Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Спирачни барабани
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=437
Страница 1 от 1

Автор:  theultimate [ Петък, 18.04.2008 г. 19:57 ч. ]
Заглавие:  Спирачни барабани

Предните спирачни барабани с които съм в момента са доста набраздени и явно са за смяна/престъргване. Имам в нас чисто нови барабани, но пък нямат вентилационни отвори. Тези отвори играят ли някаква роля или с тях и без тях си е все едно и също?

Автор:  Santa [ Петък, 18.04.2008 г. 21:15 ч. ]
Заглавие: 

Опитът ми с коли с 4 барабана се свежда до ЗАЗ.
Единствената разлика която съм усетил е,че при вентилираните барабани живота на накладки и цилиндърчета се скъсява драстично.Прахта от пътя направо им разказва играта.

Автор:  ivo [ Събота, 19.04.2008 г. 14:07 ч. ]
Заглавие: 

ам чи искам да ва питам
разглеждам тука форума и гледам на не едно място че хората все по често си слагат дискови спирачки на предните гуми
и че се чудя има ли фаида от тия ми ти дискове и не могат ли оригиналните барабани (след смяна на накладките обезвъздушаване и всичко нужно) да се направят да спират почти толкова добре колкото и дискове от голф 2
и има ли такива от вас които след въпреки труда вложен в барабаните да не е постигнал голям успех че да знам дали да ги почвам спирачките ?? :roll: :roll:

Автор:  theultimate [ Събота, 19.04.2008 г. 14:22 ч. ]
Заглавие: 

За спиране спират. Може да се направят да блокират и 4те колела. Проблема е че барабана е затворен и охлаждането е много лошо. Няколко по екстремни спирания или продължително спускане по надолнище по някои проход с по-висока скорост и барабаните прегряват, от там се намалява спирачното действие, а може и да ти изкипи течността или да ти се "запали" феродото. Дисковете дори да не са вентилирани пак имат в пъти по добро охлаждане, отделно че са по-големи. С други думи ако не караш агресивно и ако не ти е крака постоянно на спирачката - барабаните стават. Ако обичаш високите скорости и карането на газ-спирачка - дискове.

Автор:  орлича [ Събота, 19.04.2008 г. 18:26 ч. ]
Заглавие: 

Тези барабани с шлиците са предни именно за да се охлаждат по-добре.

Автор:  theultimate [ Събота, 19.04.2008 г. 18:48 ч. ]
Заглавие: 

Мене това ми беще въпроса - дали има съществена разлика в охлаждането между обикновените барабани и барабаните с вентилационни отвори?

Автор:  орлича [ Събота, 19.04.2008 г. 19:06 ч. ]
Заглавие: 

Има толкова, доколкото ако сложиш затворените отпред - на третото спиране от Алеко надолу трябва да чакаш 10 минути да изстинат. Слагай тези с шлиците и не му мисли.

Автор:  MSTT [ Събота, 19.04.2008 г. 19:46 ч. ]
Заглавие: 

За това ли говорим ?

Изображение

Автор:  theultimate [ Събота, 19.04.2008 г. 20:37 ч. ]
Заглавие: 

Не, просто предните барабани имат отстрани отвори. Явно тия новите ще се слагат отзад, а предните ще се стържат.

Автор:  Torsi [ Събота, 19.04.2008 г. 22:20 ч. ]
Заглавие: 

охлаждането е едно и също и при двата модела...Разликата е че тия отвори са да излизат прахта и буклука които се получава от предните накладки....Аз в момента съм с барабани без каквито и да е отвори и си е перфектно....

Автор:  филип3 [ Вторник, 29.04.2008 г. 20:20 ч. ]
Заглавие: 

Оригинално предните барабани имат отвори за охлаждане-колко са ефективни?-е не е без нищо :roll:

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/