Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО 
Автор Съобщение
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение Wartburg 353 W - 1987- ПРоДАДОХ ГО
:D http://vbox7.com/play:be2f953f ето това е моя автомобил....

оптичен тунинг НЯМА и няма да има :roll:

леки подобрения съм правил но общо взето нищо фрапиращо
сменени са
- болтовете на предните колелета с оригинални германски
- голяма част от гумените съединения с маркучи SEMPERIT
- Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес
- сменено е всичко по спирачната уредба с НЕМСКИ ОРИГИНАЛНИ части
- спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3
- сменен е Съединителя и Freilauf-a с унгарски (ненамерих немски) + маслото в скоростната кутия с синтетично масло ПРИСТА ОЙЛ за автоматични скоростни кутий ( не му помня числата)

Добавени са:
- ХАЛОГЕНИ (УНГАРСКИ)
- РАДИО-КАСЕТОФОН + 4 колонки и 2 пищялки
- Велтери в багажника от 1.3 моя незнаино защо нямаше...
- тапицерия върху оригиналната включително и на вратите
- стеки -зимни / летни (2 комплекта)
- Филтър за горивото който се сменя на всеки 5000км или иначе казано 5 месеца
- теглич оригинален вартбургов
- въздухосборници вартбург УНГАРАСКИ

автомобила се проверява при квалифициран от DDR майстор на вартбург Личен приятел всяка пролет и есен + гресиране на заден мост, въжета на ръчната, жило съединител, ПЕДАЛИ и водна помпа (переодично-когато се сетя :lol: )
за друго не се сещам ....

:twisted:


п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ :arrow:

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Последна промяна nKaLiZaTuRa на Четвъртък, 26.06.2008 г. 08:04 ч., променена общо 3 пъти

Неделя, 02.03.2008 г. 10:37 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Че то какви отрицателни коментари, колата си изглежда перфектно :D Браво!


Неделя, 02.03.2008 г. 11:12 ч.
Профил WWW
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни и отрицателни, това е положението в форума.
Сега на въпроса - машината като цяло е добра, много приличен външен вид, но черния преден спойлер и цвета определено не са от нещата дето най-много подхождат на един Вартбург.
Ужасно мръсният двигател и омасления аспух също не правят много добро впечатление.
Снощи гледах клипчето как работи - двигателя откъм механични шумове е ОК, ама кой му прави центровка на тоя вартбург бе братчед :lol:


п.с. Не се засягай, но за разлика от повечето в тоя форум аз не съм от тези които се впечатляват от един просто пребоядисан вартбург и толкова.


Неделя, 02.03.2008 г. 12:55 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение 
:lol: колата ми харесва така на външен вид и нямам намерене да променям нищо... центровката е добра просто двигателя е туко що запален то се вижда и по уреда за топлината на водата... добре работи не е затоплил когато стопли мн си променя звука ... :twisted: доволен съм ;)


ето го въпросния клип...
http://vbox7.com/play:a5a4d408


колата не е само пребоядисана сменени са предните калници с чисто нови германски
имам и ГАЗОВИ амортисиори за вартбург един германец ги е дал на един приятел (подарък) , мога да ги взема за 20лв двата - но все още се колебая

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Последна промяна nKaLiZaTuRa на Понеделник, 03.03.2008 г. 00:23 ч., променена общо 1 път

Неделя, 02.03.2008 г. 16:23 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Ти на клипа си написал че колата е студена и това много добре го знам и въпреки това ти казвам че тая кола няма центровка.
Ако мислиш обратното си в огромно заблуждение.
Мисля че няма човек в тоя форум който да оспори че аз разбирам от центровки.


Неделя, 02.03.2008 г. 23:26 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение 
SUPER :!:

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Понеделник, 03.03.2008 г. 00:22 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Страхотно.


Понеделник, 03.03.2008 г. 00:34 ч.
Профил ICQ WWW
Луд с Вартбург
Аватар

Регистриран на: Петък, 23.05.2008 г. 15:11 ч.
Мнения: 77
Местоположение: ПЛЕВЕН
Skype: xelikopter353
Automobile: WR-353
Мнение як0
машинката ти е супер братле


Неделя, 25.05.2008 г. 17:39 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Wartburg 353 W - 1987
nKaLiZaTuRa написа:
- Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес
- спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3

п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ


Гресьорката, на мястото където е сложена, е най-сигурният начин да си прецакаш лагерите на водната помпа. Казвам го от личен опит. Фибъра изпуска (може да е по капка в минута, ама изпуска), и това си е съвсем в реда на нещата. Именно затова дойчланд оберфюрер вермахт инженерен е сложил онези два отвора между фибъра и лагера. Почти съм сигурен че гресьорката е завита в някой от тях (по-оптималното място е точно по средата между двата лагера, ама на клипа не я видях да е там), и така се нарушава нормалното оттичане на водата.

DOT3... марката не я коментирам, но това DOT3... Явно не ти е мил животеца. Това е кола, която няма спирачно действие на двигателя. Разчиташ САМО И ЕДИНСТВЕНО на спирачките, и именно затова спирачната система (включително и чорбата в нея) се загряват доста повече от колкото при произволен четиритактов автомобил от този клас. DOT3 има доста ниски точки на сухо и мокро кипене - по спомени сухата е 160 градуса, а мократа - 120 (може и да греша). А питай Ивака какво става като ти кипне спирачната течност при спускане по баира. Затова съвета ми е при следващата смяна на чорбата да сипеш DOT4 - разлика в цената практически няма, а е с много по-добри характеристики.

А за отрицателните мнения:
Ivaka написа:
Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни, и отрицателни - това е положението във форума.


А, и ако не те мързи, удари един парцал на скоростната кутия да обереш мъзгоча, че това ако влезе вътре покрай щеката... не ми се мисли. :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Неделя, 25.05.2008 г. 20:14 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Наистина,махни го това ДОТ-3.Тая течност е била добра по времето,когато е произведена колата ти...и пак е била известен компромис.
Дот-4 се появява в масова продажба из цивилизования свят още през 60-те...горе-долу по времето,когато една от най-развитите в технологично отношение фирми под слънцето въобще решава да зареже спирачната течност като идея,защото не държи на висока температура.Фирмата няма да казвам коя е...предполагам ще се сетите,че не е немска...:)

Еее, кажи де!... [smilie=angry] [smilie=razz] [smilie=gaaaaaaa]


нЕма...ще ровите да се образовате...само така ще научите трайно нЕкои неща.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 25.05.2008 г. 20:40 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Сряда, 09.04.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 74
Местоположение: Kazanlak
Мнение nomir 1
pi4 sq za sefte go vijdam tvoq vartburg moga samo da ti kaja 4ee super :D

Мога само да ти кажа да пишеш на кирилица !


Понеделник, 26.05.2008 г. 20:57 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение Re: Wartburg 353 W - 1987
Nasakoto написа:
nKaLiZaTuRa написа:
- Водната помпа е изцяло подновена + гресиорка в която переодично вкарвам високо обортна грес
- спирачното масло е ПРИСТА ДОТ3

п.с. МОЛЯ ВЪЗДЪРЖАЙТЕ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ


Гресьорката, на мястото където е сложена, е най-сигурният начин да си прецакаш лагерите на водната помпа. Казвам го от личен опит. Фибъра изпуска (може да е по капка в минута, ама изпуска), и това си е съвсем в реда на нещата. Именно затова дойчланд оберфюрер вермахт инженерен е сложил онези два отвора между фибъра и лагера. Почти съм сигурен че гресьорката е завита в някой от тях (по-оптималното място е точно по средата между двата лагера, ама на клипа не я видях да е там), и така се нарушава нормалното оттичане на водата.

DOT3... марката не я коментирам, но това DOT3... Явно не ти е мил животеца. Това е кола, която няма спирачно действие на двигателя. Разчиташ САМО И ЕДИНСТВЕНО на спирачките, и именно затова спирачната система (включително и чорбата в нея) се загряват доста повече от колкото при произволен четиритактов автомобил от този клас. DOT3 има доста ниски точки на сухо и мокро кипене - по спомени сухата е 160 градуса, а мократа - 120 (може и да греша). А питай Ивака какво става като ти кипне спирачната течност при спускане по баира. Затова съвета ми е при следващата смяна на чорбата да сипеш DOT4 - разлика в цената практически няма, а е с много по-добри характеристики.

А за отрицателните мнения:
Ivaka написа:
Щом си пуснал тема в която искаш коментари - ще понасяш и положителни, и отрицателни - това е положението във форума.


А, и ако не те мързи, удари един парцал на скоростната кутия да обереш мъзгоча, че това ако влезе вътре покрай щеката... не ми се мисли. :)


1. гресиорката е точно м/у двата лагера
2. Спирачната течност е ДОТ-3 защото такава си е заводски и не съм много "зарибен" за да мина на ДОТ - 4
ДОТ-4 за АБС ( антиблокировачна)

НЕМОЖАХТЕ ДА НЕ СЕ ЗАЯДЕТЕ ОБАЧЕ евала ви давам :lol:

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Неделя, 01.06.2008 г. 22:38 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение 
:cry: Колкото и да беше хубаво всичко с този чудесен автомобил, колкото и да беше здрав, запазен и надежден.

Доиде часът на нашата раздяла.

Успех на всички който продължавате да коландрите, пазите и карате Вартбург !!!

Всичко хубаво от мен!

п.с. ще продължавам да ви помагам с каквото мого- от АКЪЛ ДО ЧАСТИ

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Събота, 28.06.2008 г. 16:06 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов