Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Re: Не пали
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=3153
Страница 1 от 2

Автор:  Capt.Fisher [ Вторник, 21.09.2010 г. 12:41 ч. ]
Заглавие:  Не пали

А как палеше...
Дайте съвет, колеги - не съм много на ТИ с двутактовите двигатели.
Колата си палеше лесно, дори един признат специалист я прегледа основно и се възхити от това, че няма нужда от никакви интервенции по двигателя.
А като дойде време да я подкарам и да си я прибера в къщи - запали, после угасна и край......
Издърпах я как да е за срам от комшиите. Сто пъти опитвам, два пъти вече презареждам акумулатор - не ще и не ще.
Гориво - има. Искри в свещите - има. Свещите обаче не са мокри. ТОва означава ли че не постъпва гориво? От карбуратора прокапва, значи до там стига.
Какво още да проверя?
Проблема ми е че колата е в едно диво село, не ми се иска да возя майстор специално за това. ДА пробвам с вашите съвети да я запаля,а ?
Благодаря предварително

P.S. Не уточних че става дума за нова придобивка, върху която ще зе упражняваме в часовете по Труд и Творчество. Предимно визуално, но не е лошо и двигателя да си е добре.

Автор:  j_totkow [ Вторник, 21.09.2010 г. 15:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Един познат правеше номер на мотоциклет - Балкан за да разбере дали му е прецакан карбуратора.Сваляше го и с една спринцовка пълна с бензин докато въртях манивелата впръскваше и мотора запали.Не знам дали ще стане и така номера при трабанта - да свалиш карбуратора и докато някой върти да му "боцнеш" зелена кръв.Естествено запуши да не влиза много въздух с едно парцалче, но и да не го засмуче - виж там, не ти пречи да опиташ, щом има ток да те утрепе и бензин, но свещите не са мокри.
Колегите също да дадат мнение, не се осланяй само на моето.
И накрая късмет и честито за придобивката.

Автор:  j_totkow [ Вторник, 21.09.2010 г. 16:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Ае тука нещо бъг стана, не съм пускал аз мнението, а пише че аз съм автора а капитана е отговорил. :shock:

Автор:  Capt.Fisher [ Вторник, 21.09.2010 г. 18:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

И как се сваля карбуратор ако ме упъти някой... цена няма да има.
Thank you

Автор:  Frederik [ Вторник, 21.09.2010 г. 20:15 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

От карбуратора е имал съм същия проблем виж отвори го и почисти жигльорите и смъкни нивото.

Автор:  montoya [ Вторник, 21.09.2010 г. 22:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Развий свещите и налей по една капачка от фанта бензин завий ги и пробвай,запали ли и угасне, проблема е в :кранче за бензин,турбинка за разхода на бензин ако има такава или карбуратор.
Карбураторът е едното гадно нещо за сваляне при трабанта.Спираш кранчето за бензина,с ключ 17 развиваш бензинопровода и пазиш двете уплътнителни шайби,откачаш жилото за газта,махаш жилото на смукача,с къс гаечен ключ 13 развиваш двете гайки на фланеца на карбуратора и пробваш да го извадиш.Ако не успееш махаш ламариненият кожух на двигатела и тогава излиза лесно.После кагато се вързва жилото на смукача го издърпваш около 3 милиметра и тогава се стяга за лоста на карба,това се прави за да си сигурен,че като го натиснеш смукача е затворен със сигурност.

Автор:  Reiko [ Събота, 25.09.2010 г. 13:42 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Ми следиш. Започваш от кранчето за бензин, после към разходомера, после карбуратор. Щом свещите не са влажни значи нямаш гориво в цилиндрите. Лично аз мисля че е иглата на карбуратора (поне при мен беше така). А за да е отпушиш даже мисля че не е нужно да сваляш целия карбуратор (поне при мене беше така).

Автор:  Capt.Fisher [ Вторник, 28.09.2010 г. 12:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Благодаря на всички.
НИкак, ама никак не ми се иска да рискувам с разглобяване на карбуратор...
ЩЕ пробвам външно нещо да разбутам, дано стане............

Автор:  Reiko [ Вторник, 28.09.2010 г. 19:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Капачето на карбуратора се държи на 4 болта 10 (ако не се лъжа). Откачаш бензинопровода и още едно късо маркучле. Развиваш болтовете и вдигаш капачето като внимаваш иглата да не падне, че няма да е намериш след това. Според мене иглата ти е заседнала и не пуска бензин. А за найстина добър ефект ще е най-добре да свалиш карбуратора и да го изчистиш добре.

Автор:  Capt.Fisher [ Сряда, 29.09.2010 г. 10:38 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Thank you people! [smilie=2beers]
ЩЕ пробвам, само да спре дъжда!

Автор:  Capt.Fisher [ Сряда, 13.04.2011 г. 18:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Привет

Диагноза "Съединителят много буксува, трябва да се сменя.."

Някой може ли да ме ориентира какви пари да наглася за части и труд?

Грубо естествено, горе-долу....

Благодаря предварително

Автор:  ivanski [ Сряда, 13.04.2011 г. 19:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Ами зависи какво по-точно е за смяна.
Може да е само феродото на диска, целият диск, диска и притискателя .
А като се отвори, може и аксиалният лагер да е за смяна .
Маслото също се сменя . :)

''Някой може ли да ме ориентира какви пари да наглася за части и труд? ''
Смяната е лесна, трудно ще намериш някой, дето да сменява нещо по Трабант .

Иначе 40 лева трябва да ти стигнат според мен за да смениш притискателя и диска със запазени втора употреба.
За нови части - не знам какви са цените .

А може и с 10 лева да минеш - ако е само феродото на диска. Аз преди няколко години така оправих нещата .

п.п.Може и жилото на съединителя да трябва да се регулира .

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 14.04.2011 г. 00:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

И да намериш майстор, за смяна на съединител ще ти отрежат главата, а реално е работа за 1-2-3 часа и не изисква уникални познания или специални инструменти.

Автор:  Capt.Fisher [ Петък, 29.04.2011 г. 10:51 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Хайдеее, почва се!

Субектът вече е ремонтиран и във форма!

Вече пали - по думите на майстора са му били слепнали някакви чукчета (не разбрах какви, уж съм с електронно запалване) и в резервоара е било пълно със всякакви гадости.

Съединителя е сменен - нов диск и обърнат маховик (пак не знам защо... нещо бил изтрит от едната страна...)
И следва г*зарията - - предницата е вдигната с 10-тина санта.

Оттук нататък се надявам да се поспра с майсторите и със собствени сили и средства пристъпвам към осъвременяване на интериор и екстериор.

Скоро ще кача и снимки

Автор:  Capt.Fisher [ Неделя, 03.07.2011 г. 12:01 ч. ]
Заглавие:  Re: Не пали

Ето, дойде време и за резачката!

Тавана подстриган успешно!

Започва борбата с веждите, само да не завали пак...

Ето и малко снимки

http://meogop.snimka.bg/tuning/trabi-up ... 9.24102185

Кажете моля ви, много ли е важна разпорката между двата задни подкалника? Иска ми се да я махна, но малко ме е страх. Дали е носеща?

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/