Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

нещо вие
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=32&t=137
Страница 1 от 1

Автор:  fraxinus [ Сряда, 20.02.2008 г. 22:05 ч. ]
Заглавие:  нещо вие

Днес като се прибирах от работа се яви неприятно виене на четвърта около 60км/ч , чува се само на четвърта и само около 60-70. Маслото е 90 EP .Четох в книжката за трабанта ,че се дължало на няква несинхронна работа на зъбните колела в диференциала и не било болка за умиране ама хубаво било да се регулира. Някакъв акъл да дадете?

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 00:58 ч. ]
Заглавие: 

Препоръчаното масло за трабант в България е еп-80. 90 е само пристата доколкото знам и там се комбинират фалшиво+неподходящо масло. Опирай да налееш нещо хубаво за 20-25лв - кастрол, мобил, валволин и токувиж спре да вие.

Автор:  Santa [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 01:25 ч. ]
Заглавие: 

Пристата за скорости няма нищо общо с ментаците за 2Т мотори.
Определено ако имаш проблем,той не е от пристата.Маслото си е достатъчно добро.Единственият му недостатък е,че идва малко гъсто зимата.Но като качество няма абсолютно никакъв проблем.

Автор:  Gosho [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 09:21 ч. ]
Заглавие: 

Че ти си имат и рядко , имат си такова което го водят спортно :D

Автор:  fraxinus [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 09:32 ч. ]
Заглавие: 

Де да знам , в книгата "Аз управлявам трабант" е препоръчано ЕП90 и за това му сложих такова /пък и го имах безпари/. Ще го сменя в събота с по-редичко дано спре да вие.

Автор:  theultimate [ Четвъртък, 21.02.2008 г. 13:48 ч. ]
Заглавие: 

Santa написа:
Пристата за скорости няма нищо общо с ментаците за 2Т мотори.
Определено ако имаш проблем,той не е от пристата.Маслото си е достатъчно добро.Единственият му недостатък е,че идва малко гъсто зимата.Но като качество няма абсолютно никакъв проблем.


Това ми го кажи след като го сипах на голфа и докато загрее хубаво мотора от първа трябва да включваш директно трета. На трабанта беше подобно, но не беше чак да не може да влезе втора, влизаще с 2 ръце и як натиск. Или е фалшиво, или просто не е за леки коли. Никаква икономия не се прави точно с трансмисионното масло тъй като струва 20лв за 4 години.

Автор:  TTT [ Неделя, 24.02.2008 г. 13:11 ч. ]
Заглавие: 

Не знам дали има във форума по-голям шовинист и радетел на българското от мен. Дори и шоколад като ми се дояде, си купувам български,макар да знам и до болка да ми е ясно, че някои от вносните са много по-вкусни. Защото знам, че макар и косвено, подпомагам скапаната икономика на скапаната ми любима Родина.

Но за маслата за скоростните кутии на нашите двутактови машини от опита на познати знам - който си е налял българско, и то 90ЕР, си е прецакал фрайлауфа и има проблеми с превключването. Аз специано употребявам Кастрол 80 ЕР. Доволен съм и за 20 години нямам проблеми нито със скоростите, нито с фрайлауфа.

Има и други качствени вносни масла. Сега поне има. Едно време си ги набавяхме само от Кореком. Срещу валута на черно. Сега пък трябва да се внимава да не е менте.Не мога да разбера защо се стискате и циганите за 20-30- лева, които се дават веднъж на 2-3 (или 4 - ако забравиш) години.

Автор:  fraxinus [ Неделя, 24.02.2008 г. 18:24 ч. ]
Заглавие: 

Не се стискам бе вчера го смених с мобил 80. Просто в книгата пишеше че трябва да се слага ЕР90 , всичките ми познати казаха че ЕР90 било идеално масло /без Илко/ и даже човека от магазина за масла /дето трябва да ми вземе парите/ каза ,че трабанта трябва да се кара точно с ЕР90 и тва е най-подходящото за него.А иначе с ЕР 90 сутрин втора направо не си влиза особенно ако е минус 5-6 вънка.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/