Я да попитам нещо за карбуратор и гърне..
Автор |
Съобщение |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Я да попитам нещо за карбуратор и гърне..
Здравейте...
Първо искам да попитам нещо относно центровката...Знам че имаше нещо общо между центровката на карбуратора и фаровете, но до скоро никакви проблеми не съм имал..Не че сега имам проблем де, но забелязвам следното..откакто си купих оригинални кабели за свещи BOSCH и на ниски обороти при вкл фарове работи нормално за ниски т.е около 600об/мин т.е както си трябва, но изключа ли фаровете и оборотите веднага се вдигат на около 800...Говоря за загрят двигател..Нормално ли е?
И имам следния въпрос...
Забелязах че при смяна на предните гърнета звука на трабанта се променя коренно...Както този в купето който става по-глух да речем с оригинално немско гърне така и отвън дрънченете намалява..
Идеята ми е следната..
Може ли да се сложи една тръба директно от колектора назад към задно гърне от някаква западна кола, защото онези гърнета имат свойството да поглъщат огромен шум...Тогава няма ли да утихне двигателя и да се намали шума в купето??и като цяло да стане по-добра работата на двигателя, или предното гърне малко действа като резонатор???Можели да стане..Ясно ми е че парното ще изчезне, но то и без това сега няма никакво, тъй че все тая...
|
Събота, 16.02.2008 г. 14:19 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Тва за оборотите си е нормално а и трабантовите гранци са си хубави
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Събота, 16.02.2008 г. 14:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Това за оборотите го писах преди много време. Винаги го е имало при мен, без значение с какъв акумулатор и алтернатор съм. И двете неща са в ред и въпреки това на включени фарове падат 200-300 оборота. За това празния ход се регулира зимата на пуснати фарове, защото тогава така се кара. И за лятото се прави така ако се кара много нощно време.
За гърнето - не може. Предното гърне при трабанта е специфично, създава някакъв резонанс и помага за правилната работа на двигателя. Другия вариант е резонаторна фуния, но тогава шума е ужасен. За парното ти казах - вземи си от зизи едно немско гърне и забравяш. Аз съм с такова и шума ми идва почти само от мотора. Унгарските явно изпускат въздух и са тънки. Имаш и вата, и перка - при температура около нулата на дълъг път може да се кара по тениска, за 3-4км може да свалиш якето.
За шума за съжаление единствения ефективен начин да се намали е със скъпа шумоизолация навсякъде и с основен ремонт.
|
Събота, 16.02.2008 г. 15:45 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Имаше една дълга дискусия относно предното гърне, в която в крайна сметка се достигна до следното: когато от двигателя излизат горещите газове и отиват в гърнето, там те се охлаждат много рязко (за това и гърнето е на толкова проветливо място - да може да ги охлади максимално много) и намаляват обема си, при което образуват вакум и издърпват газовете от следващия работен такт и по този начин се компенсира липсата на такт за изкарване на изгорелите газове
Дано ме разбрахте какво имам впредвид
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Събота, 16.02.2008 г. 16:13 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Оборотите падат при включване на фаровете, защото натоварват генераторът, който пък натоварва двигатела. Общата мощност която се консумира на къси е около 140 вата: 2 по 55 вата фарове, към 20 вата габарити и бобините на запалването някой ват.
За предното гърне ще работи и с гърне от друга кола,но двигатела няма да работи на 100%.На моят трактор с трабантов мотор сложих гърне моя измислена конструкция и си работеше,само пушеше доста докато загрее.
|
Събота, 16.02.2008 г. 18:50 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
И аз така мисля за оборотите, ама много хора ми казаха че на техните трабанти няма такова нещо и се хванах за главата. Иначе това за студеното предно гърне е напълно вярно. Откакто сложих ватата върви осезаено по-малко. Лятото с лекота карах със 100, докато сега е голяма мъка докато ги дигна, затова не се и опитвам много много. Вибрациите също се увеличиха, но в крайна сметка е напълно оправдан компромис за 2-3 месеца да е топло в колата.
|
Събота, 16.02.2008 г. 19:06 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Да точно от генератора си е трабанта като му пуснеш повече консуматори , генератора му създава повече съпротивление , което на фона на слабия двигател веднага дава разлика в оборотите.Мойто трабантче като му се беше отчупил 1-ния колекторен пръстен и не зареждаше дигна доста оборотите
|
Събота, 16.02.2008 г. 22:42 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
хора, всичко което сте ми описали е така, въпроса е че това започна да става от както сложих кабели за свещите Бош...
А относно гърнето според мен без него още по-добре ще се охлажа системата като е само тръба и отива отдолу където е течението..
|
Неделя, 17.02.2008 г. 01:16 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Автомобилът е сложна,но за сметка на това логична сиситема.Не случайно вече не се слагат мотори по 25 коня.Не е защото производителите чак толкова са напреднал или няма нужда от такива.Ако имаше автомобил 25 коня,който да е досттъчно съвременен и да гори в града метан за 4 лв на 100 км,аз съм му сред първите купувачи.На следващия ден след пускането му съм предплатил една бройка.Ама няма.Проблемът на малките мощности е,че се влияят от твърде много фактори.Пуснеш дългите и максималната ти скорост пада от 100 на 80.Пускаш радиото и спира да зарежда...защото товара на 100 вата консуматор му идва в повече.
В твоя случай-слагаш кабелите и консумацията ти нараства с 5 вата.На пръв поглед е незначително.На практика-достатъчно много,за да оказва влияние на оборотите.Пускаш чистачки-още 100 оборота надолу.Пускаш аварийни...незнайно колко още.И това е още преди да си потеглил изобщо.
Изход....няма.Или поне не такъв,който да е финансово оправдан.Не и с тая кола.
Все пак "проблемът" си има положителна страна.По-голяма консумация на свещите,значи имаш по-силен ток там,по-силна искра,от там по-добро изгаряне.Няма да го почувстваш като снижаване на разхода,но на теория може да се получи някакъв положителен екологичен ефект.Цапаш по-малко,грижиш се за птичките и пчеличките и спомагаш нашият гаден свят,в който хората масово карат неекологични бараки,да стане малко по-добър,по-зелен и по-смислен.
Приеми го така...ще е по-лесно.
|
Неделя, 17.02.2008 г. 03:00 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Мислех си дали неможе на траба да се постави кондензатор,от тия яките за музики
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 17.02.2008 г. 09:34 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Обясни си (попрочети тук-там) първо "за какво служи" кондензатора за "Car Audio" и ще разбереш че НЯМА ДА ВЪРШИ РАБОТА за това което се описва като проблем в темата.
|
Неделя, 17.02.2008 г. 10:12 ч. |
|
|
ЧеФи
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:38 ч. Мнения: 37 Местоположение: София
|
|
Неделя, 17.02.2008 г. 12:07 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Като че ли проблема го няма ако ти е чисто нов акумулатора и алтернатора е ремонтиран скоро. А за кондензатора - безполезен е. Той служи за компенсиране на крактотрайни промени в консумацията - примерно бас. Когато консумацията се промени перманентно, той нищо не прави.
|
Неделя, 17.02.2008 г. 13:38 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Иване това исках да разбереш,но Васко те олесни като ти го обясни пределно ясно...
|
Неделя, 17.02.2008 г. 13:45 ч. |
|
|