Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project) 
Автор Съобщение
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
И ето пристигна и новото попълнения пред гаража ми .
Става въпрос за Баркас 1000 от 90-та година.
Буса е товарен което го прави перфектен за конвертирането му в страхотен летен ретро кемпер .Участвал е в реклама на мляко преди години в центъра на София,някой може да го познае.Още седи с стикерите "Milk loboratory controler" и мисля да ги оставя буса е пребоядисван добре и не смятам да го пипам от към боя има ръждички ,съвсем повърхностни като цяло е адски здрав и не гнил .Естествено, че има тук там някоя малка дупчица но нищо сериозно напълно оригинален и напълно изряден за бус на 20 години.
Първоначално има някакъв проблем със спирачките носи на една страна и няма ръчна иначе спира доста добре, защото са сменени цилиндърчетата и накладките, иска някой друг маншон .Иска тук там малко кърпене и много защити от ръжда,интериора му е много добър каран е доста пъти в Германия и по Австрия. Моторчето му звънти прекрасно някой друг филтр,свещ и подобни да го направя напълно идеален Модела е с плъзгаща врата и даже стъклото на вратата е матирано фабрично .Няма много побългарявания а тези ,които ги има ще махна .
В крайна сметка като подготвя купето, окачването и мотора ,консумативи и подобни ще го обзаведем и ще го направим на кемпер .
Снимки довечера.
Имам доста питания на начален етап понеже за първи път карам и имам такова нещо .
Ще започна от основното ,както казах носи на една страна като натисна спирачките очевидно не е цилиндърче или накладки защото са нови някой друга маркуч ,или какво очаквам някой ако има опит да сподели.Също така при смяната са затегнали адски много всичките колела и на наклон седи сам без помощ иначе си има стабилна инерция и това ще е известен проблем .
Ръчната спирачка я нямам никаква а тя ми трябва за да мина прегледа предполагам или скъсано жило или разтегната или не е вързана при смяната на спирачките очаквам и намеса тук .
Искам и да попитам задното гърне сходно ли е с това на Вартбург защото да намеря друго е изключено а това е адски гнило ако са приблизително сходни да пригодя такова на пръв поглед изглежда ,че може и да се получи.
За сега това е другото е елементария за 2 седмици работа.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
[/quote]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Вторник, 15.05.2012 г. 20:40 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Браво Кирчо! Мислех, че си ни забравил вече :)

_________________
Изображение


Вторник, 15.05.2012 г. 21:33 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Завърнах се с много интересен автомобил от утре почвам механиките му за сега има един маркуч на охладителната система ,който е нацепен и цвърчи от него вода и задното гърне ще си закърпя утре .Други ден с едно приятелче ще погледнем проблемните спирачки и от там на татък е въпрос на позакърпване тук там някоя дупчица и яко защити, по мотора някой консуматив и обзавеждането ще му бъде интересно, за лятото с него на море партия с едно приятелче с неговият VW T2 .
От много време се замислях за баркасче а това е доста добре за годините си и от към мотор и от към купе, ще го пуснем в движение до седмица ,две ако пък намеря и пари ще го закарам и на парада на 24-ти.

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Вторник, 15.05.2012 г. 21:57 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Баркаса мина преглед без проблеми ,ето започнах кърпежите днеска отметнах работа доста и съм наснимал ,какво закърпих.Жалко, че не снимах готовия резултат стана тъмно и както ще се види качеството на снимките не е от най-добрите.
Важното е ,че го закърпих здраво и хубаво утре ще снимам готовия резултат.


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Петък, 25.05.2012 г. 22:49 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Ето и последните гнилечи, снимките са малко старички ,от оня ден но сега вече изцяло каросерията от зад е закърпена и готова, мината с фосфорна киселина разтвор и с 2-ръце оловен минимум. Чакат процедурите за грундиране на целия под и калници и шегрениране с Body 930.Беше страшна играчка ,защото се налагаше да заздравявам на доста места купето за шасито и се получаваха сложни схеми ,както и да е мина този кошмар ,закърпих го утре ако се сетя ще го нащснимам готовия резултат а сега малко от последните гнилечи:


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Сряда, 30.05.2012 г. 23:27 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Ето и най-накрая готовата каросерия на буса ,мината с фосфорна киселина и оловен минимум .Чака се още грунд и шегрен да се положи.
Днес си поиграх и от долу да защитавам.

Ляв преден под-калник готов.
Изображение

И десен под-калник и част от колонката готови.
Изображение
Изображение
Изображение

Задният десен под-калник и усилената вече греда на носача на торсиона готови.
Изображение

Задният ляв под-калник и отново усилената греда на левият носач на торсиона готови.
Изображение

Закърпеното и усиленото бомбе задно ляво готово.
Изображение
Изображение

Усилена от две парчета за бомбето гредичка за тампоните на носача.
Изображение

Задната част на левият под-калник и пода .
Изображение

Ето и как изглежда пода нашарен с минимум по фуги и малки ръждички.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

И ето какво ме чака утре .....
Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Четвъртък, 31.05.2012 г. 22:38 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
давай смело нашия

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Петък, 01.06.2012 г. 17:34 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Как ,работата кипи и напредъка расте до началото на другата седмица трябва да са готови кърпежите и се отлагам на защити мазаници и подобни...
Ето и как се получи вече от днес готовия преден десен калник, закърпих го минах го с обилни количества фосфорна киселина и най-накрая 2 слоя Оловен минимум утре чака грунда и други ден шегрен. Утре ще се хвана с много по зле левият калник,на който ще се наложи доста сериозна реанимация...


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 02.06.2012 г. 00:29 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Ето и работа от днес .
Всичките кръпки до сега ги минах с грунд на спрей на Body и закърпих и лявото бомбе на Баркаса, което си беше доста сериозна трагедия,както и да е и тази мъка мина... Утре съм почивка в Понеделник ще снимам готовото бомбе ,като го мина с фосфорната киселина.За сега това.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

3 мънички дупчици запълних с влакнест кит и нормален кит ето как се получи.

Изображение
Изображение
Изображение

А ето и от днес ,с какво се борих.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 02.06.2012 г. 23:11 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Най-накрая кърпежите свършиха ,белязах финала с последното пръскане на шегрена по под калниците и пода вътре има малко за допипване но горе долу това е за парите и времето което имах за тази дейност.

Минах целия под на буса от вътре с грунд стана доста добре.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Още няколко дупчици и кривинки китнах и минах с грунд на спрей .
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и как изглежда с шегрена.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Кабината ще мина пода с бяла боя да не личи шегрена и сме готови .
Забравих да кажа малко грунд и шкурка и сив спрей и промених изглед на буса като върнах близка до оригиналната боя на джантите стана много добре и го отвори доста хубаво.

Изображение
Изображение
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Вторник, 05.06.2012 г. 23:10 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Днеска съм щастлив буса си има нови стопчета и нови светлини за заден ход и фарче за мъгла ,остава да му издиря и едни кръгли халогени от тия българските и от вън е готов.

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 09.06.2012 г. 19:53 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Малко да раздвижим темата, вече казах бусчето е готово и завършено в общия смисъл на думата има още, какво да се желае но главното е там де.
Какво съм направил от последния път.
След грундирането и шегренирането на готовото купе на буса идеята за интериора беше готова но имаше малко механически проблеми да се премахват .Хубава центровка на карбуратора ,нови свещи, кабели и центровка на запалването, смяна на двата скъсани маншона на полуоските с нови и съвсем на скоро изхвърлянето на всички стари бензинови и водни маркучи на мотора и заменяването им с нови .
По купето :Всичките ръжди по купето се премахнати защитени и боядисани ,както и предната и задните брони наново пребоядисани. Изкърпено задно гърне и всички декоративни елементи ,които имаха нужда от освежаване бяха боядисани наново в съответния цвят.Намерих си и си сложих нови стопчета от зад нови светлинки на задния ход и светлинка за мъгла, нови халогени от пред и смених изгнилите огледала с нови ,сложих един прясно боядисан ретро багажник на тавана и сега ще му правя стълбичка.
От вътре вече си беше интересната част .
След фибранова изолация на стените и поръчкови от Мр.Бриколаж фазерни панели с шарка по размер,лайстни за фугите с същата шарка ,основите на стените бяха готови. Леглото когато е напълно разпънато е голямо персон и половина рамката я направих с винкелчета и се състои от две по големи половини които с 4 болта се хващат един за друг и за стените на буса. Масичката е директно вързана с панти за стената, даже пантите ги парнах за по сигурно за буса и от горе легна фазера.Масичката е пдч плоскост, кантирана същият цвят и шарка като стените и лайстните има си краче което се сваля и райберче с което като се затвори седи затворена и не хлопа.Столчето ми остана от линейката и дойде доста добре за този проект трябваше да му сложа и краче .защото стената за която е хваната е много тънка и се гънеше.
Шкафчето е доста старичко и го спасих от мангалите още не съм го освежил но е поне на 40-тина години дърто .Тавана е тръстикови сламки вързани,които намерих изхвърлени до кофата и реших, че ще му легнат перфектно за таван и така и стана.
Има 2 вида ел.инсталации на 12 и на 220v .12v инсталация е вързана една халогенна лампа в купето над масичката която се пуска с ключ до вратата и 3 контакта на 12v ,скромно но достатъчно .220v инсталация се състои от 2 лампи с пури по 8w
отново 3 контакта на 220v, инсталацията се захранва с външен източник на енергия.
Прозорчето за кабината го направих да се отваря за допълнителна вентилация също.
Очаква се понеже под леглото има много място да се сложи минибарче , ще има също газово котлонче .
Поради нискобюджетните корени на проекта се наложи да подобря изолацията на буса като сменя повредени или скъсани части на гумените уплътнения на вратите с нови ладови, за жалост нямах достатъчно пари да сменя всичко с ново но и така върши работа като за временно.
На есен го чака нова боя която за сега ще държа в тайна.
Като за ниско бюджетен проект се получи много свежо и оригинално и от където и да мина съм атракция.Буса се движи всеки ден и поради простата причина, че всичко вътре е на болтове и гайки за 5 минути се изнася и се превръща в товарен бус, с който вече много внимавам какво, как и защо се носи но като се наложи си е полезно да си имаш бус.
За малко да забравя да добавя буса от вчера е грижовно цялостно гресиран ,както по книга.

Старите огледала и старите маркучи подменени с нови.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и как изглежда сега.
img]http://pichost.name/images/TY9Id.jpg[/img]
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето и от вътре.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Поляхме готовия кемпер!
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Вторник, 31.07.2012 г. 16:22 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Еййй изтрепа рибата, каква яка ши#алня си направил :mrgreen:
тук при мен има един баркас ама човека си го бил докарвал преди години от Германия и едва ли ще ми го даде, но ще пробвам и ако го даде .... правя си и аз, това ми е мечтата, един вид "next level", подобие на кампер - легло, маса за пиене (да не ме помислите за пияница, аз вече пия много рядко и малко), едно тв и започвам да обикалям България с картата за 100-те забележителности.
Да си го ползваш със много здраве и все с пи#ета да се пълни тоя бус [smilie=2beers]

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Сряда, 01.08.2012 г. 00:02 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
Браво, добре се е получило! Тавана особенно е много оригинален.
Кирчо, да не са те изгонили от къщи ? :D

_________________
Изображение


Сряда, 01.08.2012 г. 09:16 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Конверирането на един Баркас 1000 (Camper project)
С 3 нови свещи на NGK нагласени и сложени разликата се видя веднага.
Изображение

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Събота, 04.08.2012 г. 23:39 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 27 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов