Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Стартера не върти
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=6627
Страница 1 от 1

Автор:  Трабант 601S L 83г. [ Вторник, 14.04.2020 г. 12:49 ч. ]
Заглавие:  Стартера не върти

Здравейте, колеги !
Нов съм във форума и ще направя тема за мен и трабанта ми по-късно.
Сега проблема ми е следният: стартера не върти и електромагнитният включвател не се задейства, но за сметка на това при сложен акумолатор загрява страшно много. А при слагането на минусовата клема(на голямят кабел отиващ към скоростната кут.) на акумолатора (след като е сложен плюса) си има сериозни изкри. Опитах да укася с отвертка включвателя ,но и там изобилстваха изкри. При свързване на проводника, който НЕ е свързан директно към (+), с маса започва да върти, но при премахването му от маса той продължава да върти и трябва да изключа акумолатора.
Благодаря предварително за всяка помож !

Автор:  niki_k [ Вторник, 14.04.2020 г. 16:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Стартера не върти

Най-вероятно четките са дали на късо/износени/,или шалтера не връща и върти постоянно.Свали стартера и го дай на елекротехник да го ремонтира.

Автор:  niki_k [ Вторник, 14.04.2020 г. 16:57 ч. ]
Заглавие:  Re: Стартера не върти

Освен в стартера,може да имаш проблем и в клемореда на ключа на запалването,да да не стартира от ключа.

Автор:  Трабант 601S L 83г. [ Вторник, 14.04.2020 г. 17:00 ч. ]
Заглавие:  Re: Стартера не върти

Благодяря ти !
А как мога да проверя контактния ключ ?

Автор:  Трабант 601S L 83г. [ Събота, 08.07.2023 г. 19:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Стартера не върти

Макар да мина доста време и проблема да е решен отдавна, реших да не оставя темата без финал, за да има изобщо някаква стойност и евентуално да помогне на някого.

Колегата niki_k се зае тогава да ми обясни как да проверя клемореда, тъй като още не бях толкова ,,на ти" с електрическата част (сега съм малко по-добре... Май:) ), но след проверка установих, че проблема не е в него. Без теория не става! Седнах пречетох няколко раздела от книжките по подобие "Как работи автомобилът" и нещата станаха много по-ясни. Проблемът се оказа, че след като съм свалил стартера, и електромагнитния включвател (соленоида) от него, след това не съм свързал правилно краищата бубините на самия соленоид към стартера.
Човек се учи всеки ден, а възрастта на всеки човек и нещата, които не знае са обратно пропорционални.

П.П. - благодарности към колегата niki_k, които се е мъчил да ми помага не веднъж със съвети.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/