Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Траби 601 - БФ 109 Е
Здравейте ,ето с какво се сдобих вчера Трабант 601 88 година ,електронно запалване Съответно вьзникват и пьрвите ми вьпроси с пьрвата тема ,която пускам в този форум . Историята е следната ,преди една седмица реших да взема това Траби от един приятел ,стояло е 2 години пред блока му ,палено е преди повече от година за около 10 минути работа . След като му сложихме акумулатор ,гресирах го на 5-те точки ,запалихме го и проработи ,дойде момента да го закарам в моя квартал който е на 5 километра от мястото кьдето е стоял .След като поработи известно време на място ,продуха отаеното масло и след няколко крьгчета около блока на моя приятел ,трьгнах кьм вкьщи ......направи ми впечатление ,че за да изкача малка височина по пьтя се наложи да дам доста гас на 2-ра ,а после и на трета ..с две думи много шум без особено движение на пред Имах чувството че сьм на полусьединител ! Искам да уточня че сьм имал трабант и сьм го карал преди около 10 години ,карал сьм го в продьлжение на още толкова ,горе -долу сьм запознат с двутактовите Днес изхвьрлих всички боклуци от купето ,почистих леко ,смазах всички жила ,и проверих как стоят нещата с "невървенето" .Оказа се че едната глава резбата на свеща е била превьртяла и беше мазана с някакви смоли за о плътняване ,което доста ме шокира .Друг проблем беше абсолютно разхлабения детайл от карбуратора ,кьм който е вьрзано жилото за смукача и гумената трьба за вьздушния филтьр ...... Вьпроса ми е кьм по-разбиращите ,вьзможно ли е проблема в малката мошност да идва от главата и от разхлабения карбуратор или причината е в самия сьединител ,който евентуално да не зацепва като хората ?
|
Четвъртък, 18.06.2009 г. 20:15 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Значи имал съм ги и двата проблема.Преди 5 дни и аз зех един нов Трабант и сега имам 2. На новия имах същите симптоми.Първо сложих нов притискател и феродов диск,смених двете глави и сега върви като Ягуар .Аз те съветвам да смениш главите и да видиш как варви.Ако не се е управило смени и съединителя.Аз ги смених двете заедно за да не правя двоини работи, но се пак имах частите.
|
Четвъртък, 18.06.2009 г. 22:51 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
забравих да спомена ,че мотора е минал 5 хиляди след ремонт на двигателя ,тоест сменени са му цилиндри ,бутала и сегменти .Или е сьединителя или главата с проблемната резба и карбуратора .
кьде си намери комплект сьединител ?
|
Четвъртък, 18.06.2009 г. 23:11 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Честито за покупката. Смени цилиндровата глава или навий втулка на нея.Втулки продават в магазините за трабант. От там ти идва слабата мощност. Може и да е от стария бензин или пък от запушен карбуратор или от кофти центровка, спекли спирачки. На първо време оправи проблема с цилиндровата глава и провери как е центровката.Проблема с главата ще ти дава и висок разход на бензин и голяма пушилка отзад. После прочистване на резервоара и кранчето за гориво,така ще си сигурен че бензина тече нормално без боклуци. Пък след това ще се разбере дали е и запушен карбуратора После ще се разбере дали е от съединителя.Не се хвърляй още с покупката да разглобяваш всичко . Карайки ще разбереш дали е от съединителя или от спеклите спирачки, по това коя се нагорещява след кръгче в квартала . Има още доста неща да провериш. Захващане на двигателя и скоростната кутия. Състояние на предницата. Амортисьори. И т.н Успех.
|
Петък, 19.06.2009 г. 11:09 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Благодаря ви за сьветите ,доста полезни са ми ! Сисо ,това ,което ми казваш е доста интересно ,и много вярно ,сега вдигах предницата с крик ,и останових ,че поне предните колела не са с блукирали спирачки ,ще трябва да проверя и задните . Сьответно вьпросите вместо да свьршват се овеличават Ето и какво останових по окачването: на пьврвата снимка сьм маркирал с цифри 1: 2 местата кьдето предполагам че трябва да има втукли ,поправете ме ако греша и ако трябва да се сменят и на други места . Толкова голям луфт има че се шашнах ,с 2 прьста местя цялата главина с носачите ,очевидно са много зле и при каране вероятно носи зверски ....... на номер 3 който сьм маркирал пьк ,липсва гайка ,и тук вьпроса ми е зали резбата е стандартна и мога ли да ползвам друга гайка от да речем друго място . Вьобще посьветвайте ме какво трябва да сменя по окачването за да са нещата както трябва ю.Благодаря ви предварително ! Тук сьм снимал детайла ,който се клатеше сьвсем свободно ,незнам дали и това може да е допринесло за слабата мошност ........ това е главата с изтьрвалата резба ,не ми се вижда да е много омаслено ,но всепак ... А ето какво се разкри след като махнах и изпрах кичетата от пода май ще се заварявааааааааа
|
Петък, 19.06.2009 г. 13:30 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Аз имам глави ако изкаш ще ти дам.
|
Петък, 19.06.2009 г. 15:18 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Абе пич, ти как си стигнал до вашия блок ?
На карбуратора, кое се клати ? Тая клапа ли ? Не не трябва да се клати тази клапа това също може да допринесе за слаба мощност и много пушилка .
Предницата е направо убийствена.
Номер 2 има втулка пластмасова. Номер 3 има втулка пластмасова и гуменометална.Да там трябва да има гайка ! За Номер 1 май има гумено-метална, ама там не съм много сигурен аз.
С две думи като гледам грижите полагани от стария собственик, трябва направо да свалиш целия преден мост и да го разглобиш, смениш каквото трябва и пак сглобиш .
|
Петък, 19.06.2009 г. 15:56 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Такааааааа Карбуратора е от два детайла ,единия на който се нанизва гумената трьба ,и на който се врьзва смукача жилото ,този именно детайл клопаше сьс страничен луфт от около 1-1,5 см Преди малко пьк развьртях долната капачка на резервуара .не беше с много отайка , но филтьрчето ,тьм кьдето за двете му дупки вьрху цетката се бяха натрупали някакви влакна подобно на мьх от дрехи ....... това сьщо е било фактор за предницата .......ами май ще трябва нови втулки и тампони и ще стане .Прави ми впечатление ,че по Трабант всичко е малко и леко ,аз сьм свикнал да си поправям колите (не сьм монтьор !) с чук и все големи инстроменти а тук всичко е финно
|
Петък, 19.06.2009 г. 16:08 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Всичко хлабаво означава смучене на въздух. Стегни абсолютно всичко. Смени свещите и въздушния филтър (2 свещи и нов филтър са към 10лв). В Левски ли е трабанта? Ако е там може да се видим да ти направя една центровка с уред - може и за това да не върви. Съединител да е не ми се вярва - все пак като е правен основен ремонт надали е оставен гаден съединител. По-скоро виж жилото да не е пренатегнато - като натискаш педала с ръка трябва да има 2-3см свободен ход.
ПС: Местя ти темата в раздел Гараж.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 19.06.2009 г. 21:19 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
ООО благодаря ти за предложебнието за центровка ,наистина би било супер Да Трабито е в Лвски -В пред 12-ти блок ,трябва да му намеря лява глава сьс здрава резба за да мога пак да го пална ,защото след като развих старата свеш се видя ,че е мазана сьс някакьв течен метал и нещо влакнисто ,просто нямам думи .... Сьединитела не беше пренатегнат ,свободния му ход беше далеч над 2 см ,сега сьм разкачил всички жила и сьм ги смазал ,вече се движат като в масло
|
Неделя, 21.06.2009 г. 10:52 ч. |
|
|
лудака
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Петък, 06.02.2009 г. 21:30 ч. Мнения: 131 Местоположение: софия
Skype: trabitrabi2121
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Нали ти казах, аз имам 10 лв боря
|
Неделя, 21.06.2009 г. 13:55 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Ами като си смениш главата пиши да оправим центровката. И се съберем да видим лимузината на доктора
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 21.06.2009 г. 19:56 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
А отновно втулките - номер 1 обикновено е здрава, защото ресора пружинира и не е много натоварена. Номер 3 - два броя втулки между носача и шенкела и още 2 срещу тях между носача и купето - те са си консуматив, понеже отнасят директно вибрациите от дупките. Те общо взето се сменят като купиш колата И гледай да са немски - унгарските при мене изкараха точно 15 000км и сега пак...
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 21.06.2009 г. 23:50 ч. |
|
|
super_v
Сивата Стрела
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч. Мнения: 307 Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
доста е поизгнил
_________________
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
|
Понеделник, 22.06.2009 г. 07:21 ч. |
|
|
fokke
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Сряда, 10.06.2009 г. 17:04 ч. Мнения: 30 Местоположение: София "Левски-В"
Skype: fokker6
Automobile: Trabant
|
Re: Траби 601 - БФ 109 Е
Да доста е изгнил ,но интересното е че е изгнил от вьтре на вьн ,тоест "магарето ,(двата рога ,кото дьржат мотора са напьлно здрави ,а е изгнил само листа ламарина ,кото е вьтре .Явно зимно време с мокрите обувки калта и водата се е стичала и заради скапаното киче е задьржало вода ,сега тези кичета сьм ги смькнал и изпрал ,а гнилото мисля да го изрежа и сменя с нова ламарина кьм 1.5 мм дебелина .Стария ми трабант пьк изгни точно по обратния пьт ,пьрво се скьсаха роговете за мотора а пода в купетио е сдрав ,но преди години още обьрнах Трабито на една стърана и ги изкьрпих . theultimate, благодаря за сьвета , сдобих се с втулки за носачите , и пластмасови за горе ,след малко ще ги снимам и ще пусна снимки да кажете кое кьде стои колкото до твулката на ресора - номер 1 ,толкова се е скапала ,че като сваля колелото и хвана с 2 прьста барабана ,се клати толкова много че направо се чудя как не се е разпаднало още дори на място ,та камоли в движение ,има луфт в рамките на 1,5 см .Дайте сьвет от кьде в София мога да купя втулки за ресори че и управлението е страшно ,доста сее предницата
|
Понеделник, 22.06.2009 г. 08:48 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|