Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Чистене на карбуратор http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=26 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | theultimate [ Понеделник, 11.02.2008 г. 15:07 ч. ] |
Заглавие: | Чистене на карбуратор |
Празния ми ход откачи съвсем - губи се постоянно, преходния режим е трагичен. Явно трябва да го сваля да го чистя. Някой правил ли го е това до сега и какво точно трябва да се изчисти, без да има опасност да объркам някакви регулировки? |
Автор: | Santa [ Вторник, 12.02.2008 г. 00:41 ч. ] |
Заглавие: | |
Автосервиза на "Клаас" ООД се намира на бул."Цар Освободител" N:105A (В двора на Строителен техникум) Там има ултразвукова вана за карбуратори. |
Автор: | theultimate [ Вторник, 12.02.2008 г. 00:53 ч. ] |
Заглавие: | |
Какво точно прави тази ултразвукова вана? |
Автор: | ivan [ Вторник, 12.02.2008 г. 19:38 ч. ] |
Заглавие: | |
ЗА 20 лв почиствам и регурирам карбове на трабант с гаранция |
Автор: | Teo [ Вторник, 12.02.2008 г. 21:51 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Чистене на карбуратор | |||||||||
Вари го в оцет Моят така е почистен, а беше толкова затлачен от седене, че дори и не палеше |
Автор: | Santa [ Сряда, 13.02.2008 г. 02:16 ч. ] |
Заглавие: | |
Може и един черен чай да му свариш.Ултразвукови вани се препоръчват за чистене на карбове дори в литературата от 80-те години.Явно ги е имало и са се доказали като ефективност далеч преди това. Представлява вана,пълна с миещ разтвор.Смес от разни химикали,едно време са ползвали и керосин.Под нея има генертор на ултразвук.Той служи за разтрептяване на разтвора с ултразукова честота.Така миещият разтвор прониква в абсолютно всички канали,каналчета и т.н. и разбива всички налепи,отлагания и др.Няма аналог по ефективност. |
Автор: | porostorm [ Сряда, 13.02.2008 г. 03:08 ч. ] |
Заглавие: | |
Ако решиш да го миеш сам аз имам керосин, но не ти го препоръчвам... той е мазен като нафтата. |
Автор: | montoya [ Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:34 ч. ] |
Заглавие: | |
Друг изпитан метод е разглобява се всичко и се накисва 24 часа в кореселин.После всяко нещо което се вади се продухва с въздух. Много трябва да се внимава за гумените детайли, като О-пръстени, гарнитури и семеринга на 28 НВ 1-1 да не се топят в кореселина, защото ги разваля и трябва да се сменят с нови. |
Автор: | theultimate [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 18:37 ч. ] |
Заглавие: | |
Проблема се оказа износено уплътнение на винта на празен ход. Движи се много лесно и се самозатяга. Добре че послушах Наско, а не се набутах 20лв за майстор |
Автор: | Ivaka [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 19:04 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
Тоя освен да спъва колите друго май не може. Поне така съм чувал за него Справка - питайте Дядо Тошо(ТТТ) |
Автор: | porostorm [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 23:27 ч. ] |
Заглавие: | |
Аре некой майстор по карбураторите да се захване с моя Pierburg 2BE, здраво ли му е дупе на някой разбирач |
Автор: | TTT [ Петък, 22.02.2008 г. 22:44 ч. ] |
Заглавие: | |
Втория ми Вартбург, като го купих, вървеше като фурия. Не само пернишките Голфове ми лапаха пушека, ами се надбягвах и с Мазда 6. Естествено и разхода беше...(не е за казване) Тъй като карбуратора беше много мърляв, измих го с бензин, четки, четчици, парцали и го продухах със сгъстен въздух. Светна. Не мога да ви дам смислено обяснение защо отидох при Пецанов. Разглоби го, продуха го, настрои му клапите на стенд и с микрометричен индикаторен часовник и от тогава ... колата ми е като спъната. Въртях двата винта, има леко подобрение, но не е онзи звяр. СЪВЕТ ! Не си варете карбураторите в оцет! Има опасност да преебете "О" пръстени, мембрани и гарнитури, ако някои от тях са останали недемонтирани. Коресилина също не винаги е дружелюбно настроен към тях. Най-качественото почистване си остава ултразвукова вана.Изпитана технология "от време оно". Класика. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |