Автор |
Съобщение |
Capt.Fisher
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч. Мнения: 9 Местоположение: Pyce
|
Не пали
А как палеше... Дайте съвет, колеги - не съм много на ТИ с двутактовите двигатели. Колата си палеше лесно, дори един признат специалист я прегледа основно и се възхити от това, че няма нужда от никакви интервенции по двигателя. А като дойде време да я подкарам и да си я прибера в къщи - запали, после угасна и край...... Издърпах я как да е за срам от комшиите. Сто пъти опитвам, два пъти вече презареждам акумулатор - не ще и не ще. Гориво - има. Искри в свещите - има. Свещите обаче не са мокри. ТОва означава ли че не постъпва гориво? От карбуратора прокапва, значи до там стига. Какво още да проверя? Проблема ми е че колата е в едно диво село, не ми се иска да возя майстор специално за това. ДА пробвам с вашите съвети да я запаля,а ? Благодаря предварително
P.S. Не уточних че става дума за нова придобивка, върху която ще зе упражняваме в часовете по Труд и Творчество. Предимно визуално, но не е лошо и двигателя да си е добре.
|
Вторник, 21.09.2010 г. 12:41 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Не пали
Един познат правеше номер на мотоциклет - Балкан за да разбере дали му е прецакан карбуратора.Сваляше го и с една спринцовка пълна с бензин докато въртях манивелата впръскваше и мотора запали.Не знам дали ще стане и така номера при трабанта - да свалиш карбуратора и докато някой върти да му "боцнеш" зелена кръв.Естествено запуши да не влиза много въздух с едно парцалче, но и да не го засмуче - виж там, не ти пречи да опиташ, щом има ток да те утрепе и бензин, но свещите не са мокри. Колегите също да дадат мнение, не се осланяй само на моето. И накрая късмет и честито за придобивката.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 21.09.2010 г. 15:42 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Не пали
Ае тука нещо бъг стана, не съм пускал аз мнението, а пише че аз съм автора а капитана е отговорил.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Вторник, 21.09.2010 г. 16:01 ч. |
|
|
Capt.Fisher
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч. Мнения: 9 Местоположение: Pyce
|
Re: Не пали
И как се сваля карбуратор ако ме упъти някой... цена няма да има. Thank you
|
Вторник, 21.09.2010 г. 18:22 ч. |
|
|
Frederik
Уж Трабантаджия
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 14:56 ч. Мнения: 168 Местоположение: гр.Благоевград
Skype: lotssan_bg
Automobile: VAZ 2101,Tt-600
|
Re: Не пали
От карбуратора е имал съм същия проблем виж отвори го и почисти жигльорите и смъкни нивото.
|
Вторник, 21.09.2010 г. 20:15 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Не пали
Развий свещите и налей по една капачка от фанта бензин завий ги и пробвай,запали ли и угасне, проблема е в :кранче за бензин,турбинка за разхода на бензин ако има такава или карбуратор. Карбураторът е едното гадно нещо за сваляне при трабанта.Спираш кранчето за бензина,с ключ 17 развиваш бензинопровода и пазиш двете уплътнителни шайби,откачаш жилото за газта,махаш жилото на смукача,с къс гаечен ключ 13 развиваш двете гайки на фланеца на карбуратора и пробваш да го извадиш.Ако не успееш махаш ламариненият кожух на двигатела и тогава излиза лесно.После кагато се вързва жилото на смукача го издърпваш около 3 милиметра и тогава се стяга за лоста на карба,това се прави за да си сигурен,че като го натиснеш смукача е затворен със сигурност.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Вторник, 21.09.2010 г. 22:02 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Не пали
Ми следиш. Започваш от кранчето за бензин, после към разходомера, после карбуратор. Щом свещите не са влажни значи нямаш гориво в цилиндрите. Лично аз мисля че е иглата на карбуратора (поне при мен беше така). А за да е отпушиш даже мисля че не е нужно да сваляш целия карбуратор (поне при мене беше така).
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Събота, 25.09.2010 г. 13:42 ч. |
|
|
Capt.Fisher
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч. Мнения: 9 Местоположение: Pyce
|
Re: Не пали
Благодаря на всички. НИкак, ама никак не ми се иска да рискувам с разглобяване на карбуратор... ЩЕ пробвам външно нещо да разбутам, дано стане............
|
Вторник, 28.09.2010 г. 12:23 ч. |
|
|
Reiko
Wing Tsun Fighter
Регистриран на: Понеделник, 19.01.2009 г. 17:15 ч. Мнения: 225 Местоположение: Пловдив
|
Re: Не пали
Капачето на карбуратора се държи на 4 болта 10 (ако не се лъжа). Откачаш бензинопровода и още едно късо маркучле. Развиваш болтовете и вдигаш капачето като внимаваш иглата да не падне, че няма да е намериш след това. Според мене иглата ти е заседнала и не пуска бензин. А за найстина добър ефект ще е най-добре да свалиш карбуратора и да го изчистиш добре.
_________________ Нормалните хора вярват, че ако нещо не работи, значи не е направено добре. Инженерите вярват, че ако нещо не работи, просто още не е довършено.
|
Вторник, 28.09.2010 г. 19:05 ч. |
|
|
Capt.Fisher
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч. Мнения: 9 Местоположение: Pyce
|
Re: Не пали
Thank you people! ЩЕ пробвам, само да спре дъжда!
|
Сряда, 29.09.2010 г. 10:38 ч. |
|
|
Capt.Fisher
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч. Мнения: 9 Местоположение: Pyce
|
Re: Не пали
Привет
Диагноза "Съединителят много буксува, трябва да се сменя.."
Някой може ли да ме ориентира какви пари да наглася за части и труд?
Грубо естествено, горе-долу....
Благодаря предварително
|
Сряда, 13.04.2011 г. 18:22 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Не пали
Ами зависи какво по-точно е за смяна. Може да е само феродото на диска, целият диск, диска и притискателя . А като се отвори, може и аксиалният лагер да е за смяна . Маслото също се сменя . ''Някой може ли да ме ориентира какви пари да наглася за части и труд? '' Смяната е лесна, трудно ще намериш някой, дето да сменява нещо по Трабант . Иначе 40 лева трябва да ти стигнат според мен за да смениш притискателя и диска със запазени втора употреба. За нови части - не знам какви са цените . А може и с 10 лева да минеш - ако е само феродото на диска. Аз преди няколко години така оправих нещата . п.п.Може и жилото на съединителя да трябва да се регулира .
|
Сряда, 13.04.2011 г. 19:48 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Не пали
И да намериш майстор, за смяна на съединител ще ти отрежат главата, а реално е работа за 1-2-3 часа и не изисква уникални познания или специални инструменти.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 14.04.2011 г. 00:24 ч. |
|
|
Capt.Fisher
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч. Мнения: 9 Местоположение: Pyce
|
Re: Не пали
Хайдеее, почва се!
Субектът вече е ремонтиран и във форма!
Вече пали - по думите на майстора са му били слепнали някакви чукчета (не разбрах какви, уж съм с електронно запалване) и в резервоара е било пълно със всякакви гадости.
Съединителя е сменен - нов диск и обърнат маховик (пак не знам защо... нещо бил изтрит от едната страна...) И следва г*зарията - - предницата е вдигната с 10-тина санта.
Оттук нататък се надявам да се поспра с майсторите и със собствени сили и средства пристъпвам към осъвременяване на интериор и екстериор.
Скоро ще кача и снимки
|
Петък, 29.04.2011 г. 10:51 ч. |
|
|
Capt.Fisher
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 20.09.2010 г. 14:09 ч. Мнения: 9 Местоположение: Pyce
|
Re: Не пали
Ето, дойде време и за резачката! Тавана подстриган успешно! Започва борбата с веждите, само да не завали пак... Ето и малко снимки http://meogop.snimka.bg/tuning/trabi-up ... 9.24102185Кажете моля ви, много ли е важна разпорката между двата задни подкалника? Иска ми се да я махна, но малко ме е страх. Дали е носеща?
|
Неделя, 03.07.2011 г. 12:01 ч. |
|
|