Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Re: Не пали 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч.
Мнения: 9
Местоположение: Pyce
Мнение Не пали
А как палеше...
Дайте съвет, колеги - не съм много на ТИ с двутактовите двигатели.
Колата си палеше лесно, дори един признат специалист я прегледа основно и се възхити от това, че няма нужда от никакви интервенции по двигателя.
А като дойде време да я подкарам и да си я прибера в къщи - запали, после угасна и край......
Издърпах я как да е за срам от комшиите. Сто пъти опитвам, два пъти вече презареждам акумулатор - не ще и не ще.
Гориво - има. Искри в свещите - има. Свещите обаче не са мокри. ТОва означава ли че не постъпва гориво? От карбуратора прокапва, значи до там стига.
Какво още да проверя?
Проблема ми е че колата е в едно диво село, не ми се иска да возя майстор специално за това. ДА пробвам с вашите съвети да я запаля,а ?
Благодаря предварително

P.S. Не уточних че става дума за нова придобивка, върху която ще зе упражняваме в часовете по Труд и Творчество. Предимно визуално, но не е лошо и двигателя да си е добре.


Вторник, 21.09.2010 г. 12:41 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Не пали
Един познат правеше номер на мотоциклет - Балкан за да разбере дали му е прецакан карбуратора.Сваляше го и с една спринцовка пълна с бензин докато въртях манивелата впръскваше и мотора запали.Не знам дали ще стане и така номера при трабанта - да свалиш карбуратора и докато някой върти да му "боцнеш" зелена кръв.Естествено запуши да не влиза много въздух с едно парцалче, но и да не го засмуче - виж там, не ти пречи да опиташ, щом има ток да те утрепе и бензин, но свещите не са мокри.
Колегите също да дадат мнение, не се осланяй само на моето.
И накрая късмет и честито за придобивката.

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 21.09.2010 г. 15:42 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Не пали
Ае тука нещо бъг стана, не съм пускал аз мнението, а пише че аз съм автора а капитана е отговорил. :shock:

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 21.09.2010 г. 16:01 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч.
Мнения: 9
Местоположение: Pyce
Мнение Re: Не пали
И как се сваля карбуратор ако ме упъти някой... цена няма да има.
Thank you


Вторник, 21.09.2010 г. 18:22 ч.
Профил
Уж Трабантаджия
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч.
Мнения: 168
Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
Мнение Re: Не пали
От карбуратора е имал съм същия проблем виж отвори го и почисти жигльорите и смъкни нивото.


Вторник, 21.09.2010 г. 20:15 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Не пали
Развий свещите и налей по една капачка от фанта бензин завий ги и пробвай,запали ли и угасне, проблема е в :кранче за бензин,турбинка за разхода на бензин ако има такава или карбуратор.
Карбураторът е едното гадно нещо за сваляне при трабанта.Спираш кранчето за бензина,с ключ 17 развиваш бензинопровода и пазиш двете уплътнителни шайби,откачаш жилото за газта,махаш жилото на смукача,с къс гаечен ключ 13 развиваш двете гайки на фланеца на карбуратора и пробваш да го извадиш.Ако не успееш махаш ламариненият кожух на двигатела и тогава излиза лесно.После кагато се вързва жилото на смукача го издърпваш около 3 милиметра и тогава се стяга за лоста на карба,това се прави за да си сигурен,че като го натиснеш смукача е затворен със сигурност.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Вторник, 21.09.2010 г. 22:02 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Не пали
Ми следиш. Започваш от кранчето за бензин, после към разходомера, после карбуратор. Щом свещите не са влажни значи нямаш гориво в цилиндрите. Лично аз мисля че е иглата на карбуратора (поне при мен беше така). А за да е отпушиш даже мисля че не е нужно да сваляш целия карбуратор (поне при мене беше така).

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Събота, 25.09.2010 г. 13:42 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч.
Мнения: 9
Местоположение: Pyce
Мнение Re: Не пали
Благодаря на всички.
НИкак, ама никак не ми се иска да рискувам с разглобяване на карбуратор...
ЩЕ пробвам външно нещо да разбутам, дано стане............


Вторник, 28.09.2010 г. 12:23 ч.
Профил
Wing Tsun Fighter
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч.
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Мнение Re: Не пали
Капачето на карбуратора се държи на 4 болта 10 (ако не се лъжа). Откачаш бензинопровода и още едно късо маркучле. Развиваш болтовете и вдигаш капачето като внимаваш иглата да не падне, че няма да е намериш след това. Според мене иглата ти е заседнала и не пуска бензин. А за найстина добър ефект ще е най-добре да свалиш карбуратора и да го изчистиш добре.

_________________
Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.


Вторник, 28.09.2010 г. 19:05 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч.
Мнения: 9
Местоположение: Pyce
Мнение Re: Не пали
Thank you people! [smilie=2beers]
ЩЕ пробвам, само да спре дъжда!


Сряда, 29.09.2010 г. 10:38 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч.
Мнения: 9
Местоположение: Pyce
Мнение Re: Не пали
Привет

Диагноза "Съединителят много буксува, трябва да се сменя.."

Някой може ли да ме ориентира какви пари да наглася за части и труд?

Грубо естествено, горе-долу....

Благодаря предварително


Сряда, 13.04.2011 г. 18:22 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Не пали
Ами зависи какво по-точно е за смяна.
Може да е само феродото на диска, целият диск, диска и притискателя .
А като се отвори, може и аксиалният лагер да е за смяна .
Маслото също се сменя . :)

''Някой може ли да ме ориентира какви пари да наглася за части и труд? ''
Смяната е лесна, трудно ще намериш някой, дето да сменява нещо по Трабант .

Иначе 40 лева трябва да ти стигнат според мен за да смениш притискателя и диска със запазени втора употреба.
За нови части - не знам какви са цените .

А може и с 10 лева да минеш - ако е само феродото на диска. Аз преди няколко години така оправих нещата .

п.п.Може и жилото на съединителя да трябва да се регулира .


Сряда, 13.04.2011 г. 19:48 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Не пали
И да намериш майстор, за смяна на съединител ще ти отрежат главата, а реално е работа за 1-2-3 часа и не изисква уникални познания или специални инструменти.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 14.04.2011 г. 00:24 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч.
Мнения: 9
Местоположение: Pyce
Мнение Re: Не пали
Хайдеее, почва се!

Субектът вече е ремонтиран и във форма!

Вече пали - по думите на майстора са му били слепнали някакви чукчета (не разбрах какви, уж съм с електронно запалване) и в резервоара е било пълно със всякакви гадости.

Съединителя е сменен - нов диск и обърнат маховик (пак не знам защо... нещо бил изтрит от едната страна...)
И следва г*зарията - - предницата е вдигната с 10-тина санта.

Оттук нататък се надявам да се поспра с майсторите и със собствени сили и средства пристъпвам към осъвременяване на интериор и екстериор.

Скоро ще кача и снимки


Петък, 29.04.2011 г. 10:51 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч.
Мнения: 9
Местоположение: Pyce
Мнение Re: Не пали
Ето, дойде време и за резачката!

Тавана подстриган успешно!

Започва борбата с веждите, само да не завали пак...

Ето и малко снимки

http://meogop.snimka.bg/tuning/trabi-up ... 9.24102185

Кажете моля ви, много ли е важна разпорката между двата задни подкалника? Иска ми се да я махна, но малко ме е страх. Дали е носеща?


Неделя, 03.07.2011 г. 12:01 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов