Виж темите без отговор | Виж активните теми
Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Автор |
Съобщение |
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 382
Automobile: Трабант 601
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Аз не разбирам какъв е смисъла да се обърне центъра на джантата? Жигулския волан, не мисля да го коментирам. Фолиото на прозорците, също. Какъв кеф изпитваш като караш 4т трабант, на газ?
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 17.06.2018 г. 23:53 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
http://www.plovdivnews.bg/obshtestvo/item/63691-atraktziya-trabant-tegli-honda-v-plovdiv-snimkiАми върша работа с него реално и то евтино. Гори 2 пъти по-малко от жигулата. Изглежда атрактивно, лесен за поддръжка, евтин данък. Малко ли е? По принцип редовно тегля разни коли и съм теглил 4 поне засега. Отделно се занимавам и с други разходки, които ми излизат доста по евтино и съответно по голяма печалба. Пазаруването по моргите/и не само/ с големия багажник на комбито са доста по-лесни. Отделно съм продал най-малко 5 Трабанта на части, каквото се счупи просто отивам и изроввам каквото ми трябва от края на гаража. Точно и поради тази причина мога да си позволя да карам като пълен олигофрен с пълната газ, защото каквото и да се счупи - имам поне една резервна такава част. Има толкова много части, че колата едва влиза в гаража, а канала ми е пълен с гуми и джанти за Трабант и не само. Отделно имам още едно комби на село, което си човъркам с оригиналния двигател от този Трабант. За газта - нямам желание да връзвам 15 хиляди кабела към компютъра и да подкарвам инжекция+ бензинови помпи и резервоари и глупости, газта е една тръба, изпарител, плочка и клапан + излиза сууууууууууупер евтино - около 6лв на 100км - сипвам 10лв на седмица, даже понякой път забравям чак кога съм сипал. Жигуловия волан си ми харесва и НЯМА да го махна, супер гангстерски е. За джантите се обръщат за да излезнат гумите отстрани за по-широка стъпка, колата става по-стабилна отпред, с тънка гума гори по-малко, а отзад с кембърските втулки джантата стърже макферсона и то яката, чак не се трае, утре ще снимам как се е пришлайфала пружината, като сменя джантите. Тонираните джамове са за да не зяпа всеки какво товаря в багажника + тва ме дразни как всички ме зяпат нон-стоп, бих тонирал и предните джамове, но за жалост е нелегално.
|
Вторник, 19.06.2018 г. 00:20 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Та отднес вече карам и 4-те обърнати джанти. Ето къде опира фабрично джантата: заради ето тази малка кембър втулка: И ето "многото" баланс на поледната джанта. И да не забравяме финалния резултат!
|
Вторник, 19.06.2018 г. 14:20 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Вчера пристигна нещо интересно от Г-99, топло, топло от лазера! Ако се чудите какво е и защо са 4бр - 2 от тях са за един друг приятел с Трабант, но той не пише във форума. Това са фланците за 4*100 конверсия и Volkswagen II спирачни апарати + дискове. Предполагам че няма нужда да обеснявам кое как се прави, понеже вече има теми за преходи към 4*100, но накратко - разпробиват се оригиналните нитове и се избива тавичката за барабана и се заболтва този фланец. В случая съм решил апаратите да стоят назад към купето, не напред към бронята. Остана да намеря само главините от голф 2 и да си обърна едни джантички 4*100  С големия борд разбира се, за да не опира гумата в ресора както по принцип се случва при тази конверсия. ******* П.С: Да е честит новия Трабант на колегата.
|
Петък, 22.06.2018 г. 15:12 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Айде новите фланци от 10мм и за отзад пристигнаха. Естествено 2 от тях са за другия колега от Пловдив. Сега ще търся задни дискове от голф 2 гти. Ако знаете от какво друго стават, пишете Л.С. ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
|
Петък, 06.07.2018 г. 02:16 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Отпред сме готови с доста шмиргелене на супорта и ровене из гаража за да намеря оригиналните болтове. Работата с колата обаче се нолжи да спре заради "весел" комшия. Пожелавам му всичко "най-добро" за години наред.... То не беше кривене на чистачки, рязане на кабели и счупване на другия джам на ладата ми. Шибаняци...
|
Четвъртък, 12.07.2018 г. 21:29 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Здравейте колеги, скоро не съм писал, това е защото работя по колата! Смених единия праг, но не съм го довършил изцяло със заварките. Сменихме стъклото още след няколко дена и колата си е в движение. Тези дни успях да сложа най-накрая новите дискови спирачки отпред. Също нови гуми 175/50/13... Със задължително обърнати джанти за да няма опиране в ресора! И малко за финал на кауфландО Обаче не съм впечатлен от тези спирачки. Може би защото очаквах да спира с лекота като със серво, но уви - не, но пък поне няма дърпане наляво-надясно и свирене като прегреят барабанните заради измятане на челюстите. НО, както винаги, едно голямо НО: карахме на бургия с пълната газ от Кичука до Тракия и като пристигнахме спирачките пушеха яката. Определено ще трябва да се сложи вентилиран диск, защото просташкото ми каране в комбинацията с плътно затворените джанти не се получава.
|
Четвъртък, 23.08.2018 г. 02:37 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Колата се продава заедно със зеленото комби, реших да събирам пари за 1.1 версията. В момента е с оригиналния двигател отново. За повече инфо - Л.С.
|
Четвъртък, 13.09.2018 г. 23:47 ч. |
|
 |
REVOLTAR
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 20.05.2014 г. 01:44 ч. Мнения: 104 Местоположение: Пловдив
Skype: Skype
Automobile: 601, Lada 2101
|
 Re: Синия Трабант 801 (трабантиз - матиз мотор) от А до Я
Информация за Технотест минаване с 3 цилиндров мотор някой да има? Понеже 1.1-то нещо не ми се струва страхотна идея след като видях страхотното му окачване, състоящо се от п тънки шарнира и реактивна щанга с няколко гумени тампона. Въпроса ми е с какво мога и сакво не мога да регистрирам колата.
|
Неделя, 11.11.2018 г. 17:45 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|