Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Я да попитам нещо за карбуратор и гърне.. 
Автор Съобщение
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Я да попитам нещо за карбуратор и гърне..
Здравейте...
Първо искам да попитам нещо относно центровката...Знам че имаше нещо общо между центровката на карбуратора и фаровете, но до скоро никакви проблеми не съм имал..Не че сега имам проблем де, но забелязвам следното..откакто си купих оригинални кабели за свещи BOSCH и на ниски обороти при вкл фарове работи нормално за ниски т.е около 600об/мин т.е както си трябва, но изключа ли фаровете и оборотите веднага се вдигат на около 800...Говоря за загрят двигател..Нормално ли е?

И имам следния въпрос...
Забелязах че при смяна на предните гърнета звука на трабанта се променя коренно...Както този в купето който става по-глух да речем с оригинално немско гърне така и отвън дрънченете намалява..
Идеята ми е следната..
Може ли да се сложи една тръба директно от колектора назад към задно гърне от някаква западна кола, защото онези гърнета имат свойството да поглъщат огромен шум...Тогава няма ли да утихне двигателя и да се намали шума в купето??и като цяло да стане по-добра работата на двигателя, или предното гърне малко действа като резонатор???Можели да стане..Ясно ми е че парното ще изчезне, но то и без това сега няма никакво, тъй че все тая...


Събота, 16.02.2008 г. 14:19 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Тва за оборотите си е нормално а и трабантовите гранци са си хубави

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Събота, 16.02.2008 г. 14:21 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Това за оборотите го писах преди много време. Винаги го е имало при мен, без значение с какъв акумулатор и алтернатор съм. И двете неща са в ред и въпреки това на включени фарове падат 200-300 оборота. За това празния ход се регулира зимата на пуснати фарове, защото тогава така се кара. И за лятото се прави така ако се кара много нощно време.

За гърнето - не може. Предното гърне при трабанта е специфично, създава някакъв резонанс и помага за правилната работа на двигателя. Другия вариант е резонаторна фуния, но тогава шума е ужасен. За парното ти казах - вземи си от зизи едно немско гърне и забравяш. Аз съм с такова и шума ми идва почти само от мотора. Унгарските явно изпускат въздух и са тънки. Имаш и вата, и перка - при температура около нулата на дълъг път може да се кара по тениска, за 3-4км може да свалиш якето.

За шума за съжаление единствения ефективен начин да се намали е със скъпа шумоизолация навсякъде и с основен ремонт.


Събота, 16.02.2008 г. 15:45 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Имаше една дълга дискусия относно предното гърне, в която в крайна сметка се достигна до следното: когато от двигателя излизат горещите газове и отиват в гърнето, там те се охлаждат много рязко (за това и гърнето е на толкова проветливо място - да може да ги охлади максимално много) и намаляват обема си, при което образуват вакум и издърпват газовете от следващия работен такт и по този начин се компенсира липсата на такт за изкарване на изгорелите газове :wink:
Дано ме разбрахте какво имам впредвид :roll:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Събота, 16.02.2008 г. 16:13 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
Оборотите падат при включване на фаровете, защото натоварват генераторът, който пък натоварва двигатела. Общата мощност която се консумира на къси е около 140 вата: 2 по 55 вата фарове, към 20 вата габарити и бобините на запалването някой ват.

За предното гърне ще работи и с гърне от друга кола,но двигатела няма да работи на 100%.На моят трактор с трабантов мотор сложих гърне моя измислена конструкция и си работеше,само пушеше доста докато загрее.


Събота, 16.02.2008 г. 18:50 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
И аз така мисля за оборотите, ама много хора ми казаха че на техните трабанти няма такова нещо и се хванах за главата. Иначе това за студеното предно гърне е напълно вярно. Откакто сложих ватата върви осезаено по-малко. Лятото с лекота карах със 100, докато сега е голяма мъка докато ги дигна, затова не се и опитвам много много. Вибрациите също се увеличиха, но в крайна сметка е напълно оправдан компромис за 2-3 месеца да е топло в колата.


Събота, 16.02.2008 г. 19:06 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
Да точно от генератора си е трабанта като му пуснеш повече консуматори , генератора му създава повече съпротивление , което на фона на слабия двигател веднага дава разлика в оборотите.Мойто трабантче като му се беше отчупил 1-ния колекторен пръстен и не зареждаше дигна доста оборотите


Събота, 16.02.2008 г. 22:42 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
хора, всичко което сте ми описали е така, въпроса е че това започна да става от както сложих кабели за свещите Бош...

А относно гърнето според мен без него още по-добре ще се охлажа системата като е само тръба и отива отдолу където е течението..


Неделя, 17.02.2008 г. 01:16 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Автомобилът е сложна,но за сметка на това логична сиситема.Не случайно вече не се слагат мотори по 25 коня.Не е защото производителите чак толкова са напреднал или няма нужда от такива.Ако имаше автомобил 25 коня,който да е досттъчно съвременен и да гори в града метан за 4 лв на 100 км,аз съм му сред първите купувачи.На следващия ден след пускането му съм предплатил една бройка.Ама няма.Проблемът на малките мощности е,че се влияят от твърде много фактори.Пуснеш дългите и максималната ти скорост пада от 100 на 80.Пускаш радиото и спира да зарежда...защото товара на 100 вата консуматор му идва в повече.
В твоя случай-слагаш кабелите и консумацията ти нараства с 5 вата.На пръв поглед е незначително.На практика-достатъчно много,за да оказва влияние на оборотите.Пускаш чистачки-още 100 оборота надолу.Пускаш аварийни...незнайно колко още.И това е още преди да си потеглил изобщо.
Изход....няма.Или поне не такъв,който да е финансово оправдан.Не и с тая кола.
Все пак "проблемът" си има положителна страна.По-голяма консумация на свещите,значи имаш по-силен ток там,по-силна искра,от там по-добро изгаряне.Няма да го почувстваш като снижаване на разхода,но на теория може да се получи някакъв положителен екологичен ефект.Цапаш по-малко,грижиш се за птичките и пчеличките и спомагаш нашият гаден свят,в който хората масово карат неекологични бараки,да стане малко по-добър,по-зелен и по-смислен.

Приеми го така...ще е по-лесно. :roll:


Неделя, 17.02.2008 г. 03:00 ч.
Профил ICQ
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Мислех си дали неможе на траба да се постави кондензатор,от тия яките за музики

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Неделя, 17.02.2008 г. 09:34 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
ivan написа:
Мислех си дали неможе на траба да се постави кондензатор,от тия яките за музики


Обясни си (попрочети тук-там) първо "за какво служи" кондензатора за "Car Audio" и ще разбереш че НЯМА ДА ВЪРШИ РАБОТА за това което се описва като проблем в темата. :wink:


Неделя, 17.02.2008 г. 10:12 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:38 ч.
Мнения: 37
Местоположение: София
Мнение 
При мене каквото и да пуснеш си работи все на едни обороти.Може би вашите генератори са по различни?Ако трабантите са по стари?И за това да е така.Моя е 1889 година-от последните. :roll: :arrow: :?:


Неделя, 17.02.2008 г. 12:07 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Като че ли проблема го няма ако ти е чисто нов акумулатора и алтернатора е ремонтиран скоро. А за кондензатора - безполезен е. Той служи за компенсиране на крактотрайни промени в консумацията - примерно бас. Когато консумацията се промени перманентно, той нищо не прави.


Неделя, 17.02.2008 г. 13:38 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
Mario s TT-to написа:
ivan написа:
Мислех си дали неможе на траба да се постави кондензатор,от тия яките за музики


Обясни си (попрочети тук-там) първо "за какво служи" кондензатора за "Car Audio" и ще разбереш че НЯМА ДА ВЪРШИ РАБОТА за това което се описва като проблем в темата. :wink:


Иване това исках да разбереш,но Васко те олесни като ти го обясни пределно ясно...


theultimate написа:
... А за кондензатора - безполезен е. Той служи за компенсиране на крактотрайни промени в консумацията - примерно бас. Когато консумацията се промени перманентно, той нищо не прави.


Неделя, 17.02.2008 г. 13:45 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов