Re: Проверка на електронното запалване - как става ?
на авансовата плочка кабелите са : кафяв, зелен, черен.
-подаваш контакт
-закачваш мултицета /или волтметър/ на кафяв /-/ и черен /+/ - трябва да отчете напрежение 12 в;
-сваляш свещите за да не правиш бицепси от компресията и закачваш мултицета на кафяв /-/ и зелен /+/ - завърташ перката така, че вала да направи пълен оборот или 2- трябва мултицета да отчете напрежение 12 в , което го има на 180 гр от завъртането на вала и съответно за толкоз го няма и е 0.
Ако това е така - с платките нямаш проблем, остава да нагласиш центровката.
Ако първото е да, а второто не - долната платка е аут.
Ако първото е не- горната е скапана или не идва захранване.
п.с. Горната е била загряла от включения контакт за повече време. Затова се правят пробите и контакта се изключва. Пък ако е изгоряла- имам 1 читава, мисля, че се сещам и къде е.