Алеко надолу трябва да чакаш 10 минути да изстинат. Слагай тези с шлиците и не му мисли. |
Автор: | MSTT [ Събота, 19.04.2008 г. 19:46 ч. ] |
Заглавие: | |
За това ли говорим ? |
Автор: | theultimate [ Събота, 19.04.2008 г. 20:37 ч. ] |
Заглавие: | |
Не, просто предните барабани имат отстрани отвори. Явно тия новите ще се слагат отзад, а предните ще се стържат. |
Автор: | Torsi [ Събота, 19.04.2008 г. 22:20 ч. ] |
Заглавие: | |
охлаждането е едно и също и при двата модела...Разликата е че тия отвори са да излизат прахта и буклука които се получава от предните накладки....Аз в момента съм с барабани без каквито и да е отвори и си е перфектно.... |
Автор: | филип3 [ Вторник, 29.04.2008 г. 20:20 ч. ] |
Заглавие: | |
Оригинално предните барабани имат отвори за охлаждане-колко са ефективни?-е не е без нищо |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |