Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=29&t=6547 |
Страница 3 от 4 |
Автор: | MSTT [ Четвъртък, 17.09.2020 г. 12:12 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня |
Честито за новите придобивки, Слави!...следват нивомер на бензина, фанфари,обезшумители за радиото,задни отваряеми стъкла,хром брони и гривни на фаровете,шибедах,облицовка на тавана,кори на вратите и оригинално радио. |
Автор: | Dotek [ Неделя, 29.11.2020 г. 23:20 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня | |||||||||
Поздравления, от една купчина желязо си направил кола като за изложба.
Който е от Пловдив и постоянно внася-изнася нещо, нали. |
Автор: | Slavi_s_Trabanq [ Понеделник, 30.11.2020 г. 15:20 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня | ||||||||||||||||||
Много благодаря! Това обаче не съм направил съвсем сам, а се случи благодарение на хора от форума и извън него, които ми помогнаха с части, съвети и труд, за което съм им задължен.
От Пловдив е наистина, вероятно за един и същ човек става въпрос, а какво внася и изнася - не съм наясно, просто съм виждал негови теми и обяви във форума на classiccar (където не членувам, но чета от любопитство), а после го открих и в olx и така си взех желаните от мен неща. |
Автор: | Dotek [ Петък, 04.12.2020 г. 04:22 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня | |||||||||
Браво, чудесно Траби. Ето още идеи как може да стане още по „луксозно”, но в същото време заводско- оригинален бензиномер, отварящи задни стъкла (в стил Nissan Micra), оригинални изцяло кожени седалки, хромирани брони, алуминиеви дръжки, двуцветен таван (в случая най-добре бял), лампа при двигателя (като отвориш капака, лампата осветява двигателя), прозорец на тавана и много други ЗАВОДСКИ неща. Пожелавам ти много безаварийни километри и догодина всички на Трабант Събор. P.S. Забравих и Hycomat- заводско приспособление за смяна на скоростите без съединител.
|
Автор: | pronto1997 [ Понеделник, 07.12.2020 г. 21:28 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня | |||||||||
изобщо имаш ли идея за какво говориш??? |
Автор: | Трабант 601S L 83г. [ Петък, 08.01.2021 г. 22:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня |
Хикоматът (така нареченото устройство за инвалиди) представлява устойство за автоматично задействане на съединителя, било то в повечето случеи с хидравлика или по-рядко механично. Тъй, че не е без съединител, можеби имаше впредвит без съединителя да бъде задействан по стандартният начин, с човешката намеса. |
Автор: | super_v [ Неделя, 10.01.2021 г. 11:13 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня |
Слави, много хубава машинка, да ти е честита |
Автор: | kiro [ Петък, 15.01.2021 г. 22:22 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня |
Поздравления,със здраве да си я караш! |
Автор: | орлича [ Понеделник, 01.02.2021 г. 12:04 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня |
Слави, чак сега виждам въпроса ти за индикатора в резервоара - взима се такъв от Вартбург 1.3 и е с две крачета. Когато движиш поплавъка трябва да "кликва" веднъж. Плюсът се свързва с шестото празно гнездо на разходомера (син кабел), а масата се свързва с единствената останала свободна клема на моторчето за чистачките, виси надолу. Монтажът на самия индикатор към резервоара е по-пипкав: делуксовият резервоар е с подготвена дупка и резби, но и на стандартния резервоар успях вече втори път да го монтирам без да подлизва. Важно е индикаторът да си има гумената подложка, която ще бъде между пластмасовия корпус и резервоара. Когато си пробил вече дупките за петте болта, обръщаш резервоара с гърлото надолу, взимаш много дълги болтове и ги поставяш отвътре да висят с шпилките надолу, омотаваш конец около основата на болта за да не падне в резервоара, когато го обърнеш пак, нанизваш индикатора леко отгоре, завиваш винтчетата, махаш конците, дозавиваш винтчетата до долу като внимаваш да не ги презатегнеш или да счупиш корпуса на индикатора, режеш стърчащите шпилки и готово. По мое усмотрение бях намазал с херметик от двете страни гуменото уплътнение/подложка. |
Автор: | Slavi_s_Trabanq [ Понеделник, 08.02.2021 г. 14:42 ч. ] | ||||||||||||||||||
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня | ||||||||||||||||||
Орлич, много благодаря за подробния отговор! Все още търся такъв индикатор, но не успявам да намеря. Като намеря ще снимам и пиша подробно какво и как, следвайки указанията ти. Имам обаче още едно питане - този синият кабел на разходомера, не трябва ли да получи маса ( - ), а не плюс, от крачето GR на индикатора, която е "прехвърлена" от тази от моторчето за чистачките? Би трябвало плюса червения светодиод да си го взима от разходомера след контакт и да "чака" само маса, за да светне. То всъщност това "кликване" трябва да комутира масата от чистачките към извод GR, а към извод GK, масата да е минала вече през съпротивление, за да подава сигнал за нивомер (какъвто след време също не е изключено като идея да добавя, така и така ще има поплавък, но за сега ми е по-ценен разходомера). Моля те поправи ме, ако греша.
|
Автор: | MSTT [ Понеделник, 08.02.2021 г. 16:15 ч. ] |
Заглавие: | Re: Ein himmelblauer Trabant или Слави отново с Трабаня |
...и според мен Орлича се е объркал...аз като опитах да подам плюс(+) изпуши нивомера/индикатора в резервоара. |
Страница 3 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |