Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
88' 601 deluxe http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=6613 |
Страница 1 от 5 |
Автор: | mladen201 [ Неделя, 05.01.2020 г. 20:37 ч. ] |
Заглавие: | 88' 601 deluxe |
Колата купих преди почти година, като за това ми съдействаха моите много добри приятели Ивански и Добромир - найлона. Беше собственост на един човек от друг етнос, както ще видите по долу в снимките. Не беше карана може би 4 години или друго казано, беше карана като за последно. Всичко беше за смяна. Зелено боядисаните детайли придаваха усещане на шофьора, че е клоун. Когато го подкарах за първи път ми липсваше само чевената топка на носа. Това са снимките от обявата и преди да бъде преобразена в автомобил за циркови номера. Screenshot_20190129-154912_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr След като купих колата я оставих в Пловдив, защото времето беше доста лошо, а колата нямаше нито спирачки, нито гуми. Установено беше и доста силно тропане идващо от задните гуми, при преминаване през неравности. Като се прибрах в Русе си купих нови лагери за задните колелта, комплект накладки за отзад, свещи, кабели, въздушен филтър, гумички за задните цилиндърчета. След като се пооправи времето отидох и заедно с Иван подхванахме задницата. Бяха сменени всички части които предварително си носих. Сменени бяха също предния и задния капак с такива които бяха оригиналния цвят. По пътя за Русе динамото се предаде. Обядвахме със Стефан Апостолов от Стара Загора, докато дойде друго динамо от Русе и пак поех по пътя. След като минах канал в КАТ, се заех с предницата. Сменени бяха всички втулки по предницата. Смених спирачните маркучи, гумички на цилиндърчетата и накладките. Боядисах тавана в цвят панамагрун и полирах цялата кола. Така колата присъства на събора в Търново. Двигателя си беше с доста луфт и при по високи обороти вибрацийте бяха страшни. Смених карбуратора с 4-1, че стария нещо не беше наред и така му дойде малко повече мощност, иначе беше като куц кон. Смъкнах ресорите, изчистих ги и ги намазах обилно с грес. Колата присъства и на събора в Трявна. За около 2 месеца колата се караше като евридейкаи показа още проблеми. Смених оригиналните силови алуминиеви кабели с медни. Смених и алтернатора с такъв от ауди 80. Всичко с тока си дойде на мястото. Проблемите с паленето и незареждането изчезнаха. 20190301_150720 by Младен Кьосев, on Flickr 20190301_161608 by Младен Кьосев, on Flickr 20190309_174020 by Младен Кьосев, on Flickr 20190305_194947 by Младен Кьосев, on Flickr 20190309_174025 by Младен Кьосев, on Flickr 20190403_163628 by Младен Кьосев, on Flickr 20190310_164200 by Младен Кьосев, on Flickr 20190313_154906 by Младен Кьосев, on Flickr 20190314_182810 by Младен Кьосев, on Flickr 20190315_163703 by Младен Кьосев, on Flickr 20190519_175422 by Младен Кьосев, on Flickr 20190316_105149 by Младен Кьосев, on Flickr 20190410_195454 by Младен Кьосев, on Flickr 20190521_183240 by Младен Кьосев, on Flickr 20191226_171856 by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | mladen201 [ Петък, 10.01.2020 г. 00:59 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Това са снимки на колата от стария собственик, преди да я купя аз. Screenshot_20200105-143723_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr Screenshot_20200105-143721_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr Screenshot_20200105-143636_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr Screenshot_20200105-143633_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr Screenshot_20200105-143624_Facebook by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | MSTT [ Петък, 10.01.2020 г. 12:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Колата е ценна за този който може да различи DeLuxe oт стандартната версия, а смея да твърдя че голяма част от Trabant-аджиите дори - немогат! Хубаво е че е попаднала в човек който да и върне заводския вид,че даже да я надгради(визирам тавана). Не харесвам "модерните" части,като алтернатора например, но е добре че може да се върне стария по всяко време. Като гледам обръщаните джанти се радвам че стария собственик не е изрязал веждите,както правят редовно тунинг маняците. Колата преди много години съм я виждал и в София,не помня обаче със софийски номера ли е била или просто е била тук в момента. Даже собственика и беше пускал снимки във форума... |
Автор: | mladen201 [ Събота, 11.01.2020 г. 00:39 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Единствения собственик на колата (по документи) в България е една жена от Пловдив. Втория съм аз. Трабанта е внос от Германия, дори има и оригиналното ремарке което обаче отказва да продаде, че и вършело работа на лозето. Силно ме съмнява въпросната женичка да е писала във форума. Както бях написал по-горе, двигателя е с голям луфт. При развиване на по-високи обороти, вибрациите нарастваха и беше нещо нетърпимо, а колата се кара почти всеки ден. Една вечер ми дойде музата, вкарах го в гаража и го почнах. 20191221_172402 received_1271091939729034 Измих малко кутията от старите мазнотии и мръсотии received_2537987759631825 Двигателя който монтирах е оригиналния на зеления ми трабант. Унгарски вал, немски бутала и цилиндри стандартен размер. Вала има лек луфт, ама двигателя си работи много тихо. Прехвърлих алтернатора и карбуратора, намерих вентилатор с почти не шумни лагери и всичко обратно. received_1428763170623962 received_460042761346609 И тук се вижда една от екстрите на Делукса - лампа под предния капак, която работи едновременно с лампата вътре в интериора received_783535082149302 Стария двигател ще бъде ремонтиран с този нов немски вал received_576391712929200 Ето още малко снимки от обявата на колата 20200105_185349 20200105_185338 20200105_185225 |
Автор: | орлича [ Вторник, 21.01.2020 г. 13:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Тази кола има огромния късмет да попадне на теб. Спасил си я в дванадесет без пет. |
Автор: | mladen201 [ Четвъртък, 30.01.2020 г. 23:21 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Спирачната помпа потече. Имах една в нас, отворих я, почистих я, смених и гумичките и я събрах. 20200111_151325 by Младен Кьосев, on Flickr 20200111_155120 by Младен Кьосев, on Flickr received_797756214072169 by Младен Кьосев, on Flickr Смъкнах и таблото за малко модификации. Понеже старото табло беше дъвкано за някакво тъпо радио с дискове. Взех ново табло, направих му отвор за копчето за подгрева. Дадох и кората над таблото да ми я тапицират с естествена кожа, понеже изкуствената се свива. 20200126_150429 by Младен Кьосев, on Flickr 20200124_122339 by Младен Кьосев, on Flickr Ето я и модификацията 20200126_142056 by Младен Кьосев, on Flickr Дойдоха ми едни мисли за двигателя. Имам един картер излишен и реших да експериментирам. Отвора е разширен на 30мм до където позволява на статична бормашина. Навътре ще бъркам с разни машинки. Ще има и още пилене по картера. Това са някакви начални снимки. 20200124_163232 by Младен Кьосев, on Flickr received_265938297720371 by Младен Кьосев, on Flickr Също така дадох и това голямо желязо на стругаря. След като ми се обади, че е готово го занесох за баланс. 20200130_112045 by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | mladen201 [ Неделя, 09.02.2020 г. 18:26 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Маховика е балансиран, с нов венец без липсващи зъби. Теглото след процедурите е намалено с 1.9кг. Друг проблем който реших и отстраних беше с километража и уреда за разхода. Стъклата на 2те бяха мръсни от вътрешната страна. Подсветката на километража не беше добре и вечер не се виждаше почти нищо. Започнах с километража първо 20200207_233831 by Младен Кьосев, on Flickr received_3034089059944347 by Младен Кьосев, on Flickr 20200208_151143 by Младен Кьосев, on Flickr received_198933521298454 by Младен Кьосев, on Flickr 20200208_200012 by Младен Кьосев, on Flickr После оправих и малкия уред 20200209_122532 by Младен Кьосев, on Flickr received_3956451221061800 by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | barkas1000 [ Неделя, 09.02.2020 г. 18:54 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Поздравления за положения труд! Червеният диод в долната част на разходомера за какво е? |
Автор: | mladen201 [ Неделя, 09.02.2020 г. 19:16 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe | |||||||||
Оригинално делукса има нивомер в резервоара. Като падне под определено количество ти светва червения диод. Предупреждава те, че си на резерва. И доста ми помага, защото кранчето на резервоара го държа винаги на резерва, а не на нормално положение. |
Автор: | mladen201 [ Сряда, 19.02.2020 г. 22:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Вчера пристигна нещо, което ще видим как ще се държи двигателя с него IMG-d50bf1be699c35e65e0f2bf8cc612fc7-V by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | mladen201 [ Петък, 21.02.2020 г. 22:38 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Свалих двигателя защото имам съмнения, че дърпа въздух от някъде. Измих всичко колкото може. Купих лепило Elring curil T и утре събирам всичко. 20200221_183409 by Младен Кьосев, on Flickr 20200221_203836 by Младен Кьосев, on Flickr 20200221_203830 by Младен Кьосев, on Flickr Буталата се оказаха 2ри ремонт 20200221_203903 by Младен Кьосев, on Flickr А това е за кранчето, което ще допринесе за по-добър дебит 20200221_144316 by Младен Кьосев, on Flickr 20200221_144323 by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | mladen201 [ Сряда, 26.02.2020 г. 00:53 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Двигателя е в колата. Смених и спирачната помпа. Взех и от стругаря ето тази нова екстра, която ще допринесе за по-доброто охлаждане на двигателя който глася. 20200225_172913 by Младен Кьосев, on Flickr 20200225_172947 by Младен Кьосев, on Flickr 20200225_172940 by Младен Кьосев, on Flickr 20200225_193632 by Младен Кьосев, on Flickr Махнах старите халогени и взех тези нови IMG_20200221_131002 by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | mladen201 [ Вторник, 03.03.2020 г. 23:40 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Нещо което много ме дразнеше, а карах доста време така беше седящия на една страна волан. Регулирах си предницата, до колкото е възможно с луфта в рейката. Сега волана си седи прав, с малки изключения 20200227_144452 by Младен Кьосев, on Flickr Ето малко снимки и отдолу на купето 20200227_132920 by Младен Кьосев, on Flickr 20200227_132914 by Младен Кьосев, on Flickr 20200227_132909 by Младен Кьосев, on Flickr Дойде ред и на кабелите Bosch които бях купил преди време, и на новите иридиеви свещи 20200227_120734 by Младен Кьосев, on Flickr 20200227_121804 by Младен Кьосев, on Flickr В купето имаше малко ръжда, която обработих с ръждопреобразувател на вюрт и отгоре боядисах с протекта 3 в 1. Нарочно не съм се задълбочавал с боите, защото ще се монтират греди за усилване на гредата и тогава ще се направи както трябва. Просто е спряна ръждата, преди да стане по зле. 20200226_173100 by Младен Кьосев, on Flickr Направих си преходник с който ще хвана карбуратора към двигателя 20200229_190855 by Младен Кьосев, on Flickr Купих си също така и нови фарове 20200302_224521 by Младен Кьосев, on Flickr Боядисах основите на халогените и монтирах всичко. Много съм доволен от инвестицията за нови светлини. Колата се промени доста. 20200301_170910 by Младен Кьосев, on Flickr 20200303_180743 by Младен Кьосев, on Flickr Намерих време да си монтирам и касефотона. Махнах говорителите които имах на задната кора и на тяхно място сложих едни SANYO подарък от Добромир - найлона. 20200302_113340 by Младен Кьосев, on Flickr 20200302_113337 by Младен Кьосев, on Flickr Ето снимки на километража как свети след процедурата с бялата боя вътре 20200302_225648 by Младен Кьосев, on Flickr 20200302_230244 by Младен Кьосев, on Flickr А цялото купе е напръскано с еласкон, оригинално 20200303_204756 by Младен Кьосев, on Flickr |
Автор: | barkas1000 [ Четвъртък, 05.03.2020 г. 08:58 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Фаровете откъде ги купи,че и аз имам нужда от нови за моя трабант? |
Автор: | Slavi_s_Trabanq [ Четвъртък, 05.03.2020 г. 10:43 ч. ] |
Заглавие: | Re: 88' 601 deluxe |
Поздравления за колата, за положеният труд и за това, че си я спасил! Следя темата с интерес и научавам доста неща за делукса, без да задавам излишни въпроси, но сега изникнаха няколко. Това с еласкона е любопитен факт, винаги съм се чудел как изглежда. Копчетата за светлините и за отопляемото задно стъкло, с техните пиктограми (означения), също са интересни и редки. Жълтата контролна лампа, над тази за аварийните светлини, за какво е - за подгрева на задното стъкло, за фаровете за мъгла или за усиленият габарит? Моето копче за фаровете за мъгла е черно, иначе е със същата пиктограма, вероятно е от Ифа или нещо производно. Също така ми е любопитно карбуратора от каква кола (или мотоциклет) е и дали Трабанта става по-живичък с него. А когато натиснеш ключа за чистачките навътре, освен пръсването от електрическата помпа, дали те правят няколко хода? Извинявам се за въпросите, но със сигурност техните отговори ще отворят очите и на други хора, които се интересуват от тази вече доста рядка модификация. |
Страница 1 от 5 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |