Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Настройка на карбуратор
Сега нямам време да търся, но в книгата Аз ремонтирам трабант го пише - има я качена във форума. Огъваш леко пластинката под поплавъка докато постигнеш нужното ниво, като гледаш да е много точно измерено с шублер. Простичка работа е, но е важно да е точно.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 10.03.2009 г. 15:37 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Настройка на карбуратор
разстоянието от поплавъка до ръба на капачето трябва да е 20 милиметра!
|
Събота, 21.03.2009 г. 19:08 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Настройка на карбуратор
Инжинере нищо лично но като не разбираш си трай!Не лъжи хората
by theultimate: А ти като разбираш напиши нещо полезно, не е нужно да се заяждаш.
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 22.03.2009 г. 23:39 ч. |
|
|
milenskior
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч. Мнения: 49 Местоположение: гр. Оряхово
|
Re: Настройка на карбуратор
Не се карайте ето ви картинките:
|
Понеделник, 23.03.2009 г. 09:56 ч. |
|
|
_PePo_SpRintA_
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 29.01.2009 г. 18:07 ч. Мнения: 72 Местоположение: Ловеч
Skype: preslav.i4ev
|
Re: Настройка на карбуратор
Благодаря! Сега е бомба
|
Понеделник, 23.03.2009 г. 14:35 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Настройка на карбуратор
И от мен колега нищо лично но все пак съм в час и подолу колегат аго е показал а ти едва ли ще уцелиш тези 2 мм а и те няма да имат чудовищно значение!
|
Понеделник, 23.03.2009 г. 18:09 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Настройка на карбуратор
Там 0.2 мм са от голямо значение..колкото дали мога или не-повярвай ми мога доста повече от тва да регулирам карбуратор
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Понеделник, 23.03.2009 г. 18:38 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Настройка на карбуратор
Спорите за глупости. Милен ви даде картинката със стойностите, взимате един нормален шублер и няма какво да целите...то се вижда. Точно нивото в карбуратора е от важните настройки и не се прави на око.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 23.03.2009 г. 21:15 ч. |
|
|
denis1992
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 20.08.2016 г. 15:13 ч. Мнения: 4 Местоположение: vraca
|
Re: Настройка на карбуратор
здравейте от няколко дни си купих трабант 601 с последният карборатор съм от както го купих чета в форума кое как се прави защото аз го взех полу омрял с издухани гарнитури само един палеш цилиндър и така сичко оправих искам само да ви попитам след тези настроики на карборатора би трябвало да гори в нормите или ? защото в момента с един литър бензин може да се каже че не минавам и километър имам и друг въпрос за скоростите на място ги реди но в движение не като изклиуча от първа дори и нея немога да вклиуча блокирват докато не вкарам някоя висока примерно 3 та или 4 но от 1 ва за 2 ра немога да влиуча смених маслото с това което е написано в темата за скоростите българското масло забравих как се казва но нищо реголирах съединителя но пак нищо е ще съм ви благодарен ако ми отговорите
|
Сряда, 24.08.2016 г. 23:57 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Настройка на карбуратор
Разбери дали свещите ти са наред.Карбуратора ти почиствал ли си го ? Може да е затъкнат от мръсотия.Направи първо това и да запали и държи обороти, пък после ще оправим скоростите.Имах такъв проблем със скоростната кутия.Смених я нацяло за 50 лв.
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Четвъртък, 25.08.2016 г. 20:59 ч. |
|
|
denis1992
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 20.08.2016 г. 15:13 ч. Мнения: 4 Местоположение: vraca
|
Re: Настройка на карбуратор
да почистих карбуратора но май много съм го разбазикал на сякаде сичко въртях освем пломбирания болт който се намира от страната на която се закрепва към блока свещите са нови до пълно загряване на колата постоянно трябва да съм на смукач и 2 литра бинзин ги папка след това вдига обороти до небето свещите и кабелите са нови какво ли не правих като затегна големия болт на карба който е от дясно до колкото разбрах е за въздуха намалява оборотите ако го отвия както пише я 2 2.5 оброта вдига оборотите докато не изравни двигателя и смукача е на 30 процента опънат иначе омира и не иска дори да се изреже
|
Сряда, 31.08.2016 г. 16:01 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Настройка на карбуратор
Според мен имаш някой запушен жигльор или проблем около поплавъка и иглата на карбуратора. Трябва да постигнеш стабилни празни обороти и чисто форсиране на двигателя при подаване на газ на място. Едва тогава може да се гледа разхода, тъй като в момента го караш почти през цялото време на смукач и оттук разходът ти е много висок. Какъв е цветът на свещите след работа на двигателя? Дали са свещи, подходящи за Трабант? Центровката проверил ли си?
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Четвъртък, 01.09.2016 г. 13:57 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Настройка на карбуратор
Смукачът яде много бензин,да;трябва половин до една минута след запалването да се прибере докрай. От това което говориш ми се струва че системата за празен ход не е както трябва.Нарича се "система за празен ход" но тя участва в смесообразуването заедно с главната система при скорости до около 60-70 километра.Така че нейната изрядна функционалност е много важна за нормалната работа на всеки един двигател.С този карбуратор нямам опит,в книгата "Аз ремонтирам трабант" са описани всичките карбуратори доста подробно и същевременно на прост език.При него дроселовата клапа трябва да се отвори малко при издърпване на смукача;ако пък смукачът не е в ред не можеш да го запалиш въобще.
|
Четвъртък, 01.09.2016 г. 23:29 ч. |
|
|
denis1992
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 20.08.2016 г. 15:13 ч. Мнения: 4 Местоположение: vraca
|
Re: Настройка на карбуратор
много ми е интерестно защо когато купих трабанта големия болт от лявата страна на карбуратора бе затегнат до край каква роля играе той когато го отвивам вдига оборотите кото го навия падат
|
Петък, 02.09.2016 г. 12:45 ч. |
|
|
Venci_002
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч. Мнения: 63 Местоположение: Варна
|
Re: Настройка на карбуратор
Големият винт отляво служи вероятно за достъп до оста на дроселовата клапа,то ест той трябва да е затегнат.С винта 22(на чертежа) се настройва скоростта на празни обороти,а с винта 23 - състава на сместа.Всички жигльорчета по системата трябва да са добре,емулсионната тръбичка да е добре и карбураторът ще заработи както трябва.
|
Петък, 02.09.2016 г. 14:42 ч. |
|
|